• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin

    Cel 3
    Noel Shelley – 5HELLEY
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti
    _________________________________________

    Begin: Er worden een aantal nieuwe gevangenen binnengebracht, (hierbij kun je zelf kiezen of je al een tijdje in de gevangenis zit of net binnenkomt)
    Voor de nieuwe gevangenen: De eerste nacht in de gevangenis word meestal beschreven als de ergste, en vaak houden de andere gevangenen weddenschappen over wie er het eerste huilt en weer naar huis wil.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Vegangirl schreef:
    (...)

    Errin Hope Lyna

    Ik kon aan hem zien dat hij me niet geloofde. Ik dacht na. De enige aan wie ik heb verteld waarom ik hier WERKELIJK werk, was Noel. Hij had het goed opgevangen. Zou Patrick dat doen? Hij beantwoordde mijn vraag. Ik knikte. Wat kon ik er op zeggen? Goed gedaan man dat je je familie vermoord hebt? Ergens had hij gelijk gehad. Hij had gelijk. Ik besloot maar even hem te laten "afkoelen", zodat we op een rustigere toon verder konden. Hij had waarschijnlijk meer redenen om twee te vermoorden door marteling en één te martelen, maar hij liet ze achter. Hé, ik had hem ook gevraagd: "Wat mag ik van jou weten?" Als hij er niet over wilde praten, prima. Probleem is: Ik wil vertellen over mijn verhaal, wat mij tot deze gevangenis heeft doen binden. Maar ik wachtte. Wachtte op het goede moment om erover te beginnen.


    Ezra Patrick Miller
    Langzaam aan werd ik weer wat rustiger. Ik zuchtte even en ging met mijn armen door de tralies hangen zoals je ook wel in oude gevangenis films zag. Eigenlijk hing het nog wel best prettig, vooral omdat er niet iets van een stoel was om op te zitten en op het bed vond ik nou ook niet zo gezellig. Ik keek even naar haar. Het zag eruit alsof ze iets wilde vertellen, maar het niet durfde. "Vertel maar" zei ik vriendelijk. Ik kon er echt niet goed tegen als mensen die ik beschouwde als vrienden, waar zij nu zeker dicht bij in de buurt kwam, dingen voor me verzwegen hielden. Vaak gebeurde dat ook niet, maar ook met surpriceparties enzo was ik helemaal gestrest over wat er wel niet zou gebeuren, opzich geen slechte stress, maar ik vond het altijd wel heel spannend. Zulk soort spanning voelde ik nu ook: Zou ze me genoeg vertrouwen om het me te vertellen? Ik was toch 'de zware crimineel' en zij 'de harteloze cipier'.


    Bowties were never Cooler

    Errin Hope Lyna

    Ik kon merken dat Patrick rustiger werd. 'Vertel maar' zei hij vriendelijk. Ik zuchtte. Ik besloot hem maar in vertrouwen te nemen. 'Ik zat vroeger zelf in deze gevangenis' zei ik ten slotte. Het was er sneller uit dan ik verwacht had. Ik was eigenlijk een beetje verbaasd dat het bij mij zo snel lukte. 'Sterker nog, ik moet hier werken omdat ik nog onder bewaking moet staan' vervolgde ik. Wederom was ik verbaasd. Nee ik was geen stereotype - cipier. Ik wist wat de gevangenen meemaakten. Ik wist dat ze nu gingen nadenken. Ik wist ook dat dat pijn zou gaan doen. Waarom zou ik ze dan harteloos behandelen?


    I will keep watch.

    Rady Fagundo Jenkins.

    "Klinkt goed, maar ik geloof je niet," zegt ze nonchalant, voordat ze haar schouders ophaalde.
    Ik strijk door mijn haar en schud mijn hoofd lachend. "Dit had ik al verwacht," breng ik uit, wanneer ik uitgelachen ben. "Laten we zeggen, als jij dit schoonmaakt, en ik geef je geen dagje in het cipiers gedeelte, mag je doen wat je wilt met mij, zonder dat ik er iets tegen in mag brengen." Ik besef goed wat ik nu zeg, maar natuurlijk kan ik het regelen, zodat zij mij niet krijgt. "Klinkt dat beter?"

    Roselyn
    "Dit had ik al verwacht," lachte hij, en ik fronste afwachtend.
    "Laten we zeggen, als jij dit schoonmaakt, en ik geef je geen dagje in het cipiers gedeelte, mag je doen wat je wilt met mij, zonder dat ik er iets tegen in mag brengen,'' zei hij toen, en ik grijnsde even.
    ''Klinkt dat beter?''
    ''Op welke manier? En trouwens- dat bewijst nog steeds niet dat je het meent,'' zei ik koppig, en keek hem onderzoekend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ezra Patrick Miller
    Ik luisterde geboeit naar haar verhaal. Het was kort, maar het verklaarde een hoop waarom ze zo aardig tegen ons deed. "Waarom zat je hier dan eigenlijk?" Ik kon me echt niks bedenken wat zo'n aardige vrouw kon doen om hier terecht te komen, maar zo kon ook niemand geloven dat ik hier kon zitten. Ik hoopte alleen dat ik een niet te gevoelig onderwerp had aangesneden, want ik wilde niet de enige persoon die ik hier vertrouwde verliezen om een domme vraag. Dat zou echt heel stom zijn, vooral omdat ik nogsteeds nou niet echt zeker was of die jongen in het bed achter me me ooit zou gaan mogen.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Ezra Patrick Miller
    Ik luisterde geboeit naar haar verhaal. Het was kort, maar het verklaarde een hoop waarom ze zo aardig tegen ons deed. "Waarom zat je hier dan eigenlijk?" Ik kon me echt niks bedenken wat zo'n aardige vrouw kon doen om hier terecht te komen, maar zo kon ook niemand geloven dat ik hier kon zitten. Ik hoopte alleen dat ik een niet te gevoelig onderwerp had aangesneden, want ik wilde niet de enige persoon die ik hier vertrouwde verliezen om een domme vraag. Dat zou echt heel stom zijn, vooral omdat ik nogsteeds nou niet echt zeker was of die jongen in het bed achter me me ooit zou gaan mogen.


    Errin Hope Lyna

    Ik zuchtte en streek mijn lange haar naar achteren. 'Ik heb mijn familie vermoord' zei ik traag. Ik had er geen spijt van gehad. Zij wilden dat ik die dingen deed, niet ik. 'Mijn familie zat nogal... Krap bij de kas. Toen ik tien was...' Ik slikte. Ik wilde even niet verder gaan. Het deed pijn. Maar ik wilde mijn zin afmaken. 'Toen ik tien was... Moest ik werken als hoer' zei ik met een trilling in mijn stem. 'Vier jaar later heb ik ze vermoord' Ik wilde veilig zijn, en met hun zou ik dat niet zijn. Of met al die mannen...


    I will keep watch.

    Ezra Patrick Miller
    Mijn ogen werden groot toen ik haar verhaal hoorde. "Wat erg" was het enige wat ik wist uit te brengen. Mijn moeder en Sam's vader waren zeker de aardigste niet, maar Sam en mij dwingen om dat te doen, ik weet niet of ze dat ooit hadden gekunt... Ik nam voorzichtig Errin's handen in de mijne. "Dat zal nooit meer gebeuren." drukte ik haar op het hart. Ik was dan wel degenen die hier achter de tralies zat en hier niet hoorde, maar ik vond haar lot nu toch echt een stuk erger dan het mijne.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Ezra Patrick Miller
    Mijn ogen werden groot toen ik haar verhaal hoorde. "Wat erg" was het enige wat ik wist uit te brengen. Mijn moeder en Sam's vader waren zeker de aardigste niet, maar Sam en mij dwingen om dat te doen, ik weet niet of ze dat ooit hadden gekunt... Ik nam voorzichtig Errin's handen in de mijne. "Dat zal nooit meer gebeuren." drukte ik haar op het hart. Ik was dan wel degenen die hier achter de tralies zat en hier niet hoorde, maar ik vond haar lot nu toch echt een stuk erger dan het mijne.


    Errin Hope Lyna

    'Wat erg' zei Patrick als reactie op mijn geschiedenis, die kort samengevat was. Patrick nam mijn handen in de zijne. 'Dat zal nooit meer gebeuren' zei hij. Ik glimlachte triest. 'Ik hoop het' fluisterde ik goed hoorbaar. Punt was, tijdens de moord, was mijn vader ontsnapt. Ik ben nog steeds bang om thuis te komen en dat hij dan in mijn huis zit, voor wraak. Daarom draaide ik vooral nachtdiensten. Ik was van plan te verhuizen, maar ik had geen geld. Ik keek naar Patrick. 'In jouw geval ook niet. Niemand doet jouw vrienden wat, of anders doe ik hun wat. Beloofd' Ik grapte niet. Ik beloofde het werkelijk, en ik had voldoende "skills" om mensen neer te halen. Zou ik dat ook doen, nu? Geen idee, maar mijn vrienden zijn me heel wat waard. Vooral Patrick en Noel, daar kwam ik nu achter.


    I will keep watch.

    [Rady? :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ezra Patrick Miller
    Ik glimlachte dankbaar naar haar. "Heel erg bedankt." Ik liet haar los en keek naar Noel. "Ik denk dat ik zo ook maar ga slapen." Ik was nu wel echt moe aan het worden. "Hij gaat volgens mij niet wakker worden de komende 6 uur." Ik deed een stap terug en ging op het onderste bed liggen. Ik voelde me hier niet comfortabel genoeg om zoals normaal in mijn boxers te slapen. Ik hield dus maar gewoon mijn uniform aan terwijl ik mijn schoenen uit trap en onder de dekens kruip. Nog even glimlach ik naar haar. "Weltruste" zeg ik zacht voor ik mijn hoofd op het kussen laat vallen.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Ezra Patrick Miller
    Ik glimlachte dankbaar naar haar. "Heel erg bedankt." Ik liet haar los en keek naar Noel. "Ik denk dat ik zo ook maar ga slapen." Ik was nu wel echt moe aan het worden. "Hij gaat volgens mij niet wakker worden de komende 6 uur." Ik deed een stap terug en ging op het onderste bed liggen. Ik voelde me hier niet comfortabel genoeg om zoals normaal in mijn boxers te slapen. Ik hield dus maar gewoon mijn uniform aan terwijl ik mijn schoenen uit trap en onder de dekens kruip. Nog even glimlach ik naar haar. "Weltruste" zeg ik zacht voor ik mijn hoofd op het kussen laat vallen.


    Errin Hope Lyna

    Hij glimlachte naar me. 'Heel erg bedankt' zei hij. Hij liet me los en keek naar Noel. 'Ik denk dat ik zo ook maar ga slapen. Hij gaat volgens mij niet wakker worden de komende 6 uur' Hij deed een stap terug en ging op bed liggen. Patrick glimlachte nog even naar me. 'Weltruste' zei hij en hij zakte weg. Ik zuchtte. 'Weltrusten' zei ik zacht. Ik liep langzaam bij de tralies vandaan. Een gevoel van eenzaamheid overspoelde me. Ik besloot maar weer rond te dwalen. Er zouden nu toch nog wel mensen wakker zijn?

    { Wat nu? Is het nu weer dag of...? }


    I will keep watch.

    {kies jij maar. Ik wacht eigenlijk ook een beetje op een andwoord van Noah}


    Bowties were never Cooler

    [Dat is aan de topichoudster om te bepalen.

    RADY? :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    jaimyhoi schreef:
    Elisa Hawk
    Voordat ik het door heb word ik ineens onderuit geslagen wat pijn doet. 'Au klootzak,' roep ik dan tegen hem. 'En wat denk je? Dat ik een hond ben verdomme? Ik weiger te kruipen.' Ik kan niet eens met mijn hand naar mijn been gaan omdat ik verdomme vast zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demustachana schreef:
    [Dat is aan de topichoudster om te bepalen.

    RADY? :c]


    (Sorry, ben half gestopt met Q, maar ik zal ff reageren..)