• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Aurora Delila Whitlock CxStylinson
    - Fiona Evelyn Sinclair Chat
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 21:02 ]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Eventjes keek zij mij verbaasd aan, één van de weinige keren dat ik snap waarom ze zo verbaasd keek. Ik zou ook verbaasd zijn als iemand mij opeens zulke dingen vroeg. Kort beet ze op haar lip, dat had ik dan weer niet verwacht. 'Als ik de tijd ervoor kan vinden, wil ik het wel denk ik. Ik hoop alleen niet dat ik het verleerd ben...' mompelde ze. Ik glimlachte naar haar, tikkeltje enthousiast. Tijd zou ze dan wel vrij krijgen, ik hielp haar dan gewoon een handje. Bovendien, zondag was toch haar vrije dag? 'Hé, jij zou mijn nieuwe model kunnen worden! Al hoef je daarvoor niet naakt hoor,' grinnikte en nu was het mijn buurt om verbaasd te kijken. Ik als haar model? Een nerveus lachje verliet mijn mond.
    'Je maakt een grapje zeker?' vroeg ik met wangen die weer eens rood begonnen te worden. 'Heb je perse mensen modellen nodig?' vroeg ik er vervolgens achteraan. 'Want volgens mij ben ik echt een slecht model. Misschien wilt één van je collega's het wel!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Kyle had naar mij geglimlacht, een tikkelje enthousiast. Ja, volgens mij helpt hij me maar al te graag met tijd. Als ik vraag of hij model wilt staan, kijkt hij me verbaasd aan en verlaat een nerveus lachje zijn mond. "Je maakt een grapje zeker?" vraagt hij met wangen die weer eens rood beginnen te worden. "Heb je perse mensen modellen nodig?" vraagt hij er vervolgens achteraan. "Want volgens mij ben ik echt een slecht model. Misschien wilt één van je collega's het wel!"
    Ik lach eventjes en schud dan met mijn hoofd. "Nee, geen collega's voor dit werk, Kyle. Die zie ik wel vaak genoeg, ik heb wel even genoeg van hen ondertussen." vertel ik hem. "Het word echt leuk, dat beloof ik je! Daarna mag je mij na schilderen." Ik lach er zacht om en schud dan lichtjes met mijn hoofd. "Trouwens, wat zijn jouw hobbies dan, op leuke plekjes ontdekken na?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    MakeMeIrish schreef:
    [Sorry dat ik niet reageer, ik ben niet zo in mijn hum en weet gewoon niet wat ik moet typen het spijt me daar voor. Ik ben in een depri fase. ]


    [Kan je niets aan doen joh (:
    Post maar weer als je je iets beter voelt]


    26 - 02 - '16

    Kyle Dyer

    Ze lachte eventjes en schudde vervolgens met haar hoofd. 'Nee, geen collega's voor dit werk, Kyle. Die zie ik wel vaak genoeg, ik heb wel even genoeg van hen ondertussen,' vertelde ze mij. Ze had dus nog geen genoegen van mij. Hoe lang zal het duren voordat ze dat wel had? 'Het word echt leuk, dat beloof ik je! Daarna mag je mij na schilderen.' Ze lachte er zacht op en schudde weer lichtjes haar hoofd. Ik en schilderen? Ik lachte eventjes bij die gedachten. 'Trouwens, wat zijn jouw hobby's dan, op leuke plekjes ontdekken na?' vroeg ze aan mij. Even keek ik haar bedenkelijk aan. Echte hobby's had ik niet, althans.. niet zoals wat zij had. Ik haalde lichtjes mijn schouder op en liep vervolgens haar kamer uit.
    'Ik doe elke dag eigenlijk alleen maar hetzelfde,' zei ik met een glimlachje tegen haar. 'Wandelen.. af en toe bij mensen langs,' vervolgde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Hale | hunter

    Het duurt maar enkele seconden voor ik Blaise's lippen tegen die van mij voel. Niet zo zacht als onze eerste kus en niet zo hard als die keer dat we ons helemaal lieten meeslepen maar precies goed, zoals ik hem gewend ben. Het liefst wil ik hem nu gewoon niet meer loslaten en het duurde voor mijn gevoel te kort wanneer hij zich terug trekt en een klein nerveus glimlachje laat zien. Eentje die ik bijna nog nooit gezien heb.
    'Ik ben het niet gewend,' geeft hij toe. 'Dit hele gedoe, het voelt raar… Ik bedoel, jij bent niet raar… Helemaal niet!' Hij grinnikt maar ik reageer niet en blijf hem aankijken. Waarom klinkt dit alsof hij dit - dit wat wij hebben, niet meer wil? 'Alleen ik heb soms het gevoel dat ik niet genoeg ruimte krijg. Dat heeft enkel iets met mij te maken en niet met jou,'
    'Ah, alsof ik die zin niet eerder heb gehoord. 'Het ligt niet aan jou, maar aan mij'.' ik zet een stap achteruit en mijn armen vallen besluiteloos langs mijn lichaam als ze niet meer rond die van Blaise zitten. 'Ik moet het weten. Wat wil je nu Blaise? Waar wil je naar toe? Moet ik je met rust laten, je een pauze geven of .. wat? Ik snap het niet meer.' hulpeloos kijk ik hem aan maar zoals altijd is zijn gezichtsuitdrukking ondoorgrondelijk, een gesloten boek.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    Kyle lacht even na mij. Na mijn vraag kijkt hij me even bedenkelijk aan. Hij haalt lichtjes zijn schouders op en loopt mijn kamer weer uit, waarna ik hem volg en mijn deur weer sluit. "Ik doe elke dag eigenlijk alleen maar hetzelfde." zegt hij met een glimlachje tegen me. "Wandelen.. af en toe bij mensen langs." vervolgt hij. Ik kijk hem even ongelovig aan.
    "Is dat echt het enige wat je doet? Dan gaan wij eens wat leuke hobbies bedenken samen." besluit ik. "Te beginnen met schilderen." grinnik ik vervolgens waarna ik weer naar beneden loop, naar de huiskamer. Daar aangekomen vul ik mijn wijn nog eens bij in het glas en neem ik opnieuw een slok. Dan plof ik weer op de bank neer. "Wat voor soort films vind je leuk? Dan kunnen we eens een filmavond houden met pizza en popcorn en die dingen. Lijkt me gezellig."


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter.
    Alice blijft me aankijken terwijl ik mijn nerveuze, en erg ongemakkelijke (tenminste voor mij…) speech af leg.
    Zodra ik de laatste woorden had gezegd, wist ik dat het misschien fout over zou komen, dat zij er verkeerd over zou denken, maar om het terug te nemen kon ik al niet meer. Het was eruit en het zou ook niet meer weggaan. Alice had het gehoord en ze leek er niet blij mee te zijn.
    ‘Ah, alsof ik die zin niet eerder heb gehoord. “Het ligt niet aan jou, maar aan mij”.’ Ze zet een stap achteruit en haar armen vallen besluiteloos langs haar lichaam, waardoor deze ook niet meer rond mijn lichaam zijn. Direct wil ik haar terug vastnemen, maar haar blik weerhield me daarvan. Haar woorden trouwens ook.
    ‘Ik moet het weten. Wat wil je nu Blaise? Waar wil je naartoe? Moet ik je met rust laten, je een pauze geven of… wat? Ik snap het niet meer.’ Hulpeloos kijkt zij mij aan, waardoor ik even op mijn lip bijt. ‘Ik wil met je verder, Alice…’ Een kleine pauze, de twijfeling in haar stem kon je echter helaas goed horen. ‘Alleen niet nu, ik heb een pauze nodig.’
    Hierbij draai ik van haar weg, zodat ik haar ook niet aan kan kijken en mijn beslissing terug kan nemen. Dit was de goede beslissing toch? Het zou me in elk geval wat tijd geven om te bedenken wat ik nu wil. Maar waarom voelt het dan zo fout, zo schuldig?


    Avery Violet Stone.
    Nog steeds voel ik me ongemakkelijk dat ik het gezegd heb, het is dan niet de hele waarheid, maar iets ervan klopt wel. Ik heb de auto geleend, of tenminste, dat is op mijn manier gezegd en gehandeld. Ik durf een snelle blik op Zane te werpen, waardoor ik merk hoe hij zijn hoofd kort schud. Waar denkt hij nou weer aan? Ik zucht en probeer weer zo normaal mogelijk te doen, wat voor mij het begrip normaal is. Helaas snapt Zane maar al te goed wat ik bedoel en aangezien hij abrupt in de lach schiet, nadat hij me ongelovig aan had gekeken, schrik ik me rot, waardoor ik hem dan ook verbouwereerd aan kijk. Gelukkig start hij de auto al, zodat hij de auto van Blaise en hopelijk het gesprek daarop achterlaat, en rustig wegrijdt.
    ‘Serieus, Avery? Je hebt een auto gestolen?’ Opnieuw lacht hij, hoewel het maar kort is, kijk ik even naar hem. Wanneer had ik hem voor het laatst zien lachen? Dat was zeker twee jaar geleden, of iets langer, en degene om wie hij lachte was ik niet geweest. Natuurlijk was dat Violet, alles leek toen nog soepel en liefjes te gaan. Te liefjes voor mijn smaak, maar hey, hun leven en hun keuze. Ik had er niets mee te maken, nog steeds niet trouwens. ‘Je hebt een auto gestolen en je liegt erover.’ Nu pas had ik door dat ik de gehele tijd naar hem aan het staren was geweest, wat een raar gevoel bij mij opwekte welke ik niet kon plaatsen. Een klein kreetje van schrik dat ik wakker was geworden uit een soort trance laat ik, terwijl mijn blik snel weg dwaalt naar mijn raam en hierdoor heen kijkt naar enkele bomen die nu langs de weg staan.
    Zane tikt eventjes op het stuur, zijn humeur lijkt abrupt verbeterd te zijn. Al weet ik niet echt of dit een goed of slecht teken is, of in elk geval een compliment voor mij. In mijn ooghoeken kijk ik nog wel toe hoe hij handelt, hoe hij de radio aan zet en op een zachte toon mee begint te zingen. Hij is niet het type die de radio hard aan zet, terwijl ik dit wel ben. Heel hard zelfs, Blaise en zijn vriendinnetje waren daar net getuige van geweest. Oh God, als ik nu zelfs aan Blaise denk, begin ik me schuldig te voelen over het niet vertellen tegen Zane. Ik blijf mezelf nu maar voorhouden dat dit het beste is, dat ik het voor me laat en alles goed komt. Uiteindelijk. ‘Oh, waar moesten we ook alweer heen?’ vraagt hij vervolgens, hierdoor heb ik nu pas in de gaten dat hij naar de rand van de stad aan het rijden is. ‘Een motel zei je?’ Haastig knik ik op zijn woorden, waarbij ik mijn hoofd weer richting hem draai en mijn vingers ineen gestrengeld op mijn benen laat liggen. ‘Het is een eindje hier vandaan eigenlijk, niet in Greenfield, maar het stadje ernaast. In elk geval, ik was te ongeduldig. Dus had ik daar een stop gemaakt, verder had ik daar niet over na gedacht.’
    Nonchalant haalde ik hierbij mijn schouders op en liet mijn blik dwalen naar de voorruit. ‘Pas je trouwens wel op met die modderschoenen? Ik heb pas nog mijn auto gestofzuigd.’ Merkt hij op zonder zijn ogen van de weg te halen. Nu is het mijn beurt om even te lachen, terwijl ik een hand op mijn buik leg en een grijns op mijn lippen laat. ‘Ik was vergeten hoe keurig jij bent, Reynolds. Kan een meisje niet in de ochtend van de natuur genieten?’ plaagde ik hem met een uitdagende ondertoon erin verworven.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 22:30 ]


    (wat ik me net realiseer.. Blaise en Alice hebben geen auto! )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ghehe, ja, Avery heeft de auto van Blaise gejat. (aa) Maar als ze teruglopen, laat ik Blaise wel even handelen.]


    [Angel gaat Blaise vermoorden als ze dat hoort, lol.]


    Your make-up is terrible

    [Dat hij een pauze wil of dat Avery een heks is?]


    Zane Blade Reynolds

    Haastig knikt ze op mijn woorden, waarbij ze haar hoofd weer richting mij draait en haar vingers ineen gestrengeld op haar benen laat liggen. Ze heeft verder niets meer gezegd op mijn opmerkingen, wat me eigenlijk weinig verbaasd. Ze leek zich er wel bijna voor te schamen, of iets anders, alsof ze het liever wilde verbergen. Het is iets wat ik niet helemaal kan plaatsen en dat frustreerd me lichtelijk, maar toch vind ik het ook ergens wel komisch om te zien bij haar. Normaal is ze zo zelfverzekerd, een wilde meid. Nu vertelt ze al hakkelend dat ze een auto 'geleend' heeft. Als of ik iets anders van haar verwacht ondertussen, mij maakt het weinig meer uit. Daarbij is het nog niets vergeleken bij wat ik daarnet heb opgebiecht dus ik snap niet goed dat ze zich zorgen maakt over zoiets onzinnigs. Ik neem toch wel aan dat die auto wel weer bij zijn eigenaar terecht komt. Zorgt zij er niet voor, doe ik het wel. Ik wil niet dat die voor onze plek staat, dat is me iets te... gevaarlijk. Ja, die wantrouwige kant zit er nog altijd aan.
    "Het is een eindje hier vandaan eigenlijk, niet in Greenfield, maar het stadje ernaast. In elk geval, ik was te ongeduldig. Dus had ik daar een stop gemaakt, verder had ik daar niet over na gedacht." vertelt ze, waardoor ik de ringweg om Greenfield oprijd om zo op de snelweg te kunnen komen, no problemo. Ik breng haar overal wel heen. Nonchalant haalt Avery hierbij haar schouders op en laat ze haar blik dwalen naar de voorruit. "Waar is het nou precies? Anders kan ik nog weinig." merk ik vervolgens op. Het heeft weinig zin om rondjes op de ringweg om Greenfield te blijven rijden want zo komen we nooit ergens. Buiten Greenfield liggen genoeg kleine steden of dorpen met motels, dus raden zal ik het ook niet. Ik verblijf er zelf nooit, daar heb ik nou een eigen huis voor. Eerst deelde ik dat met Violet, maar nu... nu is allesn mij en heb ik alle rust. Niet dat ik er zo van geniet want het is vooral eenzaam.
    Na mijn opmerking over haar modderschoenen moet zij ineens lachen, al snap ik dat best. Ik ben beslist erg netjes en dat weet ze dondersgoed. Ik kan niet tegen choas en rommel, daar word ik zelf chaotisch van. Terwijl ze lacht, legt ze een hand op haar buik en heeft ze een grijns op haar lippen, die ze daar op laat. "Ik was vergeten hoe keurig jij bent, Reynolds. Kan een meisje niet in de ochtend van de natuur genieten?" plaagt ze me duidelijk, met een uitdagende ondertoon erin verworven. Ik grinnik kort en kijk even op van de weg naar Avery, met een piepklein grijnsje, gewoon omdat ik amper grijns, en een wat nieuwsgierige blik in mijn ogen. "Een normaal meisje kan dat wel, een Avery niet." verklaar ik haar, waarna ik weer op de weg let. Onze veiligheid is wel even belangrijker. "Wat doe jij in godsnaam in de natuur?" vraag ik vervolgens, met een licht argwanende toon in mijn stem, hoewel ik toch echt weet hoe ze is, zij doet alles als ze er zin in heb. Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat nou net zij daar zoveel zin in had, 's morgens. Ze mag dan wel flink gek zijn en nog veel gekkere dingen doen, maar zie ik haar dat wel doen? Rondbaggeren op haar sleehakken? Natuurlijk kan ik er ook helemaal naast zitten want ze is soms zo vreselijk onvoorspelbaar.


    Your make-up is terrible

    [Die pauze, haha.]


    Your make-up is terrible

    Avery Violet Stone.
    Hoewel ik het stadje niet had opgenoemd, rijdt hij al de ringweg om Greenfield op om zo op de snelweg te komen. ‘Waar is het nou precies? Anders kan ik nog weinig.’ Merkt hij vervolgens op, waardoor ik even bedenkelijk op mijn onderlip zuig en mijn ogen vernauw, als teken dat ik probeer te komen op het naampje van het motel of de stad. Hoe heet het nou ook alweer? Zane had gelijk, niet dat ik dat hardop toe zou geven, zonder naam van het stadje of motel komen we nergens. Godverre, hoe heet het nu ook alweer?
    ‘Oldwyn!’ roep ik dan abrupt uit, ‘Zo heet het stadje.’ Dat is waar ook! ‘Ik was het even vergeten, en eh,’ Nu probeer ik weer op de naam van het motel te komen, waardoor ik voorover buig zodat mijn ellenbogen de knieën raken en ik zo door mijn donkere haar kan wroeten. ‘Je zou toch denken dat ik er nu op kon komen…’ murmelde ik, om er zo even een grapje van te maken, zodat Zane dat niet kon doen. Zo had ik mezelf een beetje. Een diepe zucht kwam wel uit mijn mond, omdat het me gewoonweg irriteerde dat ik vaak dingen vergat. Het werkte gemakkelijk op mijn zenuwen. ‘Blue 66, of zoiets was het, dacht ik.’ Vertelde ik hem toen, terwijl ik in mijn geheugen had gegraven. Hierna ging ik weer rechtop zitten en negeerde expres zijn blik, want die zal wel weer vermakelijk staan dat ik zo vergeetachtig ben.
    Kort grinnikt hij op mijn plagerijen erna, hij keek even van de weg op naar mij met een piepklein grijnsje, wat ik in mijn ooghoeken zag. Ik waagde me er dus maar op om weer even naar hem te kijken. Zane had een nieuwsgierige blik in zijn ogen. ‘Een normaal meisje kan dat wel, een Avery niet.’ Verklaart hij mij, waarna hij weer op de weg let. Waarschijnlijk vind hij onze veiligheid belangrijker, goed, dat is het ook, maar soms kan hij zo gespannen zijn. ‘Wat doe jij in godsnaam in de natuur?’ vraagt hij vervolgens, een licht argwanende toon in zijn stem. ‘Dat heet: een frisse neus halen, meneertje, wat dacht je anders dat ik in het bos zou doen?’ vertelde ik hem, nog steeds met de uitdagende stem. ‘En om antwoord te geven op je eerdere opmerking… Bedankt voor het compliment, want daar begrijp ik uit dat je me dus uniek vindt.’ grinnikte ik toen, terwijl er een speelse blik in mijn ogen gleed. Of hij het nou als een compliment bedoelde of niet, ik zou het wel zo draaien dat het voor mij vermakelijk was, daar was ik erg goed in.

    [Ghehehe. Ik ben benieuwd dan.]


    > Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.