• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin

    Cel 3
    Noel Shelley – 5HELLEY
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti
    _________________________________________

    Begin: Er worden een aantal nieuwe gevangenen binnengebracht, (hierbij kun je zelf kiezen of je al een tijdje in de gevangenis zit of net binnenkomt)
    Voor de nieuwe gevangenen: De eerste nacht in de gevangenis word meestal beschreven als de ergste, en vaak houden de andere gevangenen weddenschappen over wie er het eerste huilt en weer naar huis wil.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Demustachana schreef:
    Roselyn
    "Dit had ik al verwacht," lachte hij, en ik fronste afwachtend.
    "Laten we zeggen, als jij dit schoonmaakt, en ik geef je geen dagje in het cipiers gedeelte, mag je doen wat je wilt met mij, zonder dat ik er iets tegen in mag brengen,'' zei hij toen, en ik grijnsde even.
    ''Klinkt dat beter?''
    ''Op welke manier? En trouwens- dat bewijst nog steeds niet dat je het meent,'' zei ik koppig, en keek hem onderzoekend aan.


    Rady Fagundo Jenkins.
    "Op welke manier? En trouwens- dat bewijst nog steeds niet dat je het meent," zegt ze koppig met een onderzoekende blik in haar ogen.
    "Alle manieren," zeg ik kortaf. Ik sta op van de stoel en leun tegen het aanrecht aan. De rest van wat ze zei, negeer ik.
    "Nou, komt er nog wat van of hoe zit het?" vraag ik afwachtend met mijn ogen op de plastic emmer, het gele doekje en de groene fles schoonmaakmiddel.

    Corallo schreef:
    (...)

    (Sorry, ben half gestopt met Q, maar ik zal ff reageren..)

    whutnowhy? DDD:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Roselyn
    ''Alle manieren,'' zei hij kortaf.
    Ik voelde het al aankomen; op de rest ging hij niet eens antwoorden.
    Nu was ik sowieso niet echt een schoonmaakprinses, dus heel schoon ging het niet worden.
    "Nou, komt er nog wat van of hoe zit het?" zei hij afwachtend.
    Ik grijnsde.
    Ik pakte de fles, spoot de helft van de inhoud leeg op het aanrecht en goot er te veel water bij.
    Ik veegde het doekje er even overheen zodat er veel bubbeltjes ontstonden, en daar hield ik het bij; schoon genoeg.
    Het zag er niet uit, maar meer moest hij niet van me verwachten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rady Fagundo Jenkins.
    Roselyn grijnst breed, een slecht teken. Met een wild gebaar spuit ze de halve fles over het aanrecht, giet er lading water overheen en veegde er met een doekje overheen. Het resultaat; Een lekker ruikende, maar natte keuken.
    Ik sla mijn armen over elkaar heen en kijk haar aan. "Laat ik hier maar genoegen mee nemen," mompel ik. "En nu de keuken uit, voordat iemand erachter komt het mijn schuld is dat jij er een tering zooi van hebt gemaakt," Ik maak een gebaar van wegwezen richting de deur.
    "Je dat middagje in de cipiers kamer wel verdient," zeg ik kortaf. Want als ik haar dat niet zou geven, zou ik van haar zijn.

    Demustachana schreef:
    (...)
    whutnowhy? DDD:


    (Mehh. Ik wilde gaan zeggen dat het door school kwam, maar dat is het niet echt.
    Ik heb er gewoon minder zin in doordat er mensen zijn die zichzelf beter voelen dan anderen en doordat er weinig goede roleplay's zijn..)

    Corallo schreef:
    (...)

    (Mehh. Ik wilde gaan zeggen dat het door school kwam, maar dat is het niet echt.
    Ik heb er gewoon minder zin in doordat er mensen zijn die zichzelf beter voelen dan anderen en doordat er weinig goede roleplay's zijn..)

    [Awww, dat is wel jammer... maar dat eerste blijf je wel houden, denk ik.
    En dat tweede... tsja, ben ik wel mee eens, eigenlijk. Maar het is jammer dat je daarom wilt/gaat stoppen, want het is leuk om met je te RPG'en. :c]

    Roselyn
    Laat ik hier maar genoegen mee nemen," mompel hij, en ik grijnsde even.
    "En nu de keuken uit, voordat iemand erachter komt het mijn schuld is dat jij er een tering zooi van hebt gemaakt,'' voegde hij er aan toe, en een klein lachje kon ik niet onderdrukken. ''Het ziet er beter uit dan hiervoor,'' verdedigde ik mezelf, al wist ik dat het verschrikkelijk was.
    Ik liep de keuken op mijn gemakje uit.
    ''Je hebt dat middagje in de cipiers kamer wel verdient,'' zei hij, en ik knikte.
    ''Vind ik ook,'' grijnsde ik, lichtelijk verbaasd aangezien ik had verwacht dat hij maar wat blufte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ezra Patrick Miller
    Ik staarde een tijdje naar het bed boven me. Toen gaf ik er voorzichtig toch een klein schopje tegen. "Hey, ben je wakker?" vroeg ik voorzichtig. Ik wilde hem niet boos maken of wat dan ook, maar het zou fijn zijn om hem toch wat beter te leren kennen, aangezien we nog een hele tijd met elkaar opgescheept zouden zitten.


    Bowties were never Cooler

    Rady Fagundo Jenkins.
    "Het ziet er beter uit dan hiervoor," verdedigde ze zich.
    Totaal hopeloos als je het mij vraagt. "Het is dat je het zegt," merkte ik op, zonder de keuken nog één blik waardig te gunnen. Uit deze keuken komt toch het smerigste eten, of het daar nou vies of schoon is.
    Op haar gemak loopt ze de keuken uit, ik sluit de deur van de keuken achter me en loop achter haar aan.
    "Vind ik ook," reageerde ze op mijn opmerking.
    Ik loop haar voorbij en ga haar voor daar 'de' kamer. Met een vrolijke zwaai laat ik de deur open vliegen. Het is niet de beste kamer die je je kunt voorstellen, maar toch is het beter dan de cellen. Hier staat een tv, een computer - met internet, natuurlijk -, een koelkast met lekkere drankjes en de heerlijkste bank die je je kunt voorstellen. Nee, ik meen het. Deze bank is echt hemels.
    "Mevrouw, gaat uw gang," zei ik met een grijns.

    Roselyn
    ''Het is dat je het zegt," merkte hij op. Hij liep me voorbij om me naar de kamer te leiden, om vervolgens de deur open te zwaaien.
    Ik passeerde hem en keek rond. "Mevrouw, gaat uw gang," grijnsde Rady.
    Mijn blik gleed langs een tv, computer, en de koelkast. Een grijns sierde mijn lippen en ik liep naar de koelkast, om er vervolgens een flesje bier uit te grissen. Lang geleden, bedacht ik me, na enkele jaren in de cel te hebben doorgebracht.
    Ik baande me een weg naar de bank en plofte neer. De bank zat comfortabeler dan dat het er uit zag.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Noel Shelley
    Noel zweeg toen Patrick vroeg of hij sliep. Patrick gaf een stamp tegen het bed en Noel voelde zijn voet in zijn rug. Hij snoof luid en draaide zich om zodat hij met zijn hoofd over het bed ging. "Wat?" snauwde Noel geërgerd. Kon hij niet gewoon even rustig slapen zonder dat iedereen hem lastigvalt. Noel keek naar Patrick en wachtte ongeduldig op een antwoord.


    kindness is never a burden.

    Rady Fagundo Jenkins.
    Vrijwel direct stapte ze op de koelkast af, trok deze open en griste er een blikje bier uit. Vervolgens liet ze zich op de bank vallen.
    Ik knikte goedkeurend. Een vrouw die van bier houdt, zie je maar zelden. Ik slenter naar de deur, doe deze dicht en sluit deze af. Wat er gaat gebeuren als ze zien dat ik hier een gevangene heb ondergebracht, weet ik maar al te goed. Eerst zal ik een lange preek krijgen, over het feit dat gevangenen gevangenen zijn en ze hier niet voor niets zitten, vervolgens moet ik mijn kleding, wapens en andere spullen inleveren en kan ik vertrekken. Maar ach, dat riskeer ik dan maar, hé?
    Ik laat me naast haar neer ploffen. "En, hoe smaakt het bier? Is het te zuipen?" grap ik lachend.

    Roselyn
    ''En, hoe smaakt het bier? Is het te zuipen?'' lachte Rady, en ik keek hem aan.
    Een grijns sierde mijn lippen. ''Ik heb het 5 jaar niet meer op, wat denk je?'' antwoordde ik eigenwijs. Ik keek even rond.
    ''Hier kan ik wel aan wennen,'' grapte ik, wetende dat dit maar eenmalig was.
    Ik zakte wat onderuit en nam nog een nipje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Errin Hope Lyna

    Ik loop door de gangen als ik een deur dicht zie zitten. Ik frons. Die hoort helemaal niet dicht te zitten. Ik zuchtte. Jemig, ik werd echt paranoïde. Ik kijk goed rond. Nee, ik had gelijk. Deze hoorde niet dicht te zitten. Ik loop naar de deur en trek en duw aan de deurkruk. Op slot. Ik klop op de deur.
    'Hallo?' vroeg ik goed verstaanbaar.
    Ik wachtte af op een antwoord. Als deze kamer op slot was, moest er iemand binnen zijn. Plus, ik had toch niets anders te doen.


    I will keep watch.

    Ezra Patrick Miller
    Ik keek over het randje naar boven toen ik hem iets hoorde zeggen. Ik schonk hem een licht verontschuldigende glimlach. "Ik weet dat het hier klote is, maar toch wil ik er het beste van maken dat ik kan. Ik hoop gewoon dat je hierin mee wil gaan." Mijn ogen waren groot, donker en puppyachtig. Hierdoor kwamen de meisjes altijd op me af, meisjes die ik niet wilde hebben. "Was je trouwens al wakker? Of niet?" Als hij mee had geluisterd zou ik dat niet heel leuk vinden, maar dat scheelde ook weer veel uitleg.


    Bowties were never Cooler

    Rady Fagundo Jenkins.
    "Ik heb het 5 jaar niet meer op, wat denk je?" antwoordde ze eigenwijs.
    Ik grijnsde. "Zit jij hier al zo lang?" merkte ik op. Ik wist dat ze hier al zeker een jaar of twee á drie zit, maar vijf?!
    "Hier kan ik wel aan wennen," grapte ze lachend.
    "Misschien hé," Ik pauzeerde even, liep naar de koelkast en haalde er ook voor mezelf een blikje bier uit. "Als je je gedraagt en een beetje lief voor me bent, dan kunnen we dit vaker doen. Ik heb er geen problemen mee, het is wel gezellig," zei ik grijnzend, voordat ik een slok bier dronk.