• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    'Het is niet erg om geholpen te worden..?' Vraag ik dan. 'Om in een lucht schacht te komen.'
    Dat voeg ik er snel aan toe aangezien ik zelf ook nooit hulp wil. Ik haat hulp. Dan voel ik me zwak. Ze heeft een lieve glimlach op haar gezicht.
    'Maar dat is niet gezellig voor jou,' breng ik ertegen in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik kreunde gewoon als antwoord.
    Mijn hoogtepunt kwam dichterbij, maar ik verdrong het. Zij moest eerst. Ik opende mijn ogen even en terwijl ik op mijn lip beet, liet ik mijn hand tussen haar benen afdwalen om haar clitje te bewerken.


    Charlynn Williams
    Ik kreun als ik zijn vinger langs mijn clitje voel gaan en voel mijn hoogtepunt aankomen en verhoog het tempo nog een klein stukje en ga nu op een moordendtempo en kan haast niet sneller en kreunen blijven continue mijn mond verlaten en kom dan na een tijdje met een luide kreun klaar, maar blijf doorgaan totdat Mario ook komt en kijk hem aan en bijt op mijn onderlip en sluit even mijn ogen.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ook Josh komt klaar, gelijk na mij en hij gaat langzaam uit me. Zijn hoofd ligt even in me nek maar daarna kijkt hij me grijnzend aan. Mijn ademhaling gaat langzaam rustiger. Hij drukt dan nog glimlachend een kusje op mijn lippen en ik ben nog steeds niet op de grond maar dat vind ik niet erg. Ik leg mijn hoofd leunend tegen zijn borstkas en sluit heel even mijn ogen zo genietend van Josh dichtbij me en onder de douche. 'Gaan we nog echt douchen?' Vraag ik dan met een lach.


    Joshua Gayle
    Ik grinnik even en knik dan en mijn borstkas gaat nog heel lichtopen neer. ik zet haar dan voorzichtig neer, maar blijf haar vasthouden in mijn armen en kijk haar glimlachend aan. 'Ik hou van je.' zeg ik dan zacht en drukwerk een kusjeop haar lippen en kijk haar dan weer glimlachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik lach even als ze zachtjes kreunt. Ik bijt speels op haar onderlip en laat onze tongen en vurig spel spelen. Mijn ene hand laat ik op haar borst liggen, terwijl ik met de ander langs haar zij over haar bovenbeen streel omvervolgens weer terug naar boven te gaan via de binnenkant van haar been. Dan trek ik haar broek uit zodat ze alleen nog in een slipje ligt. Ik laat haar lippen los en druk die in haar nek. In haar hals begin ik allemaal kusjes te geven. Soms bijt ik speels, dan lik ik plagerig langs haar huid of gewoon een kusje.


    Naomi Micheal
    Ik kreun weer van alles wat hij doet, mijn broek is inmiddels ook al uit en ik heb alleen nog mijn slipje aan, dan kijk ik naar Ian die nog zijn gewone broek aanheeft en grijns even en begin die ook langzaam uit te trekken en soms verlaten toch kreunen nog mijn mond van alles wat hij doet en ik sluit dan even mijn ogen en bijt op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Weer even geleden, nog iets gebeurd?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Nee.... Niet echt... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [HALLO?! *Stilte*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hoi 8)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hoi.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Moet eeeten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik had het al door in het andere topic. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik kreunde gewoon als antwoord.
    Mijn hoogtepunt kwam dichterbij, maar ik verdrong het. Zij moest eerst. Ik opende mijn ogen even en terwijl ik op mijn lip beet, liet ik mijn hand tussen haar benen afdwalen om haar clitje te bewerken.


    Charlynn Williams
    Ik kreun als ik zijn vinger langs mijn clitje voel gaan en voel mijn hoogtepunt aankomen en verhoog het tempo nog een klein stukje en ga nu op een moordendtempo en kan haast niet sneller en kreunen blijven continue mijn mond verlaten en kom dan na een tijdje met een luide kreun klaar, maar blijf doorgaan totdat Mario ook komt en kijk hem aan en bijt op mijn onderlip en sluit even mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    'Het is niet erg om geholpen te worden..?' Vraag ik dan. 'Om in een lucht schacht te komen.'
    Dat voeg ik er snel aan toe aangezien ik zelf ook nooit hulp wil. Ik haat hulp. Dan voel ik me zwak. Ze heeft een lieve glimlach op haar gezicht.
    'Maar dat is niet gezellig voor jou,' breng ik ertegen in.

    Nala
    "Ik laat me alleen helpen als het niet anders kan en toen zag ik een andere mogelijkheid."
    Ik wreef weer even met mijn duim over zijn wang.
    "Dat maakt niet uit, hoe vaak heb ik niet al liggen slapen, terwijl jij wakker was? Trouwens, ik ga waarschijnlijk ook meteen slapen dan." glimlachte ik geruststellend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn Williams
    Ik kreun als ik zijn vinger langs mijn clitje voel gaan en voel mijn hoogtepunt aankomen en verhoog het tempo nog een klein stukje en ga nu op een moordendtempo en kan haast niet sneller en kreunen blijven continue mijn mond verlaten en kom dan na een tijdje met een luide kreun klaar, maar blijf doorgaan totdat Mario ook komt en kijk hem aan en bijt op mijn onderlip en sluit even mijn ogen.

    Mario 'Alex'
    Ik kwam met een luide kreun klaar en bleef hijgend en met gesloten ogen liggen.
    "Wow." hijgde ik na een tijd nog steeds na. "We moeten meer ruzie maken."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Een gevaarlijke mogelijkheid,' zeg ik dan. 'Zou je dan niet liever veilig laten helpen, dan een risico nemen waarbij je je nek had kunnen breken?'
    Ik mag dan wel nooit hulp willen, maar ik doe er geen levensgevaarlijke dingen voor. Just saying.
    'Vier keer,' antwoord ik dan. 'of vijf. Maar dat is anders. Maar oke, als jij ook gaat slapen.'
    En ik ga even iets beter liggen, wat pijn doet, een zacht pijnlijk kreuntje rolt over mijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Nou, als iedereen steeds blijft herhalen dat ik nog maar 14 ben, dan mag ik er me naar gedragen ook. Ik denk niet na over risico's... en ik denk niet dat dat bij het opgroeien zal verdwijnen of zo." zei ik en grijnsde dan.
    "Ik had niet verwacht dat je het zou tellen." grinnikte ik, maar keek bezorgd toen hij kreunde.
    "Heb je nog steeds zoveel pijn?" vroeg ik en beet op mijn lip.


    “To live will be an awfully big adventure.”