• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [WAT MOET JE TOEGEVEN?!]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bentley Heathrow

    'Nee', antwoordde ze.
    Nee? Hoe durft ze 'nee' te zeggen? Niemand heeft mij ooit afgewezen!
    'Ik voel niks voor je', zei ze toen.
    'Hoe weet je dat?', vroeg ik toen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Of ze aan hem moet toegeven :Y)]

    Noralie Anderson
    Hij vraagt aan me hoe ik dat weet. 'Doordat ik nu tegen je praat en je niet zoen,' zeg ik dan, het klinkt als een fluistering en ik kijk van hem heel even naar zijn lippen die er verleidelijk uitzagen en toen weer terug naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Doordat ik nu tegen je praat en niet met je zoen', zei ze toen, waardoor ik gniffelde.
    Ik zag hoe ze naar mijn lippen keek en toen terug naar mijn gezicht keek.
    'Ohnee?', vroeg ik zacht en drukte een klein vlinderzacht kusje op haar lippen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij vraagt zacht, 'Ohnee?' En ik wil net met nee antwoorden als hij dan een heel klein kusje op mijn lippen drukt. Een zijdezacht kusje. En ik val hier voor hem. Niet qua verliefdheid, maar gewoon omdat hij me in pakt en ik druk mijn lippen op die van hem. Nog steeds zacht, maar niet zo vederlicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik hield mijn lippen van die van haar en al snel voelde ik vuurwerk.
    Haar lippen zochten de mijne weer en kreeg weer een zacht kusje terug.
    'Ik dacht dat je met me praatte en niet zoende', fluisterde ik en mijn mondhoeken trokken omhoog.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'A joh, het is gewoon je illusie dat ik je kus,' mompel ik dan en kijk hem even aan. Dit had niet moeten gebeuren. Ik ben serieus zo onwijs stom. Ik bijt dan zachtjes op mijn lip. Weer is het onmogelijk om weg te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Zou je willen dat het een illusie was?', vroeg ik toen met een redelijk onzeker tintje in mijn stem.
    Ik beet op mijn lip.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik kijk hem aan. 'Ik had het niet moeten laten gebeuren, is dat genoeg antwoord?' Vraag ik hem dan, maar mijn lippen zijn nog steeds heel dicht bij die van hem. Want toegeven hij zoent goed. Eerst zeg ik nog tegen Rafael deze avond dat ik nog niets wil omdat ik nieuw ben hier. En dan gebeurt dit. Met zijn beste vriend.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 16:24 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Waarom niet?', mijn adem stokte even en er vormde een brok in mijn keel en een raar gevoel in mijn maag.
    Eigenlijk wilde ik nu weg, maar aan de andere kant lag ik hier zo dicht bij haar, ik voelde me echt fijn hier.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Omdat dit niet hoort,' fluister ik. En ik kijk hem aan en zucht dan een keer zachtjes. We liggen zo dicht bij elkaar. 'Vermoordt me hier straks om oke?' Vraag ik dan en voordat hij kan antwoorden druk ik mijn lippen nog een keer op die van hem, langduriger.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Omdat dit niet hoort', fluisterde ze en keek me aan. 'Vermoordt me hier straks om, oke?', vervolgde ze.
    Ik trok mijn mond open om te antwoorden, maar toen drukte Noralie haar lippen al op de mijne.
    Krachtig maar teder. Geweldig.
    Ik genoot hier echt van, alsof ik in de hemel was.
    Ik tikte met mijn tong tegen haar onderlip, als vraag om toestemming,


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik voel zijn tong en open mijn mond en stukje en vindt met die van mij die van hem en verken zijn mond. Weer heb ik het laten gebeuren. En dat terwijl ik niets voor hem voel. Ik ben gewoon een te makkelijk persoon. Mijn hand heb ik op zijn borstkas gelegd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [aaww, arme Rafael haha xD. Oh well,, life isn't fair :p]

    [moet ik nog reageren?]