• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Josh kreunt dan dat hij gaat komen en op dat moment kom ik klaar en mijn borstkas gaat al snel gejaagd. Hoeveelste keer? Drie? Ik kijk hem aan en druk dan nog een klein kusje op zijn lippen en kijk hem daarna weer aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik lach even als ze zachtjes kreunt. Ik bijt speels op haar onderlip en laat onze tongen en vurig spel spelen. Mijn ene hand laat ik op haar borst liggen, terwijl ik met de ander langs haar zij over haar bovenbeen streel omvervolgens weer terug naar boven te gaan via de binnenkant van haar been. Dan trek ik haar broek uit zodat ze alleen nog in een slipje ligt. Ik laat haar lippen los en druk die in haar nek. In haar hals begin ik allemAal kusjes te gevn. Soms bijt ik speels, dan lik ik plagerig langs haar huid of gewoon een kusje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Ze zegt dan ineens dat ze helemaal niets over me weet. Ze kijkt naar me maar legt haar hoofd dan weer neer. 'Je kent me toch, ik ben Sam en houd van Nala. Een lief schattig meisje.' Ik streel nog steeds over haar arm. 'En je bent niet dom. Je ziet gewoon het goede in mensen.' Zelf vertrouw ik niemand zodanig dat ik mijn verleden vertel. Of ik vertrouw diegene wel maar vertel het niet omdat ik het alsnog niet wil.

    Nala
    Ik sloot glimlachend mijn ogen. Het was alsof zijn woorden me van binnenuit verwarmden.
    "Als we allebei beter zijn, gaan we eens samen dansen, toch?" vroeg ik glimlachend. "Ik wil eens een coole lift doen met jou." niet dat ik al een idee had welke lift, iedere was goed voor mij. Zolang we samen waren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze vraagt niet door, mooi zo. Ik kan een gesprek altijd makkelijk leiden. Zo leiden dat het niet echt over mij gaat. Ze heeft haar ogen glimlachend gesloten. 'Ja hoor, dan gaan we samen dansen,' zeg ik glimlachend. 'Ik weet al wel wat van streetdance.' Door Naomi. Maar dat vertel ik er maar niet bij. Want daardoor is alles begonnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En dan gaan ze dansen en dan krijgt Sam weer alle herinneringen van toen hij hetzelfde deed met Naomi en hoe alles begon! Whaha! XD Maar hallo peeps, ik ben er weer! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hoi Naoomzz :3 en daar dacht ik ook al aan :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn
    Ik kreun ook en ook dat wordt gedemd door onze lippen. Ik voel zijn handen kort in mijn haren en dan weer over mijn lichaam. Na een tijdje laat ik dan zijn lippen los en kijk hem aan en de opwinding is duidelijk in mijn ogen te zien. Dan grijns ik even en krijg een idee en draai ons dan om en begin hem langzaam te berijden en beweeg mijn heupen en druk mijn lippen dan in overal in zijn nek en bijt soms zacht in zijn huid of gebruik mijn tong en ga zo langs zijn hele nek en blijf ritmische bewegen, langzaam op en neer en met mijn heupen.

    Mario 'Alex'
    Ik kijk haar even verwonderd aan, maar toen ik het genot door me heen voelde stromen, sloot ik genietend mijn ogen.
    Ik kreunde weer, alleen deze keer niet gedempt door haar lippen, aangezien die druk in mijn nek bezig waren. Ze kreeg me bijna helemaal gek op deze manier en het ging veel te langzaam. Na een tijd greep ik haar heupen vast en begon ze wat sneller te begeleiden.
    Mijn ogen waren nog steeds genietend gesloten, terwijl ik op mijn lip beet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ze vraagt niet door, mooi zo. Ik kan een gesprek altijd makkelijk leiden. Zo leiden dat het niet echt over mij gaat. Ze heeft haar ogen glimlachend gesloten. 'Ja hoor, dan gaan we samen dansen,' zeg ik glimlachend. 'Ik weet al wel wat van streetdance.' Door Naomi. Maar dat vertel ik er maar niet bij. Want daardoor is alles begonnen.

    Nala
    "Das waar ook... jij doet hiphop. Hmm, je hebt me nog nooit zien dansen, eh?" vroeg ik nadenkend, terwijl ik in mijn geheugen groef. Toch niet dat ik me herinnerde. Wat zou hij ervan vinden als hij me zou zien dansen? Zou hij onder de indruk zijn?
    Of misschien vond hij het wel helemaal niet leuk... Ik danste heel roekeloos, het is een wonder dat ik nog niets heb gebroken... Misschien vindt hij het allemaal wel te ver gaan. Ah, ik haalde inwendig mijn schouders op, dat zou ik dan wel zien.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Josh kreunt dan dat hij gaat komen en op dat moment kom ik klaar en mijn borstkas gaat al snel gejaagd. Hoeveelste keer? Drie? Ik kijk hem aan en druk dan nog een klein kusje op zijn lippen en kijk hem daarna weer aan.


    Joshua Gayle
    Ze komt klaar en daardoor bereik ik mijn hoogtepunt ook al snel en leg mijn hofs in haar nek terwijl ik uithijg en vertraag het tempo langzaam en ga dan uit haar en ben inmiddels al wat meer op adem en kijk Leslie aan en glimlach even en druk ook kort een kusje op haar lippen en heb haar nog steeds vast.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik lach even als ze zachtjes kreunt. Ik bijt speels op haar onderlip en laat onze tongen en vurig spel spelen. Mijn ene hand laat ik op haar borst liggen, terwijl ik met de ander langs haar zij over haar bovenbeen streel omvervolgens weer terug naar boven te gaan via de binnenkant van haar been. Dan trek ik haar broek uit zodat ze alleen nog in een slipje ligt. Ik laat haar lippen los en druk die in haar nek. In haar hals begin ik allemaal kusjes te geven. Soms bijt ik speels, dan lik ik plagerig langs haar huid of gewoon een kusje.


    Naomi Micheal
    Ik kreun weer van alles wat hij doet, mijn broek is inmiddels ook al uit en ik heb alleen nog mijn slipje aan, dan kijk ik naar Ian die nog zijn gewone broek aanheeft en grijns even en begin die ook langzaam uit te trekken en soms verlaten toch kreunen nog mijn mond van alles wat hij doet en ik sluit dan even mijn ogen en bijt op mijn onderlip.

    Huaso schreef:
    (...)
    Mario 'Alex'
    Ik kijk haar even verwonderd aan, maar toen ik het genot door me heen voelde stromen, sloot ik genietend mijn ogen.
    Ik kreunde weer, alleen deze keer niet gedempt door haar lippen, aangezien die druk in mijn nek bezig waren. Ze kreeg me bijna helemaal gek op deze manier en het ging veel te langzaam. Na een tijd greep ik haar heupen vast en begon ze wat sneller te begeleiden.
    Mijn ogen waren nog steeds genietend gesloten, terwijl ik op mijn lip beet.


    Charlynn
    Ik grijns als hij dan mijn heupen vast pakt en me wat sneller begint te begleiden. Ik ga dan ook automatisch uit mezelf een stuk sneller en haal even mijn lippen uit zijn nek en kreun en druk ze dan weer op zijn lippen en mijn handen steunen op zijn borst en ik verhoog dan grijnzend tegen zijn lippen het tempo nog iets en bijt dan speels in zijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    God, dit was geweldig.
    Ik zoende haar vurig terug, terwijl het genot zich in mijn onderbuik ophoopte. Kreunend voelde ik hoe mijn hoogtepunt dichterbij kwam.
    "Charlynn." kreunde ik tegen haar lippen aan en voelde mijn wangen rood worden, maar dacht daar al snel niet meer aan, toen ik weer een stapje dichter bij mijn hoogtepunt kwam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik kreunde tegen zijn lippen aan en ging nog iets sneller. Hij kreunt mijn naam dan tegen mijn lippen aan en ik haal even mijn lippen van de Zijne en kijk hen met een speelse blik aan terwijl ik ik blijf door gaan op een inmiddels hoog tempo. 'Ja?' vraag ik dan en grijns even en bijt dan op mijn onderlip om een kreun binnen te houden en ga nu extra snel en grijns weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    'Ik heb je alleen gevaarlijk zien doen in de keuken,' zeg ik dan. Ik weet wat ze wil, het gevoel van vliegen. Dat heeft ze zelf gezegd, maar het is gevaarlijk. 'Maar niet echt zien dansen nee, maar ik heb zo'n idee dat je niet de meest voorzichtige dans stijl hebt.' En ik kijk naar haar. Mijn arm ligt nu stil om haar heen. Ik ben moe dus is het extra vermoeiend als ik dat blijf doen. Ik wil namelijk nog niet slapen. Het duurt nog lang voordat het avond is. 'Ik wil snel weer kunnen dansen,'mompel ik met gesloten ogen dan.

    Leslie Day
    Ook Josh komt klaar, gelijk na mij en hij gaat langzaam uit me. Zijn hoofd ligt even in me nek maar daarna kijkt hij me grijnzend aan. Mijn ademhaling gaat langzaam rustiger. Hij drukt dan nog glimlachend een kusje op mijn lippen en ik ben nog steeds niet op de grond maar dat vind ik niet erg. Ik leg mijn hoofd leunend tegen zijn borstkas en sluit heel even mijn ogen zo genietend van Josh dichtbij me en onder de douche. 'Gaan we nog echt douchen?' Vraag ik dan met een lach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ik ben inderdaad niet de meest voorzichtige danser." mompelde ik. "Maar ik heb me nog nooit echt pijn gedaan... En geef toe. Het ziet er echt cool uit." grijnsde ik dan en knikte bij zijn volgende woorden. Ik legde mijn hand zachtjes op zijn wang en streel er met mijn duim over, terwijl ik hem glimlachend aankeek.
    Zijn ogen waren gesloten en ik drukte even een kus op zijn kaak, aangezien ik niet veel verder kon.
    "Dat komt wel goed." glimlachte ik. "Gewoon rusten en genezen."

    Mario 'Alex'
    Ik kreunde gewoon als antwoord.
    Mijn hoogtepunt kwam dichterbij, maar ik verdrong het. Zij moest eerst. Ik opende mijn ogen even en terwijl ik op mijn lip beet, liet ik mijn hand tussen haar benen afdwalen om haar clitje te bewerken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    'Nooit echt is dus wel een beetje,' merk ik op. 'Maar dat moet je natuurlijk zelf weten. En ik vond het eng. Ik vond het er eng uit zien aangezien ik bang was dat je verkeerd terecht zou komen.' Ik voel dan haar hand zachtjes op mijn wang en ze streelt die met haar duim. Ik voel dan een kusje op mijn kaak lijn. 'Ik zal rusten, ik doe vier dagen al rustig.' Ik zucht een keertje. 'En zelfs stil liggen is vermoeiend.' Een vermoeid lachje zit op mijn lippen en open dan mijn ogen km haar aan te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ik vind het cool." haalde ik mijn schouders op. "En zo moest niemand me helpen..."
    Ik glimlachte weer toen hij zijn ogen opende.
    "Misschien moet je maar even slapen dan." stelde ik met een lieve glimlach voor. "Dan voel je je meteen beter."


    “To live will be an awfully big adventure.”