• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP

    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL
    - De haters
    zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98

    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies

    VOL
    - De luxe-paarden
    zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH

    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    Hayden Clark
    Ik word door Rafael de winkel ingesleurt en gelijk schiet er een idee door me heen, laat ik het eens proberen. 'Zullen Rafael en ik eerst dingen voor je gaan uitzoeken? Wij weten wel wat meisjes leuk vinden.' Lachend denk ik aan de kleren die ik voor Anna uit zou zoeken, het zou haar veel vrouwelijker maken. Ik sta al te popelen om kleding uit te zoeken. Iedereen zegt dat mannen niet van shoppen houden? Wel dan heb je hie het bewijs dat dat niet klopt. Ik ben nog erger dan mijn stiefzus, die koopt ook echt super veel. Ze hoef dus niet bang te zijn dat ik haar iets ergs ga geven, ik weet waar haar grenzen liggen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."



    ik verveel me zo erg dat ik dit soort foto's ga maken x)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    'Deze ook?', grijnsde ik naar Hayden en liet het paar zwarte pumps van wel twaalf centimeter zien.
    River droeg ook altijd dit soort schoenen, en ik vond ze echt prachtig.

    [Ik moet eten]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anna Bailey Miller
    We worden allebij meegetrokken door Rafael een winkel in. "Zullen Rafael en ik eerst dingen voor je gaan uitzoeken? Wij weten wel wat meisjes leuk vinden" Ik kijk hem even bedenkelijk aan. Gewoon loslaten Anna, doe eens gek. "Waarom niet, ga jullie gang maar" zeg ik en ik plof neer op een stoel. "Ik wil wel eerst passen hoor, anders ben ik over een week nog niet klaar met dingen omruilen enzo" zeg ik dan. "Deze ook?" vraagt Rafael dan en hij houdt een paar zwarte pumps omhoog met een super grote hak. Gelukkig kan ik wel op hakken lopen, ik had ze alleen nooit aan naar school, maar ik zeg niks, laat ze maar verbaasd staan als ik strak ineens op die hakken het pashokje uit kom gewandeld zonder moeite.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 18:41 ]

    jaimyhoi schreef:



    ik verveel me zo erg dat ik dit soort foto's ga maken x)


    [Whaha, awsome Jaimz! Ik doe ook dat soort inheb als ik bored ben en die foto's wil je echt niet zien! Whaha! XD Volgensmij heb ik ze ook niet meer, heb ik ze verwijderd....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik ga ook eten^^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [ik ga zo naar stal toe :p maar dan reageer ik wel ff op mijn mobiel :p Moet zo dus alleen ff er heen rijden dus dan kan ik niet reageren :p]

    [is goed^^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Samuel Lucas McClain.

    Een lach verliet mijn mond toen Charly zich aan me vastklampte. Ze hield hier dus echt niet van. "Drewie, hou je het nog vol zonder me ?" vroeg ik dramatisch. Ik legde een hand op zijn schouder om het effect te versterken maar keek terug naar de film. Mijn hand daarintegen bleef wel liggen, net zoals mijn ene arm om Charly heen geslagen was. Ik begon te lachen toen iemand bijna werd vermoord en keek verlangend naar de chips.
    "Kan er iemand wat chips in mijn mond steken, ik heb geen handen meer" zei ik serieus. Toen bedacht ik me dat ik eigenlijk gewoon mijn hand van Drew zijn schouder kon halen, "Oké, busted, ik ben te lui".

    [Het wordt iets later dan verwacht, we gaan gourmetten dus dat duurt ook langer^^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Andrew Cole

    Ik kijk Samuel aan en schud mijn hoofd. 'Nee' zeg ik met ene pruillip en grinnik daarna. 'Nee ik ben niet zo bang hoor' zeg ik lachen den kijk naar het scherm waar iemand bijna wordt vermoord. Ik kijk weer naar Samuel en schud lachend mijn hoofd. 'Luilak' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik pak een paar chipies en gooi ze lachend richting zijn mond. 'Ja hey! dan moet je wel vangen' zeg ik lachend en kijk dan weer naar het scherm terwijl ik ondertussen popcorn eet.


    Samuel Lucas McClain.

    "Hey ! Shhtt, niet iedereen moet dat weten" zei ik verbaasd. Ik nam de chipjes die uit het niets waren gekomen op en stak ze in mijn mond. "Kondig de volgende keer dan aan wanneer ze je gaat gooien" zei ik waarna ik zelf chips naar hem gooide. "Zie je wel ? Onmogelijk om ze te vangen als je het niet weet" zei ik grijnzend waarna ik hem een klopje gaf tegen zijn wang.

    Andrew Cole

    Ik begin te lachen, 'Te laat' zeg ik onschuldig en grinnik daarna. 'Nou misschien, het is leuker als je ze niet ziet aankomen' zeg ik met een onschuldige grijns en probeer de chips te vangen. 'Je hebt gelijk' zeg ik en grinnik door het klopje op mijn wang. Ik laat mijn hoofd wat tegen de leuning liggen en kijk ondertussen veder naar de film. Eigenlijk zou ik hem wel tegen iemand zijn schouder willen leggen maar ik denk dat dat toch een beetje raar is.


    Samuel Lucas McClain.

    Ik begon te lachen, "Ik heb altijd gelijk Andrew" zei ik grijnzend. Ik haalde mijn camera uit en zette die op nachtstand. Lang leve de technologie. Ik richtte de camera op ons en begon te grijnzen. "So, we zitten in de cinema, te kijken naar een horrorfilm, Drew hier valt bijna in slaap en Charly, tja, ik denk niet dat ze al iets van de film heeft gezien om eerlijk te zijn" zei ik grijnzend. Ik zette de camera terug af en keek naar Drew.
    "Je mag best tegen mij aanliggen hoor ? Niemand die het ziet".

    Andrew Cole

    'Nou, niet altijd' spreek ik hem tegen en grinnik even. Ik kijk op als hij zijn camera pakt en ik glimlach even. Ach ik was het wel gewend dat hij vaak filmde dus echt bijzonder vond ik het niet meer. Als hij zijn camera weer wegstopt kijk ik hem aan en knik. 'Oké ' zeg ik lachend en leg daarna mijn hoofd rustig tegen zijn schouder aan terwijl ik veder kijk naar de film. 'Heey Charly, leuke film hé?' vraag ik lachend, niet dat ze ook maar iets van de film heeft gezien waarschijnlijk.