• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin

    Cel 3
    Noel Shelley – 5HELLEY
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti
    _________________________________________

    Begin: Er worden een aantal nieuwe gevangenen binnengebracht, (hierbij kun je zelf kiezen of je al een tijdje in de gevangenis zit of net binnenkomt)
    Voor de nieuwe gevangenen: De eerste nacht in de gevangenis word meestal beschreven als de ergste, en vaak houden de andere gevangenen weddenschappen over wie er het eerste huilt en weer naar huis wil.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Elisa Hawk
    'Hm, precies zoals je zegt. Ik heb toch niets anders te doen dus waarom zou ik opschieten?' zeg ik dan met een lieflijk glimlachje.
    Ik kan toch nergens heen en ik zit hier nog een lange lange lange tijd vast. Maar mijn vasthouding wordt aangeklaagd, ik wil strafvermindering.
    En dat kan of goed uitpakken, waardoor ik minder straf krijg. Of het kan zelfs hoger worden.
    Maar dat risicio ben ik bereid te nemen.
    'En ik weet niet eens waar ik heen moet lopen, en het is niet zo fijn als jij aan die boeien trekt om me een kant op te richten. Dat doet namelijk pijn.'
    Oke, een mes door je heen krijgen en langzaam doodbloeden doet ook pijn, maar hé, dat hadden ze verdiend.


    [Ellie? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ezra Patrick Miller | 18
    Ik haalde mijn schouders op, naar aanleiding van haar reactie. "Guess So..." Ik hoorde de sympathie in haar stem. Was deze cipier nou echt aardig, of deed ze alleen zo omdat ik nieuw was? Na een toch vreemd comfortabele stilte begon ze weer te praten."Hij lijkt me best okey hoor, daar niet van, maar ik denk niet dat hij mij mag." Dat was wel een van de dingen waar ik tegenaan liep. Ik wilde best wel vrienden zijn met mijn celgenoot, geen probleem, maar of hij ook met mij vrienden wilde zijn, dat was nog maar de vraag. Elke keer als ik wat vroeg of zei deed hij gigantisch afstandelijk, iets wat ik haast niet gewend was, omdat mijn vrienden thuis altijd open waren, zelfs de meeste andere kinderen bij mij op school waren heel open, in ieder geval naar mij toe. Daar was ik de praatpaal, die zelf ook terugpraatte, maar goed, en hier werd ik bijna doodgezwegen. Voor mij was dat heel vreemd en nieuw en vooral ongemakkelijk en het zorgde ervoor dat ik me awkward ging voelen, iets waar ik al in geen jaren last van had gehad.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 8:22 ]


    Bowties were never Cooler

    Corallo schreef:
    Rady Fagundo Jenkins.

    Zelfs na mijn duw blijft ze staan. Pas na een paar minuten begint ze te lopen. "Woef," blaft ze, terwijl ze richting de keuken loopt.
    Wanneer we daar komen, open in de deur voor haar. "Ik geloof dat je wel weet wat je moet doen, hé?" merk ik op, voordat ik de deur achter me sluit. Voor de zekerheid blijf ik natuurlijk binnen, aangezien hier allerlei scherpe voorwerpen liggen. Ze zal niet de eerste zijn die zichzelf hier afmaakt.
    Ik loop naar een kastje toe en begin daar in te rommelen. Ik haal er een doekje, een emmer en een fles sop uit. "Volgens mij weet je hier wel raad mee," zeg ik tegen haar, terwijl ik de voorwerpen voor haar neus neerzet. Het warme water kan je rechtsachter in vinden.
    Ik zelf ga op een stoel zitten, in een ander hoekje van de keuken. Ik wil eerst eens zien of ze toch uit zichzelf aan het werk gaat, maar dat denk ik niet. Dan zal ik haar maar even dwingen, hé?

    Roselyn
    "Ik geloof dat je wel weet wat je moet doen, hé?" zei hij nadat ik naar binnen was gelopen, en hij me had gevolgd. De deur was gesloten en ik keek hem geamuseerd aan terwijl hij in de kastjes rommelde.
    "Volgens mij weet je hier wel raad mee," zei hij nadat hij een doekje, een emmer met water en een fles sop voor me neerzette.
    Hij ging op een stoel zitten en ik vernauwde mijn ogen.
    ''Jij bent ook de slimste niet, hè, of wel?'' beet ik hem toe, en hief mijn polsen op zodat de handboeien zichtbaar waren.
    En al waren ze los... ik was sowieso niet van plan om iets te doen.
    Ik vertikte het om deze ranzige keuken schoon te maken terwijl hij toekeek. Konden de rollen niet gewoon worden omgedraaid?!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sylvesti schreef:
    Ezra Patrick Miller | 18
    Ik haalde mijn schouders op, naar aanleiding van haar reactie. "Guess So..." Ik hoorde de sympathie in haar stem. Was deze cipier nou echt aardig, of deed ze alleen zo omdat ik nieuw was? Na een toch vreemd comfortabele stilte begon ze weer te praten."Hij lijkt me best okey hoor, daar niet van, maar ik denk niet dat hij mij mag." Dat was wel een van de dingen waar ik tegenaan liep. Ik wilde best wel vrienden zijn met mijn celgenoot, geen probleem, maar of hij ook met mij vrienden wilde zijn, dat was nog maar de vraag. Elke keer als ik wat vroeg of zei deed hij gigantisch afstandelijk, iets wat ik haast niet gewend was, omdat mijn vrienden thuis altijd open waren, zelfs de meeste andere kinderen bij mij op school waren heel open, in ieder geval naar mij toe. Daar was ik de praatpaal, die zelf ook terugpraatte, maar goed, en hier werd ik bijna doodgezwegen. Voor mij was dat heel vreemd en nieuw en vooral ongemakkelijk en het zorgde ervoor dat ik me awkward ging voelen, iets waar ik al in geen jaren last van had gehad.


    Errin Hope Lyna

    'Hij lijkt me best okey hoor, daar niet van, maar ik denk niet dat hij mij mag.' zegt Patrick. Ik glimlach. 'Ik kan uit ervaring zeggen dat hij eerst wantrouwend overkomt, maar daarna is hij heel aardig. Dat is gegarandeerd' Ik glimlach bij de gedachte aan Noel. Ik wend me weer tot Patrick. 'Hoe bevalt je eerste nacht so far?'


    I will keep watch.

    jaimyhoi schreef:
    Elisa Hawk
    'Hm, precies zoals je zegt. Ik heb toch niets anders te doen dus waarom zou ik opschieten?' zeg ik dan met een lieflijk glimlachje.
    Ik kan toch nergens heen en ik zit hier nog een lange lange lange tijd vast. Maar mijn vasthouding wordt aangeklaagd, ik wil strafvermindering.
    En dat kan of goed uitpakken, waardoor ik minder straf krijg. Of het kan zelfs hoger worden.
    Maar dat risicio ben ik bereid te nemen.
    'En ik weet niet eens waar ik heen moet lopen, en het is niet zo fijn als jij aan die boeien trekt om me een kant op te richten. Dat doet namelijk pijn.'
    Oke, een mes door je heen krijgen en langzaam doodbloeden doet ook pijn, maar hé, dat hadden ze verdiend.


    Ian
    Ik zuchte geergerd, 'En het heeft geen zin om bijdehand te doen want presies, ik ben hier niet degene die jaren lang in een gevangenis zit opgesloten' Zeg ik vervolgens, 'Dan loop je gewoon mee, als je maar loopt' Andwoord ik geergerd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisa Hawk
    Ik hoor hem geërgerd zuchten en hij zegt dat hij niet degene is die hier nog jaren lang opgesloten zit. Ik ook niet, ik ga ook niet jarenlang hier opgesloten zitten. 'Het is een stuk makkelijker meelopen zonder die klote boeien,' zeg ik dan. Het lijkt er niet op dat deze cipier er ook maar iets aan gaat doen, maar hij is wel... slapjes. Niet dat iemand mij wel in het gereel gaat krijgen. Ik laat me door niemand dwingen, en al helemaal niet door een of andere cipier. 'Goh, als je dit al bijdehand vindt ben je blijkbaar niet veel gewend,' zeg ik tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian
    'Oh, ik ben veel meer gewend dat een bijdehande gevangene' Andwoord ik, ook nog eens meer uitgehaalt dan een aantal gevangenen hier.
    Maar ik iriteerde me gewoon snel aan mensen, aan bijdehante mensen in het bijzonder.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 19:44 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisa Hawk
    Ik moet lachen, 'Hm, ja, dat valt bijzonder goed te merken,' zeg ik sarcastisch. Totaal niet dus. Ik vind het eigenlijk niet erg dat we hier zo blijven staan, beter dan moeten lopen. Die boeien zijn zwaar irritant en schurend aan mijn huid. En dan krijg je van die rode plekken, ik heb een gevoelige huid dus die krijg ik dan sneller. Ik kan nu niet eens mijn lok achter mijn oor strijken met die klote dingen om.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian
    'Als je niet wil lopen kan ik vast nog wel veel andere leuke dingen bedenken zoals je gewoon meeslepen aan die leuke boeien' Andwoorde ik nu ook sarcastisch. Ik kon haar ook gewoon buitenwusten slaan en daarna gewoon meetrekken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisa Hawk
    Hij zegt dat hij nog veel andere leuke dingen kan bedenken zoals me meeslepen aan die leuke boeien. 'Not impressed,' zeg ik dan koppig. Dit is mijn eerste dag hier, weet ik veel hoe ze hier allemaal zijn. Dan kan ik maar beter duidelijk maken dat er niet met mij te spotten valt. Ik ben namelijk echt niet van plan te gaan lopen. 'En wat zijn nog andere leuke dingen? Die boeien afdoen? Dan zal ik gewoon meelopen hoor.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ezra Patrick Miller | 18
    Ik keek haar een beetje sceptisch aan toen ze het weer over Noel had. Ik wist het echt nog niet zeker of die gast me ooit ging mogen... en of die twee echt nooit iets met elkaar hebben gedaan, daar was ik ook nog niet helemaal uit, maar dat hield ik maar voor mezelf. Ze vroeg over mijn eerste nacht en ik haalde mijn schouders op. "Het is vrij rustig en stil, ookal kan ik niet slapen. Ik denk dat ik het over een uurtje ofzo nog maar eens ga proberen. Ik denk namelijk niet dat Noel veel zal gaan doen als ik slaap." Ik keek even naar de slapende jongen in het bovenste bed. Hij zag er nu echt heel erg schattig uit. Bij die gedachte schudde ik streng naar mezelf mijn hooft. Nee, Patrick! Je mag niet verlieft worden! Dat zorgt alleen voor problemen en zelfmoordneigingen.


    Bowties were never Cooler

    Noel Shelley
    Noel werd wakker door het gepraat van 2 mensen. Hij hield zijn ogen gesloten en bewoog niet maar luisterde hun gesprek af. Misschien was het niet echt braaf maar hij wilde weten wat Patrick over hem zei terwijl Noel sliep. "Hij lijkt me best okey hoor, daar niet van, maar ik denk niet dat hij mij mag." hoorde Noel Patrick zeggen. Noel voelde zich schuldig. Hij zou Patrick gerust moeten stellen in plaats van afschrikken. "Ik kan uit ervaring zeggen dat hij eerst wantrouwend overkomt, maar daarna is hij heel aardig. Dat is gegarandeerd," klonk Errin's stem vervolgens. Noel glimlachte, natuurlijk Errin, wie anders.


    kindness is never a burden.

    Sylvesti schreef:
    Ezra Patrick Miller | 18
    Ik keek haar een beetje sceptisch aan toen ze het weer over Noel had. Ik wist het echt nog niet zeker of die gast me ooit ging mogen... en of die twee echt nooit iets met elkaar hebben gedaan, daar was ik ook nog niet helemaal uit, maar dat hield ik maar voor mezelf. Ze vroeg over mijn eerste nacht en ik haalde mijn schouders op. "Het is vrij rustig en stil, ookal kan ik niet slapen. Ik denk dat ik het over een uurtje ofzo nog maar eens ga proberen. Ik denk namelijk niet dat Noel veel zal gaan doen als ik slaap." Ik keek even naar de slapende jongen in het bovenste bed. Hij zag er nu echt heel erg schattig uit. Bij die gedachte schudde ik streng naar mezelf mijn hooft. Nee, Patrick! Je mag niet verlieft worden! Dat zorgt alleen voor problemen en zelfmoordneigingen.


    Errin Hope Lyna

    Ik knikte.Patrick schudde ineens zijn hoofd. Ik fronste niet en vroeg niet waarom hij dat deed. Misschien later, nu niet. Ik had ook nog niet eens in zijn dossier gekeken, vond ik niet nodig. Mensen moeten zelf maar vertellen wat ze overkomen is, niet zo'n document. Besides, tis ook een beetje ordinair.
    'Denk je echt dat Noel iets zou gaan doen als jij slaapt?' vroeg ik. Noel was 's nachts altijd heel rustig, en als ik nachtdienst had, praten we altijd een beetje, zodat we ons niet zouden vervelen. De zin was er eigenlijk sneller uit dan ik verwacht had. Alle mensen die hier kwamen konden slecht weer vertrouwen opbouwen, inclusief de cipiers. Maar toch... Ik wilde weten wat er in Patricks hoofd omging, net zoals de conversatie die ik had toen Noel hier voor het eerst binnenliep. Ik ben eigenlijk bevriend met alle gevangenen, maar met Noel het meest. Er was gewoon gelijk een klik.


    I will keep watch.

    Ezra Patrick Miller | 18
    Ik dacht even na over haar vraag. Zou deze jongen echt iets doen als ik sliep? Ik besloot maar eerlijk te zijn. "Ik heb werkelijk waar geen idee. Hij is wat vreemd en ik krijg geen polshoogte van hem. Maar ik neem liever het zekere voor het onzekere. Vroeger werd ik namelijk altijd gepakt als ik bij anderen sliep, in ieder geval tot High School. Vanaf toen heb ik mijn eigen groep vrienden die niet dat soort lage grappen uithaalt." Ik beet even op mijn lip. Waarom was ik ookal weer mijn levensverhaal aan een cipier aan het vertellen? O ja, omdat ik open was naar iedereen de me aardig leek. Wat was ik toch een sukkel.


    Bowties were never Cooler

    Errin Hope Lyna

    'Werd je vroeger gepest? Waarom.... als ik vragen mag' zeg ik vriendelijk. Ik wist wat het was om gepest te worden, uit ervaring. Ik wenste dat niemand toe. Mensen werden er alleen maar onzeker van. Was dit waarom hij hier zat? Omdat zijn vroegere gebeurtenissen hem hadden achtervolgd? Vanuit mijn ooghoeken zag ik Noel liggen. Zijn ademhaling was onregelmatig. Hij lag niet te slapen, maar te luisteren. Dat nam ik hem niet kwalijk. Ik snapte het. Vanbinnen glimlachte ik, maar van buiten zag je dat niet. Ik wilde dat Patrick zich niet ongemakkelijk ging voelen.


    I will keep watch.