• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP

    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL
    - De haters
    zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98

    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies

    VOL
    - De luxe-paarden
    zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH

    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [Of wacht, Anna en Rafael gaan nog shoppen? Want Sam en Charly hebben hen in de steek gelaten ;p]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [we zijn met zijn vieren lonely(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [ja die zouden nog gaan shoppen :p haha xD

    Hayden kan wel mee shoppen hoor :p die ging anna ook helpen toch en zij hem xD]


    Samuel Lucas McClain.

    Toen Drew hallo zei uit het niets voelde ik dat Charly verschoot. Mijn lach kwam over mijn lippen rollen. "Oh, goeie actie, hello". Ik keek verder naar de film. God, dit was een goeie film. Ik hoorde dat Drew aan het eten was waardoor ik lachte.
    "Dude, je moest echt niets kopen, eten genoeg hier" zei ik grijnzend terwijl ik wees naar al het eten.

    [Laten wij dan doen als we door het centrum lopen Hayden uit de bus komt?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Andrew Cole

    Ik grinnik even en haal mijn schouders op, 'Ik eet toch veel' zeg ik lachend en kijk naar zijn voorraad. 'Dat is wel wel veel ja' zeg ik lachend en kijk daarna weer naar de film, hij was echt goed. 'Ooh Sam je moet me wel beschermen hoor! straks pakken ze me nog' zeg ik alsof ik bang was en kijk hem angstig aan. Daarna lach ik even en kijk veder naar film.

    [Ja, ik laat Hayden eerst wel uit de bus stappen.]
    Hayden Clark
    Terwijl ik liedje voor liedje beluister merk ik dat ik nog helemaal geen zin heb om naar huis te gaan. Daar zit ik toch maar alleen, want mijn moeder werkt elke dag over. Ik kijk naar buiten en ik merk dat ik in de buurt van het winkelcentrum ben, daar valt altijd wel iets te doen. Ik berg mijn ipod op en na dat de bus is gestopt sta ik op. Ik stap de bus uit en gelijk klemt de lucht zich om mij heen, binnen stond de airco aan. Gelijk schiet er kippenvel over mijn armen maar ik negeer het.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Samuel Lucas McClain.

    Ik begon te lachen en sloeg beschermend een arm om hem heen. "SuperSam red je wel !" zei ik lachend. Ik keek verder naar de film, niet eens lettend op mijn arm die nog steeds om hem heen lag. Pas toen ik de zak chips nam haalde ik mijn arm weg en begon vrolijk te eten. Deze film was echt zo goed. Toen er achter ons iemand verschoot en al de popcorn op mij en Andrew en Charly viel lag ik plat van het lachen.
    "Popcornregen, nog nooit meegemaakt".

    Andrew

    Ik grinnik als hij zijn arm om me heen slaat en zegt dat superSam me red. 'Nu voel ik me veilig' zeg ik lachend. Als hij zijn arm weghaalt pak ik wat popcorn en stop het in me mond. Ineens komt er popcorn over ons en ik schiet in de lach. 'Hmm lekker' zeg ik lachend en op en mijn mond. 'Heey het is al gestopt' zeg ik met een pruillip en pak daarna een popcorntje dat op mijn schoot is gevallen. Ik gooi het omhoog en vang het daarna op met mijn mond. Ik grijns even en kijk dan rustig naar de film

    anna Bailey Miller
    Ik trek Rafael mee richting de winkels en als ie met me mee loopt, laat ik hem weer los. Als we bij de winkelstraat aankomen na een paar minuten lopen, zie ik Hayden ineens uit de bus stappen. "Hayden!" roep ik en ik trek Rafael meer mee aan zijn arm terwijl ik naar hem toe loop. Als ik bij Hayden ben laat ik Rafael weer los. "Hey" zeg ik dan. "Dat is toevallig" ik glimlach breed. Als hij wil kan hij nu ook mee, we zouden elkaar helpen met onze 'reputatie' om het zo maar te zeggen.

    [Was even eten, maar ben er weer!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rafael Greywood

    Ineens pakte Anna me bij mijn pols en trok me mee richting het winkelcentrum.
    Toen we daar aankwamen kwam Hayden net de bus uit.
    'Hey, Hayden! Dat is toevellig!', zei Anna en liet mijn pols los.
    Ik wreef er even overheen, ze knijpte opzich best hard en er stonden vingers in mijn pols.
    'Hey', begroette ik hem.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 18:12 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [whahah ze trekken elkaar mee haha lol]

    [Hahahah, jaaa sorry, zag je post niet xd]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [ben even eten]