• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin

    Cel 3
    Noel Shelley – 5HELLEY
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti
    _________________________________________

    Begin: Er worden een aantal nieuwe gevangenen binnengebracht, (hierbij kun je zelf kiezen of je al een tijdje in de gevangenis zit of net binnenkomt)
    Voor de nieuwe gevangenen: De eerste nacht in de gevangenis word meestal beschreven als de ergste, en vaak houden de andere gevangenen weddenschappen over wie er het eerste huilt en weer naar huis wil.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisa Hawk
    Hij zegt dat ze bij mijn cel pas af mogen en dat ik daarvoor moet doorlopen. Hi glimlacht, sexy glimlach. 'Hm, ik heb geen zin meer om te lopen, tenzij die boeien nu af gaan,' zeg ik dan ook glimlachend. Met andere woorden. Doe die boeien af klootzak of ik pak je er later nog wel voor. Maar dat is slechts in mijn gedachten en niet te lezen aan mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian
    'Tja, ik zou maar gewoon blijven lopen aangezien ik ze niet af ga doen.' andwoord ik verveeld,
    'en daarbij mag je ook nog wel opschieten aangezien ik in tegenstelling tot jouw nog wel andere dingen heb te doen.
    '


    Don't be like the rest of them, darling

    Helloo, sorry vraagje maar hoe kan ik inspringen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Heeyyy girl ^^

    Je moet gewoon even vragen of er een cipier is die je naar je cel kan brengen. Of tenminste, die jouw personage kan brengen. (Als diegene nieuw is). En anders moet je die cipier gewoon eventjes zelf spelen (:

    AAHHH WACHT. Jij hebt een cipier :Y)

    Teehee, gewoon iets cipiers-achtig doen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elisa Hawk
    'Hm, precies zoals je zegt. Ik heb toch niets anders te doen dus waarom zou ik opschieten?' zeg ik dan met een lieflijk glimlachje.
    Ik kan toch nergens heen en ik zit hier nog een lange lange lange tijd vast. Maar mijn vasthouding wordt aangeklaagd, ik wil strafvermindering.
    En dat kan of goed uitpakken, waardoor ik minder straf krijg. Of het kan zelfs hoger worden.
    Maar dat risicio ben ik bereid te nemen.
    'En ik weet niet eens waar ik heen moet lopen, en het is niet zo fijn als jij aan die boeien trekt om me een kant op te richten. Dat doet namelijk pijn.'
    Oke, een mes door je heen krijgen en langzaam doodbloeden doet ook pijn, maar hé, dat hadden ze verdiend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Hahaha mijn cipier is nieuw lief. Dusseeh.. Ik laat haar wel gewoon haar ronde maken door de cellen. Kijk wel wie haar lastig kan gaan vallen xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    |Noel is aan het slapen (: |


    kindness is never a burden.

    Mitshy schreef:
    Roselyn Mallory Carter
    "Dingen die je zelf net zo goed kan bedenken," kaatste hij terug, en ik trok een wenkbrauw op.
    "Al goed, als jij niet gaat werken, dat zal ik er wel even voor zorgen dat je spijt van die woorden krijgt," zei hij grijnzend. ''Make me,'' mompelde ik verveeld. "Lopen!" brulde hij,"Naar de keuken en wel nu!"
    Ongeïnteresseerd bleef ik staan, wat een ruwe zet in mijn rug opleverde. Het deed pijn, maar dat was alles. Mijn gezicht had ik, zoals altijd, op emotieloos staan.
    Ik nam, zoals altijd, uitgebreid mijn tijd om recht te staan en de eerste stappen te zetten.
    Ik zuchtte. ''Woef,'' mompelde ik, en liep richting de keuken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ezra Patrick Miller
    Ik zat me te vervelen in het raamkozijn. Mijn celgenoot was in slaap gevallen, nu had ik hier dus al helemaal niks of niemand. Ik begon wat ongemakkelijk met mijn haar te spelen en na te denken over waarom ik hier nou eigenlijk zat. Ik was opgekomen voor mensen die ik lief had. Misschien iets te veel, maar ik had er zeker geen spijt van. Ik staarde door het raam, in de hoop dat ik straks iets kon gaan doen. Ik verveelde me suf.


    Bowties were never Cooler

    Rady Fagundo Jenkins.

    Zelfs na mijn duw blijft ze staan. Pas na een paar minuten begint ze te lopen. "Woef," blaft ze, terwijl ze richting de keuken loopt.
    Wanneer we daar komen, open in de deur voor haar. "Ik geloof dat je wel weet wat je moet doen, hé?" merk ik op, voordat ik de deur achter me sluit. Voor de zekerheid blijf ik natuurlijk binnen, aangezien hier allerlei scherpe voorwerpen liggen. Ze zal niet de eerste zijn die zichzelf hier afmaakt.
    Ik loop naar een kastje toe en begin daar in te rommelen. Ik haal er een doekje, een emmer en een fles sop uit. "Volgens mij weet je hier wel raad mee," zeg ik tegen haar, terwijl ik de voorwerpen voor haar neus neerzet. Het warme water kan je rechtsachter in vinden.
    Ik zelf ga op een stoel zitten, in een ander hoekje van de keuken. Ik wil eerst eens zien of ze toch uit zichzelf aan het werk gaat, maar dat denk ik niet. Dan zal ik haar maar even dwingen, hé?

    Sylvesti schreef:
    Ezra Patrick Miller
    Ik zat me te vervelen in het raamkozijn. Mijn celgenoot was in slaap gevallen, nu had ik hier dus al helemaal niks of niemand. Ik begon wat ongemakkelijk met mijn haar te spelen en na te denken over waarom ik hier nou eigenlijk zat. Ik was opgekomen voor mensen die ik lief had. Misschien iets te veel, maar ik had er zeker geen spijt van. Ik staarde door het raam, in de hoop dat ik straks iets kon gaan doen. Ik verveelde me suf.


    Errin Hope Lyna

    Ik had Jer maar even op de bewakingscamera's gezet, anders kreeg ik vierkante ogen. Ik liep verveeld langs de cellen. Nachtdienst was hier niet iets wat je vrijwillig aanbood. Ik kom langs cel 3, die van Noel en Patrick. Ik keek om de hoek. Noel sliep en Patrick zat verveeld in het raamkozijn. Ik tikte zachtjes op een tralie en keek of Patrick reageerde. Ja, volgens mij wel. Ik fluisterde, nog goed hoorbaar zodat Noel lekker verder kon slapen. 'Hey. Hoe gaat het?' vroeg ik op mijn gebruikelijke aardige toon.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 17:42 ]


    I will keep watch.

    Ezra Patrick Miller | 18
    Ik keek om toen ik een geluidje bihj de tralies hoorde. Ik zie een cipier staan. Ik sta dus beleefd op en loop naar haar toe. "Redelijk. Ze zeggen altijd dat de eerste nacht een hel is, maar hij slaap, dus ik heb echt nergens last van." Ik haalde een hand door mijn haar. "Maar als ik zo brutaal mag zijn, en neem dit niet verkeerd op: Wat doet u hier?" A het was nu 's nachts en B ze was een vrouwelijke cipier in de mannelijke vleugel. Ik vond het wat vreemd, maar eigenlijk niet eens zo erg. Ik wist tenminste dat zij mij niet dood zou wurgen ofzo.


    Bowties were never Cooler

    Errin Hope Lyna

    'Wat ik hier doe?' vraag ik voor de duidelijkheid. Ik haal mijn schouders op. 'Ik wilde gewoon praten. Ik heb nachtdienst, en ik dacht; Laat ik eens langsgaan' zeg ik, hopend niet te laten denken dat ik de gevangenis beschouw als een pretpark. Ik kijk naar Noel. Ik knik. 'Vrienden geworden?'



    |Ik moet nu gaan... speak y'all tomorrow!!!|

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 15:23 ]


    I will keep watch.

    Ezra Patrick Miller | 18
    Ik haalde mijn schouders op bij haar andwoord. Het klonk vrij logisch. Ik keek even over mijn schoudr naar Noel toen ze die vraag stelde. "Ik weet het niet. Hij is een beetje vreemd, maar ik wardeer zijn moralen." Hij haalde weer een hand door mijn haar. Ik was nogsteeds erg verveeld, maar niet slaperig, wat vrij vreemd was, maar goed.


    Bowties were never Cooler

    Errin Hope Lyna

    Patrick keek even over zijn schouder naar Noel toen hij antwoord gaf. 'Ik weet het niet. Hij is een beetje vreemd, maar ik wardeer zijn moralen.' zei hij. Hij haalde een hand door zijn haar. Ik glimlachte. 'Mooi dat je zijn moralen waardeert. Dat is al iets, toch?' zei ik weer vol sympathie in mijn stem. Er valt een stilte. Ik kijk naar Noel. 'Noel is een aardige jongen, maar hij heeft geen vrienden meer in deze gevangenis, behalve mij. Het zou mooi zijn als jij met hem bevriend zou raken, maar je mag zelf beslissen' zeg ik, nog steeds naar Noel kijkend. Ik wilde dit gesprek nog niet eindigen. Patrick leek me aardig en ik wilde graag meer over hem weten.


    I will keep watch.