• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin

    Cel 3
    Noel Shelley – 5HELLEY
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti
    _________________________________________

    Begin: Er worden een aantal nieuwe gevangenen binnengebracht, (hierbij kun je zelf kiezen of je al een tijdje in de gevangenis zit of net binnenkomt)
    Voor de nieuwe gevangenen: De eerste nacht in de gevangenis word meestal beschreven als de ergste, en vaak houden de andere gevangenen weddenschappen over wie er het eerste huilt en weer naar huis wil.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ezra Patrick Miller
    Ik keek haar aan. Zou ik deze vraag wel beandwoorden? Misschien was het wel helemaal niet slim om haar deze informatie te geven... Maar natuurlijk voor ik heb bedacht wat te doen neemt mijn mond het voortouw en begin ik rustig te vertellen. "Ik ben gay en daar wind ik geen doekjes om. Dat vinden een aantal mensen vrij moeilijk te accepteren." Ik keek haar aan om haar reactie te peilen. Ik hoopte nou niet dat zij, de enige die mij aardig leek, homophobisch was en me nu ging haten. Dat zou echt vreselijk zijn.


    Bowties were never Cooler

    Mitshy schreef:
    (...)
    Roselyn
    "Ik geloof dat je wel weet wat je moet doen, hé?" zei hij nadat ik naar binnen was gelopen, en hij me had gevolgd. De deur was gesloten en ik keek hem geamuseerd aan terwijl hij in de kastjes rommelde.
    "Volgens mij weet je hier wel raad mee," zei hij nadat hij een doekje, een emmer met water en een fles sop voor me neerzette.
    Hij ging op een stoel zitten en ik vernauwde mijn ogen.
    ''Jij bent ook de slimste niet, hè, of wel?'' beet ik hem toe, en hief mijn polsen op zodat de handboeien zichtbaar waren.
    En al waren ze los... ik was sowieso niet van plan om iets te doen.
    Ik vertikte het om deze ranzige keuken schoon te maken terwijl hij toekeek. Konden de rollen niet gewoon worden omgedraaid?!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sylvesti schreef:
    Ezra Patrick Miller
    Ik keek haar aan. Zou ik deze vraag wel beandwoorden? Misschien was het wel helemaal niet slim om haar deze informatie te geven... Maar natuurlijk voor ik heb bedacht wat te doen neemt mijn mond het voortouw en begin ik rustig te vertellen. "Ik ben gay en daar wind ik geen doekjes om. Dat vinden een aantal mensen vrij moeilijk te accepteren." Ik keek haar aan om haar reactie te peilen. Ik hoopte nou niet dat zij, de enige die mij aardig leek, homophobisch was en me nu ging haten. Dat zou echt vreselijk zijn.


    Errin Hope Lyna

    Aan zijn looks en zijn gedrag had ik het niet verwacht, maar het kwam niet aan als een verassing. 'Gay zijn is toch geen reden om iemand te pesten? Mensen die homo zijn zijn toch juist hartstikke aardig? Wanneer kwam je er voor uit?' vroeg ik weer vol sympathie. Ik was niet tegen Homoseksuelen. Ik had vele vrienden die gay waren, maar ik heb ze verwaarloosd door mijn werk. Tsja, een fulltime baan is niet niks.


    I will keep watch.

    Ezra Patrick Miller
    Ik glimalchte naar haar reactie. Gelukkig dat ze me hier niet voor afrekende. "Toen ik net 12 dagen 12 was. De meeste andere jongens vallen op meisjes, maar ik merkte dat ik zo niet naar meisjes kon kijken, alleen naar jongens. Middel School was voor mij daardoor echt een hel." Ik zuchtte even. Dat was echt niet leuk geweest. Toen had ik zelfs Sam niet gehad. Zij had op een andere Middel School gezeten. Omdat onze ouders pas trouwden toen we naar High School gingen en toen kwamen we bij elkaar in het jaar. Toen maakte ik wel snel vrienden. Ik had zelfs een tijd een vriendje. Nu hoopte ik maar dat ze me ook zouden komen opzoeken als het bezoekersdag was.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Ezra Patrick Miller
    Ik glimalchte naar haar reactie. Gelukkig dat ze me hier niet voor afrekende. "Toen ik net 12 dagen 12 was. De meeste andere jongens vallen op meisjes, maar ik merkte dat ik zo niet naar meisjes kon kijken, alleen naar jongens. Middel School was voor mij daardoor echt een hel." Ik zuchtte even. Dat was echt niet leuk geweest. Toen had ik zelfs Sam niet gehad. Zij had op een andere Middel School gezeten. Omdat onze ouders pas trouwden toen we naar High School gingen en toen kwamen we bij elkaar in het jaar. Toen maakte ik wel snel vrienden. Ik had zelfs een tijd een vriendje. Nu hoopte ik maar dat ze me ook zouden komen opzoeken als het bezoekersdag was.


    Errin Hope Lyna

    Patrick glimlachte even. Gelukkig viel mijn reactie goed. 'Toen ik net 12 dagen 12 was. De meeste andere jongens vallen op meisjes, maar ik merkte dat ik zo niet naar meisjes kon kijken, alleen naar jongens. Middel School was voor mij daardoor echt een hel.' zei hij en zuchtte even. Ik keek hem aan. 'Respect. Ten eerste, omdat je dit verteld. Ten tweede, omdat je het al zo vroeg wist' zei ik. Ik zette een glimlach op. Het zag ernaar uit dat ik nog een vriend erbij had.


    I will keep watch.

    Ezra Patrick Miller
    Ik glimlachte een beetje. "Thanks" Ik haalde nog eens een hand door mijn haar en geeuwde toen even. Ik had het fijne gevoel dat ik er een vriendin bij aan het krijgen was, iets wat ik in deze verdoemde plek wel nodig had. "Wil je nog meer weten?" vroeg ik aan haar, er vanuit gaande dat zij, net als eigenlijk alle andere cipiers troch wel mijn dossier had gelezen. "Of zal ik zo maar eens mijn nest gaan opzoeken?" De eerste nacht in een nieuw bed was vaak niet heel fijn, maar de matrassen leken me mee te vallen. Dat was tenminste een pluspunt... Al was het nogsteeds een gevangenis...


    Bowties were never Cooler

    Errin Hope Lyna

    Ik glimlachte. 'Je ziet er wel moe uit...' gaf ik toe. 'Maar ik ken je nog niet zo goed. Heb je tijd, of wil je slapen?'


    I will keep watch.

    Ezra Patrick Miller
    Ik haalde mijn schouders op. "Ik heb wel tijd hoor. Ik heb echt geen problemen met nog wat tijd opblijven, maar het zou ook fijn zijn om een aantal uurtjes te slapen voor het ontbijt." Ik schudde even de slaap uit mijn hoofd en keek toen naar haar. "Heb jij het niet heel moeilijk om zowel een nacht als een dagshift achter elkaar te draaien?" vroeg ik toen ik me herrinderde dat ik haar overdag ookj al bij onze cel had gezien.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 16:14 ]


    Bowties were never Cooler

    GEEN ONE LINERS.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sylvesti schreef:
    Ezra Patrick Miller
    Ik haalde mijn schouders op. "Ik heb wel tijd hoor. Ik heb echt geen problemen met nog wat tijd opblijven, maar het zou ook fijn zijn om een aantal uurtjes te slapen voor het ontbijt." Ik schudde even de slaap uit mijn hoofd en keek toen naar haar. "Heb jij het niet heel moeilijk om zowel een nacht als een dagshift achter elkaar te draaien?" vroeg ik toen ik me herrinderde dat ik haar overdag ookj al bij onze cel had gezien.


    Errin Hope Lyna

    Ik glimlachte. 'Nee, niet echt. Gewoon een paar koppen koffie en ik kan ermee door. Ik raak er aan gewend, aangezien mensen zichzelf hier niet vrijwillig aanmelden om nachtdiensten te draaien' vertrouwde ik hem toe. Ik wilde graag een band opbouwen met gevangenen, maar overdag was dat moeilijker. 's Avonds had ik tijd om met mensen te praten. Dat was veel fijner dan gehaast even een praatje maken.


    I will keep watch.

    Ezra Patrick Miller
    Ik glimlachte om haar andwoord. "Ik kan zeker niet iets van koffie krijgen? of wel soms?" Het zou wel niet. Ik hield eigenlijk niet eens van koffie, maar goed. Af en toe was het wel lekker warm. "Maar wilde je nog meer weten over mij? Of denk je dat je zo wel genoeg weet van mijn leventje?" Ik stak speels mijn tong naar haar uit en woelde even door de tralies heen door haar haren. Dat deed ik bij Charlie en Sam ook altijd.


    Bowties were never Cooler

    Mitshy > Demustachana :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sylvesti schreef:
    Ezra Patrick Miller
    Ik glimlachte om haar andwoord. "Ik kan zeker niet iets van koffie krijgen? of wel soms?" Het zou wel niet. Ik hield eigenlijk niet eens van koffie, maar goed. Af en toe was het wel lekker warm. "Maar wilde je nog meer weten over mij? Of denk je dat je zo wel genoeg weet van mijn leventje?" Ik stak speels mijn tong naar haar uit en woelde even door de tralies heen door haar haren. Dat deed ik bij Charlie en Sam ook altijd.


    Errin Hope Lyna

    Ik glimlachte. 'Nee, sorry' zeg ik. 'Maar wilde je nog meer weten over mij? Of denk je dat je zo wel genoeg weet van mijn leventje?' Hij stak speels zijn tong naar mij uit. 'De vraag is niet of ik genoeg weet van jouw leven, maar wat jij mij wilt vertellen' zei ik rustig. Ik leunde tegen de tralies. 'Dus zeg het maar. Wat wil JIJ dat ik weet over jou?'


    I will keep watch.

    Demustachana schreef:
    Mitshy > Demustachana :'D


    |Cool!|


    I will keep watch.

    Ezra Patrick Miller
    Ik glimlachte bij haar andwoord. Overal in het rechtssysteem waren mensen benieuwt, maar ook wel bang of geschokt geweest van wat ik had gedaan op mijn leeftijd om zo'n straf te krijgen, maar zij had er nog geen woord over gerept. "Wil je dan niet weten waarvoor ik hier zit? Of weet je dat al lang en ben je toch vriendelijk tegen me?" Bijde gevallen leken me hoogtst onwaarschijnlijk.


    Bowties were never Cooler