• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin

    Cel 3
    Noel Shelley – 5HELLEY
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti
    _________________________________________

    Begin: Er worden een aantal nieuwe gevangenen binnengebracht, (hierbij kun je zelf kiezen of je al een tijdje in de gevangenis zit of net binnenkomt)
    Voor de nieuwe gevangenen: De eerste nacht in de gevangenis word meestal beschreven als de ergste, en vaak houden de andere gevangenen weddenschappen over wie er het eerste huilt en weer naar huis wil.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Elisa Hawk
    Hij zegt dat hij nog veel andere leuke dingen kan bedenken zoals me meeslepen aan die leuke boeien. 'Not impressed,' zeg ik dan koppig. Dit is mijn eerste dag hier, weet ik veel hoe ze hier allemaal zijn. Dan kan ik maar beter duidelijk maken dat er niet met mij te spotten valt. Ik ben namelijk echt niet van plan te gaan lopen. 'En wat zijn nog andere leuke dingen? Die boeien afdoen? Dan zal ik gewoon meelopen hoor.'



    [Ellie? xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demustachana schreef:
    (...)
    Roselyn
    "Ik geloof dat je wel weet wat je moet doen, hé?" zei hij nadat ik naar binnen was gelopen, en hij me had gevolgd. De deur was gesloten en ik keek hem geamuseerd aan terwijl hij in de kastjes rommelde.
    "Volgens mij weet je hier wel raad mee," zei hij nadat hij een doekje, een emmer met water en een fles sop voor me neerzette.
    Hij ging op een stoel zitten en ik vernauwde mijn ogen.
    ''Jij bent ook de slimste niet, hè, of wel?'' beet ik hem toe, en hief mijn polsen op zodat de handboeien zichtbaar waren.
    En al waren ze los... ik was sowieso niet van plan om iets te doen.
    Ik vertikte het om deze ranzige keuken schoon te maken terwijl hij toekeek. Konden de rollen niet gewoon worden omgedraaid?!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sylvesti schreef:
    Ezra Patrick Miller
    Ik glimlachte bij haar andwoord. Overal in het rechtssysteem waren mensen benieuwt, maar ook wel bang of geschokt geweest van wat ik had gedaan op mijn leeftijd om zo'n straf te krijgen, maar zij had er nog geen woord over gerept. "Wil je dan niet weten waarvoor ik hier zit? Of weet je dat al lang en ben je toch vriendelijk tegen me?" Bijde gevallen leken me hoogtst onwaarschijnlijk.


    Errin Hope Lyna

    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik kijk meestal niet in de dossiers van mensen, vindt ik niet goed. Maar ik ben wel benieuwd' moest ik toegeven. 'Dus vertel maar, wat wil jij dat ik van jou weet?' Ik vond kijken in dossiers ZO onpersoonlijk, dus had ik dat maar niet gedaan. Het is een soort... Hoe zeg je dat... "cheaten". Het is net een gebruiksaanwijzing voor een persoon. Maar bijna niemand heeft een gebruiksaanwijzing. Daarom wilde ik het weten van de personen zelf, dat is veel beter. Zijn ze gelijk wat opener naar anderen.


    I will keep watch.

    Ezra Patrick Miller
    Ik keek naar haar in ongeloof. Ze was benieuwt en werkte met zoals ze ons noemden 'zeer zware criminelen' en ze las de dossiers niet eens?! Ik kon alleen maar raden naar haar redenen. Het leek mij alsnog wel eerlijk om het haar te laten weten wat ik had gedaan. "Ik heb mijn moeder en mijn stiefzusjes vader doodgemartelt en de vader van mijn ex was ik mee bezig toen ze me oppakte." Ik had er geen grijntje spijt van. Zij hadden de mensen waarom ik gaf pijn gedaan, dat kwam je altijd duur te staan. Op de ene manier of de andere.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Ezra Patrick Miller
    Ik keek naar haar in ongeloof. Ze was benieuwt en werkte met zoals ze ons noemden 'zeer zware criminelen' en ze las de dossiers niet eens?! Ik kon alleen maar raden naar haar redenen. Het leek mij alsnog wel eerlijk om het haar te laten weten wat ik had gedaan. "Ik heb mijn moeder en mijn stiefzusjes vader doodgemartelt en de vader van mijn ex was ik mee bezig toen ze me oppakte." Ik had er geen grijntje spijt van. Zij hadden de mensen waarom ik gaf pijn gedaan, dat kwam je altijd duur te staan. Op de ene manier of de andere.


    Errin Hope Lyna


    Ik knikte. 'Waarom als ik vragen mag? Deden ze iets verkeerd in jouw perspectief?' vroeg ik sympathiek. Ik vroeg me af waarom mensen tot deze daden in staat waren. Patrick zag er niet uit als een martelaar, ook niet als een zware crimineel. Als je hem op straat zou tegenkomen, zou je dit niet verwachten. Ik was eigenlijk wel verbaasd, maar ik liet het niet merken. Dat zou niet zo aardig zijn.


    I will keep watch.

    Ezra Patrick Miller
    Ik keek haar aan met nog meer ongeloof in mijn ogen. Ze leek dan wel heel aardig, er waren maar weinigen die accepteerden wat ik had gedaan, als ze het eenmaal wisten. "Zij hebben de mensen waarvan ik hou zeer veel pijn aangedaan, zowel fysiek als mentaal..." Ik slikte even, want bij die zin kwam de herrindering terug van mijn moeder die Sam een achterlijke slet noemde en haar toen hard ik haar gezicht sloeg en aardappelpuree in haar haar smeerde. Ow, wat was ik toen kwaad zeg, al had het sinds dien nog wel eventjes geduurt voor ik haar terug had gepakt.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Ezra Patrick Miller
    Ik keek haar aan met nog meer ongeloof in mijn ogen. Ze leek dan wel heel aardig, er waren maar weinigen die accepteerden wat ik had gedaan, als ze het eenmaal wisten. "Zij hebben de mensen waarvan ik hou zeer veel pijn aangedaan, zowel fysiek als mentaal..." Ik slikte even, want bij die zin kwam de herrindering terug van mijn moeder die Sam een achterlijke slet noemde en haar toen hard ik haar gezicht sloeg en aardappelpuree in haar haar smeerde. Ow, wat was ik toen kwaad zeg, al had het sinds dien nog wel eventjes geduurt voor ik haar terug had gepakt.


    Errin Hope Lyna

    Ik knikte. 'Het klinkt misschien cliché, maar ik begrijp je' zei ik. Een herinnering maakte zich opnieuw meester van mijn hersenen. Het beeld van het mes. Ik kreeg het even benauwd, maar het ging gelukkig snel genoeg weg. Ik slikte. 'Vertel eens... Wat hebben die mensen die mensen waarom jij gaf aangedaan?' vroeg ik raar vervormd, maar toch wederom sympathiek. De herinnering kwam weer terug. Bloed, overal bloed. Lijken van familie. Ik, 14 jaar, met een mes in mijn hand. Ik schudde de gedachte weer weg, om niet raar over te komen met mijn hyperventilatie die ik aan voelde komen. Niet nu, niet meer. Punt uit.


    I will keep watch.

    Elisa Hawk
    Hij zegt dat hij nog veel andere leuke dingen kan bedenken zoals me meeslepen aan die leuke boeien. 'Not impressed,' zeg ik dan koppig. Dit is mijn eerste dag hier, weet ik veel hoe ze hier allemaal zijn. Dan kan ik maar beter duidelijk maken dat er niet met mij te spotten valt. Ik ben namelijk echt niet van plan te gaan lopen. 'En wat zijn nog andere leuke dingen? Die boeien afdoen? Dan zal ik gewoon meelopen hoor.

    Ian
    ´Nee, denk niet dat dat bij de leuke dingen zit.´ Andwoord ik sarcastisch, nog even en ik zou haar gewoon bewusteloos slaan en naar haar cel trekken. En ja, dat zou ik doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisa Hawk
    Ik zucht weer eens. 'Waarom zo sarcastisch? Dat is volgens mij echt iets typisch voor je. Saai hoor,' bespot ik hem. Ik wil gewoon weg van hier, en het erge is. Ik kom echt nog lang niet vrij. Ik vind het onredelijk. Mijn ouders verdiende het om dood te zijn. Ik had het recht om ze te vermoorden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian
    Ik pak de stok van mijn riem die bewakers standaard bij hun hebben en sla daarmee hard genoeg tegen haar been aan zodat ze omvalt,
    'Zal je je nu meeslepen of wil je kruipen? Jouw keuze' Zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisa Hawk
    Voordat ik het door heb word ik ineens onderuit geslagen wat pijn doet. 'Au klootzak,' roep ik dan tegen hem. 'En wat denk je? Dat ik een hond ben verdomme? Ik weiger te kruipen.' Ik kan niet eens met mijn hand naar mijn been gaan omdat ik verdomme vast zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ezra Patrick Miller
    Ik fronsde een beetje toen ze zei dat ze me snapte. Dat kon gewoon niet. Ik was de gevangene hier, niet zij. Daarna vroeg ze wat mijn 'slachtoffers' hadden gedaan om dit te verdienen." Ik knarste mijn tanden en beet toen hard op mijn tong om niet direct weer woedend te worden. Ik balde mijn vuisten om de woede tegen te houden en begon toen rustig te spreken. "Het ergste wat ze in mijn ogen gedaan hebben is dat mijn moeder mijn stiefzusje knock-out heeft geslagen met een koekenpan, haar vader wat ze elke keer van hem terug kwam vol met blauwe plekken, waarvan zelfs een keer rond haar nek en de vader van mijn ex heeft hem het ziekenhuis in geslagen toen hij erachter kwam dat ondanks dat hij het had verboden we elkaar nogsteeds zagen." Er was zo veel meer geweest, zo veel meer, maar dat hoefde zij allemaal niet te weten. Daarbij kwam dat als ik hier al aan dacht dat ik woest werd, laat staan aan al die andere keren.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Ezra Patrick Miller
    Ik fronsde een beetje toen ze zei dat ze me snapte. Dat kon gewoon niet. Ik was de gevangene hier, niet zij. Daarna vroeg ze wat mijn 'slachtoffers' hadden gedaan om dit te verdienen." Ik knarste mijn tanden en beet toen hard op mijn tong om niet direct weer woedend te worden. Ik balde mijn vuisten om de woede tegen te houden en begon toen rustig te spreken. "Het ergste wat ze in mijn ogen gedaan hebben is dat mijn moeder mijn stiefzusje knock-out heeft geslagen met een koekenpan, haar vader wat ze elke keer van hem terug kwam vol met blauwe plekken, waarvan zelfs een keer rond haar nek en de vader van mijn ex heeft hem het ziekenhuis in geslagen toen hij erachter kwam dat ondanks dat hij het had verboden we elkaar nogsteeds zagen." Er was zo veel meer geweest, zo veel meer, maar dat hoefde zij allemaal niet te weten. Daarbij kwam dat als ik hier al aan dacht dat ik woest werd, laat staan aan al die andere keren.


    Errin Hope Lyna

    Ik kon aan hem zien dat hij me niet geloofde. Ik dacht na. De enige aan wie ik heb verteld waarom ik hier WERKELIJK werk, was Noel. Hij had het goed opgevangen. Zou Patrick dat doen? Hij beantwoordde mijn vraag. Ik knikte. Wat kon ik er op zeggen? Goed gedaan man dat je je familie vermoord hebt? Ergens had hij gelijk gehad. Hij had gelijk. Ik besloot maar even hem te laten "afkoelen", zodat we op een rustigere toon verder konden. Hij had waarschijnlijk meer redenen om twee te vermoorden door marteling en één te martelen, maar hij liet ze achter. Hé, ik had hem ook gevraagd: "Wat mag ik van jou weten?" Als hij er niet over wilde praten, prima. Probleem is: Ik wil vertellen over mijn verhaal, wat mij tot deze gevangenis heeft doen binden. Maar ik wachtte. Wachtte op het goede moment om erover te beginnen.


    I will keep watch.

    Rady Fagundo Jenkins.

    "Jij bent ook de slimsste niet, hé, of wel?" bijt ze me toe. Ze heft haar handen op en laat het ijzer van de handboeien tegen elkaar rinkelen.
    Ik sta op, loop naar haar toe en maak de handboeien los. "Beter?" Nee, ik ga mijn eigen fout niet toegeven, dat is zwak.
    "En aangezien ik weet dat jij toch niet zal werken, als jij deze keuken schoonmaakt, mag je een dagje..." Ik pauzeer en bedenk een goede beloning. "Mag jij een dagje verblijven in het cipiers gedeelte," weet ik uiteindelijk te verzinnen. "Met lekker eten, een tv, noem maar op," som ik op. "Wat denk je daarvan?"

    Rosalyn
    ''Beter?'' vroeg hij, en ik rolde met mijn ogen.
    ''Alles is beter zonder handboeien,'' mompelde ik koppig, en sloeg mijn armen over elkaar na even pijnlijk over mijn polsen te hebben gewreven; er zaten schaafwonden en als je goed keek zag je wat bloed. Ach, ik was het gewend.
    ''En aangezien ik weet dat jij toch niet zal werken, als jij deze keuken schoonmaakt, mag je een dagje...'' zei hij, en gezien zijn gezicht en plotselinge onderbreking dacht hij na.
    Ik trok een wenkbrauw op; waar werkte hij in godsnaam naar toe?
    "Mag jij een dagje verblijven in het cipiers gedeelte,'' zei hij toen, en mijn frons op mijn voorhoofd werd dieper.
    Met lekker eten, een tv, noem maar op," somde hij op, "Wat denk je daarvan?"
    ''Klinkt goed, maar ik geloof je niet,'' zei ik nonchalant, en haalde mijn schouders op. Rady was niet de liefste, het zou vreemd zijn als hij dit zomaar zou aanbieden, of niet?
    Ik leunde onverschillig tegen de muur en keek hem onderzoekend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''