• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin

    Cel 3
    Noel Shelley – 5HELLEY
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti
    _________________________________________

    Begin: Er worden een aantal nieuwe gevangenen binnengebracht, (hierbij kun je zelf kiezen of je al een tijdje in de gevangenis zit of net binnenkomt)
    Voor de nieuwe gevangenen: De eerste nacht in de gevangenis word meestal beschreven als de ergste, en vaak houden de andere gevangenen weddenschappen over wie er het eerste huilt en weer naar huis wil.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Errin Hope Lyna

    De stilte werd ondraaglijk. Jer smste nog wat en keek naar zijn koffie. 'Wie smste je?' vroeg ik voorzichtig. Ik wilde praten, tegelijk ook niet. Ach wat zou het. We moeten toch de hele nacht met elkaar doorbrengen.


    I will keep watch.

    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner | Cipier | 47
    Jer stak de gsm terug weg. "Mijn vrouw." antwoordde hij en dronk zijn koffie uit. Erg gezellig was het hier niet. "Ze wist niet dat ik nachtdienst had," Evenmin deed Jer zelf. Hij ging ook niet vragen wie Errin had gesms't. Dat ging Jer niet aan en dat wist hij zelf ook wel.


    kindness is never a burden.

    Errin Hope Lyna

    Ik knikte. Ik wist ook wel dat hij niet wilde praten. 'We kunnen toch wel een beetje gezelligheid creëren?' vroeg ik zacht. 'Niet rot bedoeld..!' voegde ik er nog aan toe. Hoe langer ik hier zat, hoe liever ik bij Noel zou zijn. Ik kreunde zacht. Ik moest echt stoppen met aan hem te denken. Niet vooruit denken, niet achteruit denken. Blijf in het heden. Er was nog een klein groepje gevangenen over. Ik sloot mijn ogen en probeerde alles op een rijtje te zetten. Ik pakte mijn studieboeken; Pedagogiek en filosofie. Tijd mag ik wel goed benutten, toch?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 13:02 ]


    I will keep watch.

    Ik denk dat ik me ga uitschrijven, het gaat me een beetje te snel.


    Your make-up is terrible

    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner | Cipier | 47
    Jer knikte,"Ik weet dat ik niet de gezelligste ben." zei hij met een klein lachje. Normaal gezien wist hij altijd wel waarover te praten maar nu, na die discussie, was alle gezelligheid weggevloeid uit Jer. Errin nam een aantal boeken. "Wat lees je?" vroeg Jer dan maar en dronk van zijn koffie.


    kindness is never a burden.

    Errin Hope Lyna

    'Wat lees je?' vroeg Jer. Ik keek op. 'Studieboeken... Ik studeer filosofie en pedagogiek' zeg ik met een kleine glimlach, blij dat we weer met elkaar praten. Ik kreeg een sms van de buurman. "Alles goed met Gwenna en Morgan, don't worry" staat erin. Ik zucht opgelucht. Het is altijd wel fijn als je weet dat het goed gaat met de hondjes thuis.

    (Moet zo naar toneelvoorstelling, tot morgen!)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 16:53 ]


    I will keep watch.

    Assassin schreef:
    Ik denk dat ik me ga uitschrijven, het gaat me een beetje te snel.



    Het gaat inderdaad snel. Nog maar twee mensen hebben gepraat en we zijn al op bladzijde 6...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ezra Patrick Miller | 18
    Ik luisterde naar wat hij zei. "Dat ben ik niet... Nouja, tot je me echt in mijn hart raakt." Ik keek naar hem en leunde tegen het raam. Ik was eigenlijk best moe, maar ik had gehoord dat je de eerste nacht goed moest opletten, want dat was de zwaarste. Ik vreesde er toch best wel voor, al dacht ik niet dat ik te vrezen had van deze jongen.


    Bowties were never Cooler

    Ik schrijf me uit, ik heb gewoon te weinig tijd en privé loopt 't niet helemaal goed.


    (Ik zal zo ff een post maken met Ivar en Rady. Waar zijn Dakota en Roselyn?)

    Dakota is gewoon in haar cel


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    |Oké, luister mensen. Ik snap het niet. Het ene moment zitten jullie tegen Ellie te zagen dat de RPG maar niet begint en wanneer hij dan eindelijk wél begint is het alweer niet goed omdat we te snel gaan.
    Weet wat je wil. |


    kindness is never a burden.

    [Roselyn is nergens :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    5HELLEY schreef:
    |Oké, luister mensen. Ik snap het niet. Het ene moment zitten jullie tegen Ellie te zagen dat de RPG maar niet begint en wanneer hij dan eindelijk wél begint is het alweer niet goed omdat we te snel gaan.
    Weet wat je wil. |

    Ik schrijf me niet uit vanwege dat, maar vanwege wat er bij mij privé gebeurd. Anders zou ik nog wel mee blijven doen, of was 't niet tegen mij bedoeld?


    Arachno schreef:
    (...)
    Ik schrijf me niet uit vanwege dat, maar vanwege wat er bij mij privé gebeurd. Anders zou ik nog wel mee blijven doen, of was 't niet tegen mij bedoeld?


    |Nee, niet tegen jou. Privézaken is wat anders.|


    kindness is never a burden.