• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Aurora Delila Whitlock CxStylinson
    - Fiona Evelyn Sinclair Chat
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 21:02 ]


    Your make-up is terrible

    MakeMeIrish schreef:
    Yurian Xander Green


    "Ik ben Fiona. Fiona Sinclair," Toen ze begon te praten ging mijn blik weer naar haar ogen toe. Ze streek een pluk haar achter haar oor. Fiona, mooie naam. "Naar welke winkels ga jij om te shoppen? Misschien kunnen we samen naar wat kleding kijken?" Ik kijk Fiona even aan.
    Pff, naar welke kledingwinkels ga ik altijd. "Ik heb géén idee," geef ik dan lachend toe. "Verschillende winkels?" Ik haal mijn schouders op. Dan kijk ik Fiona recht aan.
    "Deze schone dame wil mij wel wat leuke kledingzaken laten zien toch?" glimlach ik en knipoog even lichtjes naar haar. Ik heb da wel kleren aan, maar bij welke zaken ik dat koop? Ik onthoud dat allemaal niet hoor. Ik heb geen flauw idee. Ik moet van binnen even lachen om mijn gedachten, denk ik nu echt over kledingzaken?


    Fiona Evelyn Sinclair
    "Ik heb echt geen idee" zegt Yurian lachend. Ik zie dat hij me aankijkt en ik kijk terug. Ik merk dat ik een soort rare kriebel in mijn buik voel waardoor ik mij lichtelijk ongemakkelijk voel tegenover hem. "Deze schone dame wil mij wel wat leuke kledingzaken laten zien toch?" zegt hij glimlachend waardoor ik me nog ongemakkelijker ga voelen. Ik glimlach terug. "Tuurlijk wil ik dat" Ik kijk hem even aan en weet gewoon simpelweg niet meer wat ik moet zeggen. Ik voel een warm gevoel in mijn buik en hoop stiekem dat ik niet rood kleur, wat ik gelukkig niet zo snel doe. "Nou ja," vraag ik na een tijdje, "zullen we dan maar?"


    26 - 02 - '16

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 15:50 ]


    Your make-up is terrible

    Angelica Wolfe

    "Heb je nog schilderijen die jij hebt gemaakt?" vraagt hij zacht. Hij kijkt even naar het glas en de wijn, maar schenkt niets in. Ik draai de wijn even rond in mijn glas en kijk hoe het cirkelt, als een kleine tornado. Daarna kijk ik op naar Kyle terwijl ik even nadenk of ik nog ergens iets bewaard heb. "Ja, volgens mij hangt er nog wel één boven mijn bed..." zeg ik dan, maar ik kijk er eigenlijk nooit echt naar. "Kom, dan laat ik hem aan je zien." Met het glas nog in mijn hand sta ik op, glimlach ik naar Kyle en loop ik de woonkamer uit, richting boven.
    Boven doe ik langzaam mijn kamerdeur open, en boven het bed hangt een schilderij. Ik laat Kyle glimlachend mijn slaapkamer binnen zodat hij hem ook kan bekijken. "Ik heb er nog maar weinig over, in die tijd had ik nogal een obsessie met vrouwelijke lichamen, dus die staan overal op. Daarna heb ik zo'n beetje alles weggeflikkerd, behalve deze, omdat hij me aan het model blijft herinneren en de mooie tijden." Ik blijf glimlachen maar neem een grote slok van mijn wijn. Toen ik nog niet echt werkte, deed ik rare dingen.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 15:50 ]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ja, volgens mij hangt er nog wel één boven mijn bed...' zei ze dan. 'Kom, dan laat ik hem aan je zien.' Met het glas nog in haar hand stond ze op, glimlachte naar mij en liep vervolgens de woonkamer uit. Al gauw volgde ik haar naar de trap, naar boven en toen haar haar kamer. Glimlachend liet ze mij haar kamer binnen. 'Ik heb er nog maar weinig over, in die tijd had ik nogal een obsessie met vrouwelijke lichamen, dus die staan overal op. Daarna heb ik zo'n beetje alles weggeflikkerd, behalve deze, omdat hij me aan het model blijft herinneren en de mooie tijden,' vertelde ze terwijl ik bewonderend keek naar het schilderij.
    'Waarom heb je alles weggedaan?' vroeg ik verbaasd en keek haar daarbij eventjes aan. 'Ik zou ze graag hebben willen zien. Maak toch niet uit dat het allemaal vrouwenlichamen waren? Alsof een mannelijke schilder nooit een fase had waarbij hij alleen maar mannenlichamen schilderde. Vind het jammer dat je gestopt ben, wie was het model trouwens?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Kyle is me naar boven gevolgt en loopt mee mijn slaapkamer in, waar hij bewonderend naar het schilderij kijkt. "Waarom heb je alles weg gedaan?" vraagt hij verbaasd en kijkt me daarbij even aan. "Ik zou ze graag hebben willen zien. Maak toch niet uit dat het allemaal vrouwenlichamen waren? Alsof een mannelijke schilder nooit een fase had waarbij hij alleen maar mannenlichamen schilderde. Vind het jammer dat je gestopt ben, wie was het model trouwens?"
    Om zijn woorden moet ik zachtjes lachen. "Ik wist vijf jaar geleden niet dat jij ze nog zou willen zien, anders had ik ze wel voor je bewaard hoor." glimlach ik. "Ik weet niet wat mannelijke schilders allemaal doen, en het model heet Nadia. Ze was Arabisch en zo mooi. Je kent haar waarschijnlijk niet want het was gewoon een doodnormaal meisje dat bij mij op school zat." vertel ik hem dan. Ik kijk nog eventjes naar het schilderij, maar wend dan toch mijn blik van het meisje af, dat herleeft in mijn herinneringen en neem een slok van de rode wijn.


    Your make-up is terrible

    (Blaisieeeee? (wbw) )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Avery Violet Stone.
    Ietwat verbaasd kijkt Zane op na mij, waardoor hij nog mee maakt hoe ik hem peilde, waarna ik vervolgens al een glas sap voor zijn neus had gezet en terug op tafel ging zitten. De troostende knuffel die ik hem had gegeven voelde enigszins raar, maar ook alleen omdat hij het er zo abrupt uit gooide. Ik had echt niet verwacht dat hij het ooit tegen mij ging zeggen, zeker niet daarnet. Het overkwam me een beetje. Voor een tijdje waren we beide stil, totdat ik weer begon te praten, het erop waagde.
    “Nee, het was eigenlijk een weloverwogen beslissing.” Vertelt hij mij uiteindelijk, nadat hij erover na gedacht had. Iets dat je wel gemakkelijk aan zijn blik kon zien. Op dit antwoord kijk ik even vaag, want dan snap ik niet waarom. Ik dacht dat hij van haar hield, dan vermoord je haar toch juist niet? Voordat ik echter antwoord kan geven, gaat hij al verder. “Al vlak nadat jij weg was ging het gewoon slechter. Na een tijdje kwam ik er achter dat het een reden had. Ze was overgelopen naar hen.” De kilheid die weer door zijn stem te horen was, liet me kort even sidderen. Zo voelde ik hoe kippenvel in mijn nek ging staan, hoewel ik nog steeds mijn leren jack aan had. Hard beet ik op mijn volle, donker gestifte onderlip terwijl ik mijn blik weer weg liet dwalen. Even wist ik niet wat ik erop moest zeggen, maar werd weer uit mijn gedachten gehaald toen ik Zane zijn stem hoorde.
    “Ik moest wel, ter bescherming van de rest." besluit hij uiteindelijk. Zane gaat weer wat rechterop zitten en probeert zijn normale houding te hervatten. Precies op het moment dat ik mijn mond open doe om wat te zeggen, merk ik hoe een rilling over zijn lichaam trekt. Een klein zuchtje verlaat dan mijn lippen, terwijl ik terugdenk aan de tijd hoe hij telkens met Violet op trok. Ze waren hecht, voor zover ik wist, wat ik ook kon afleiden aan de kleine ruzie die we hadden gehad vlak voordat ik weg was gegaan. “Overgelopen naar hen, de hunters?” vroeg ik hem, gewoon voor de zekerheid. “Hadden jullie daar ruzie over?” gokte ik, waarna hij zich al los maakte uit mijn armen, welke enkel nog slapjes om hem heen lagen.
    “Dus, wat heb je allemaal meegenomen voor ons uit New York. Hopelijk iets beters dan die enge ketting.” Hij pakt het glas met beide handen vast, terwijl hij mij nieuwsgierig en met een glimlachje aan kijkt, maar ik kan er niets aan helpen dat ik er niet echt op let. In mijn blik is een afwezige blik te zien, waardoor het lijkt dat ik door hem heen kijk in plaats van hem in zijn ogen aan te kijken. Ik sta op, terwijl ik een hand door mijn donkere haar haal, diep in gedachten. “God zeg, Zane, dat is heel wat. Ik bedoel, ik weet dat jij dat weet,” Hopelijk zou hij me nog kunnen volgen. “Alleen je deed het ter bescherming, je hield van haar, dus je zou haar anders helemaal niets aan doen.” Onbewust was ik gaan ijsberen door de keuken, mijn blik op de grond gericht. Abrupt keek ik hem weer aan, toen ik in de gaten had dat ik misschien iets door kon draven. Mijn oude glimlachje kwam weer op mijn lippen. “Wil je mee gaan mijn spullen ophalen?”

    Blaise Wolf Hunter.
    Elk moment kan ik een slag in mijn gezicht krijgen, dat mijn wang ervan zult branden, of tenminste, dat is wat ik verwacht had. Want zoals Angel al had gezegd, ik was een klootzak geweest. Waarom zou ik het dan niet verdienen? Mensen begrepen mijn handelingen gewoonweg verkeerd, en ik geef nu geen andere mensen de schuld, maar er zijn heus wel momenten geweest dat ze het verkeerd begrepen hadden.
    Alleen het komt niet, de slag die ik verwacht had van Alice. In tegen stelling zucht ze en slaat haar armen om mij heen, waar ik toch even verbaasd door ben. Toch sla ik eenmaal mijn armen om haar slanke middel, terwijl ik haar dichter tegen me aan trek. Haar hoofd legt ze tegen mijn schouder en ademt diep in, waarbij ik mijn lippen kort op haar voorhoofd duw, een zacht kusje.
    “Zeg me als ik moet stoppen.” Fluistert ze. “Zeg het me als ik te ver ga en je niet verder wilt.” Ze kijkt omhoog, peil mijn reactie en gaat op haar tippen staan. Ik weet niet wat ze nu wilt dat ik doe, maar mijn blik word telkens afgeleid door haar lippen en dan herinner ik me dat het al te lang geleden is dat ik haar lippen heb geproefd (ook al was het vandaag nog, maar voor mij is het te lang).
    Ik druk dus voor een enkele seconde mijn lippen goed op die haar, waarna ik weer afstand neem en haar met een klein nerveus glimlachje aan kijk. “Ik ben het niet gewend,” geef ik dan zacht toe. “Dit hele gedoe, het voelt raar…” Ik fronste even toen ik me bedacht hoe raar dat klonk, dus vervolgde ik snel, “Ik bedoel, jij bent niet raar… Helemaal niet!” Nerveus gegrinnik. “Alleen ik heb soms het gevoel dat ik niet genoeg ruimte krijg. Dat heeft enkel iets met mij te maken en niet met jou,” eindigde ik zachtjes, terwijl ik mijn blik ongemakkelijk had afgewend.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:32 ]


    [Sorry dat ik niet reageer, ik ben niet zo in mijn hum en weet gewoon niet wat ik moet typen het spijt me daar voor. Ik ben in een depri fase. ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zane Blade Reynolds

    “Overgelopen naar hen, de hunters?” vraagt ze me. “Hadden jullie daar ruzie over?” gokt ze dan, waarop ik kort knik en me los maak uit haar armen, die alleen nog maar losjes om mij heen hingen. Natuurlijk naar de hunters, wie anders, de Russen, de Narwhals? Natuurlijk zeg ik dit niet hardop tegen haar, want straks krijg ik alles over mij heen door zo'n opmerking, inclusief dit gedoe en dat heb ik liever niet nu, nooit niet eigenlijk. Ik ben meestal stil omdat ik zulke beslissingen liever afweeg en dan besluit dat het gewoon niet slim is om sarcastisch te zijn, in mijn hoofd ben ik vast de meest sarcastische persoon op aarde. Het verbaasd me nog behoorlijk dat ze er zo op reageert en niet anders, want ik kan wel ongeveer een miljoen andere, veel slechtere, reacties bedenken die de meesten me zouden hebben gegeven als ze dit van mij hoorden. Ach, Avery zal vooral teleurgesteld zijn dat ik het niet deed omdat ik haar irritant vond of zo.
    Na mijn wanhopige poging tot een wisseling van onderwerp merk ik dat ze niet echt op let. In haar ogen is een afwezige blik te zien, waardoor het net lijkt alsof ze door me heen kijkt in plaats van mij in mijn ogen aan te kijken. Ergens vind ik het niet erg, maar ik hoop gewoon dat ze er nu over op houd. Ze staat op, terwijl ze een hand door haar donkere haar haal, diep in gedachten. "God zeg, Zane, dat is heel wat. Ik bedoel, ik weet dat jij dat weet." Ik frons even, blijkbaar heeft mijn poging niet geholpen. "Alleen je deed het ter bescherming, je hield van haar, dus je zou haar anders helemaal niets aan doen." Ze is gaan ijsberen door de keuken, haar blik op de grond gericht. Ik geef geen antwoord, natuurlijk niet. Wat moet ik dan zeggen? 'Ja, ik ben in staan om mijn geliefden te doden?' Mooi niet, zo gek ben ik nou ook weer niet. Het is al een wonder dat ze zoiets nu niet op mij afvuurt.
    Abrupt kijkt ze mee weer aan, waar ik lichtelijk van schrik en uit mijn eeuwige overpeinzingen gehaald word, uit de gedachten die me al tijden storen en het nu weer dreigen te doen. Haar oude glimlachje komt weer op haar lippen. "Wil je mee gaan mijn spullen ophalen?" vraagt ze aan mij, waarop ik gelijk knik, dankbaar voor de onderbreking van het verkeerde onderwerp, en op sta. De houten stoel schraapt met een storend geluid over de houten vloeren en als ik de stoel weer aanschuif, maakt deze hetzelfde lawaai opnieuw. "Ja, natuurlijk. Waar moet je zijn?" vraag ik aan haar. Het glas sap laat ik onaangeraakt op de tafel staan, vergeten en wel. "En... hoe kom je aan een auto. Ik hoorde een auto." zeg ik dan op een vragende toon tegen haar, waarna ik haal al voorbij loop en de deur uit ga.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:19 ]


    Your make-up is terrible

    Avery Violet Stone.
    Hij knikt kort op wat ik zeg, waarna hij zich al los gemaakt had. Hoewel ik wel wist dat het de hunters waren, wilde ik het toch voor de zekerheid even weten. Ergens had ik gehoopt dat hij hen niet bedoelde, ook al wist ik het dondersgoed. Ook enkel omdat Blaise een hunter is, waardoor ik me zo ongelooflijk schuldig voelde op het moment dat ik Zane amper aan kon kijken. Het was zo fout, dit allemaal, zeker als ik eerlijk zou zijn en Zane het zou zeggen. Het leek net alsof ik met de ‘vijand’ heulde, jezus zeg. Dit was botweg een kut situatie. Nu had ik gehoopt dat hij het niet kwijt aan me had geraakt, nu zit ik met nog een probleem, al probeer ik hem nog steeds te helpen. Zoveel gedachten die er door me heen gaan op het moment.
    Ik moest eerlijk zijn toen het kon, als ik het nu zeg, kijkt hij me vast nooit meer aan. Hoewel ik dan wel ruzie met hem heb gehad vlak voor ik wegging, ik wil niet dat hij teleurgesteld in me gaat worden. Iets wat hij vast word, en veel meer, als hij het ooit te weten zal komen. Nee, ik denk dat ik het nog even voor me ga houden. Hierdoor was ik gaan ijsberen door de keuken, maar toen ik doorhad hoe het eruit moest zien en dat ik waarschijnlijk aan het ratelen was, stopte ik en keek hem aan. Lichtelijk zag ik hem hierdoor schrikken, al had ik geen idee waarom. Was het zo plots of was hij ook in gedachten verzonken?
    Gelijk toen ik hem de vraag stelde, probeerde ik hem zo goed mogelijk te peilen, maar door mijn tobbende gedachten die net waren ontstaan lukte het niet echt. Al merkte ik nog wel vaag dat hij hier direct op knikt en op staat. De houten stoel schraapt met een storend geluid over de houten vloeren en als hij de stoel weer aanschuift, begint de herrie opnieuw. ‘Ja, natuurlijk. Waar moet je zijn?’ vraagt hij mij. Het glas sap laat hij op tafel staan, zonder ook maar een slok ervan genomen te hebben, waar ik dus toch echt even naar kijk. ‘En… hoe kom je aan een auto. Ik hoorde een auto.’ Zegt hij dan op een vragende toon tegen mij, maar hij loopt me al voorbij en de deur uit gaat. ‘Oh eh…’ begin ik wazig, terwijl ik even mijn hoofd schud om me wakker te krijgen, hierna naar de tafel te lopen en snel het sapje naar achteren te gooien, waarna ik Zane volg.
    Fuck, wacht… Ik kan hem helemaal niet zeggen dat ik die auto van Blaise heb, want hij weet niet eens dat mijn neef een hunter is. Ik moet wat anders verzinnen, misschien erover heen lullen? Nee, dat zal hij merken, zo slim is hij wel. Een diepe zucht komt er tussen mijn lippen vandaan, terwijl ik me bedenk dat ik eigenlijk moet liegen. Ik haat liegen. ‘Ik ging met de taxi,’ loog ik dus, alsof hij daar niet achter kon komen. Toch liep ik snel naar zijn auto en keek even naar binnen, waarna ik me met een glimlachje omdraaide naar hem. ‘Wil je nog weten wat je cadeautje is?’ grinnikte ik uitdagend, terwijl ik met mijn handen in mijn zij ging staan. ‘Dat laat ik je zien als we bij het motel zijn. Voor iedereen had ik wat anders, maar behalve jij is iedereen dus weg,’ Hierbij keek ik even verdrietig naar beneden, maar speelde toen een glimlach op mijn lippen. Niet down worden, Avery, dan heeft hij niets meer aan je. ‘Hopelijk vindt je het leuk.’


    Zane Blade Reynolds

    "Oh eh…" begint ze wazig, maar als ze al meer zegt, hoor ik het niet omdat ik naar buiten loop. Al snel volgt Avery mij als ik naar mijn auto loop, maar ik stop even en kijk om me heen. Zij loopt ook naar mijn auto toe en draait zich dan met een glimlachje om naar mij. "Wil je nog weten wat je cadeautje is?" grinnikt ze uitdagend, terwijl ze met haar handen in haar zij gaat staan. "Eh, ja, natuurlijk." antwoord ik wat afwezig, terwijl mijn oog op een onbekende auto valt, die erg dichtbij geparkeerd staan. Maar er zit niemand in, toch vind ik het wel vreemd. "Dat laat ik je zien als we bij het motel zijn. Voor iedereen had ik wat anders, maar behalve jij is iedereen dus weg." Hierbij kijkt ze even verdrietig naar beneden, maar speelt dan een glimlach op haar lippen.
    "Hopelijk vindt je het leuk." Ik kijk nogmaals afwezig naar de auto en haal dan mijn eigen auto van het slot af. "Vast wel." verzeker ik haar, waarna ik instap en het sleuteltje in het contact steek. Vanuit mijn spiegel kijk ik opnieuw naar de auto, maar hij blijft natuurlijk leeg. Het wil me gewoon niet loslaten dat er iets mis is met die auto. Ik weet niet of ik hem eerder heb gezien of dat het iets anders is, maar het klopt gewoon niet. "Avery, ken jij die auto?" vraag ik dan maar aan haar en ik kijk nu naar haar, nadat ik even naar de auto in de spiegel gewezen heb. "Die heeft hier nog nooit gestaan. Nooit." verklaar ik vervolgens. Wauw, ik ben wel erg wantrouwig geworden, maar ja, ik heb dan ok wel heel wat overleefd.
    Misschien wat overijverig zet ik mijn spiegels goed en doe ik mijn gordel om, zodat ik zo meteen gelijk kan weg rijden. Mijn voet staat al op de koppelinge en mijn hand ligt losjes op de versnellingspook, maar mijn blik gaat weer terug naar Avery. Ik weet niet wacht ik verwacht, waarom ik denk dat zij het antwoord zal geven, maar toch doe ik dat.


    Your make-up is terrible

    Avery Violet Stone.
    ‘Eh, ja, natuurlijk.’ Antwoord hij wat afwezig, waardoor ik even frons en me bedenk wat er nu aan de hand is met hem. Zijn ogen gaan van me weg, naar een onbekende auto voor hem, die voor mij alles behalve onbekend is. Shit, ik moest er ook aan denken de auto weg van deze plek te parkeren! Dom, dom en nog eens dom. Alleen ik wilde zo graag hier naartoe dat ik er niet twee keer bij nadacht.
    Om zijn aandacht proberen af te leiden, begon ik weer met praten, maar hij keek nogmaals afwezig naar de auto en haalt dan zijn eigen auto van het slot af. Ik kan mijn hoofd echt in de oven stoppen op dit moment vanwege de stommiteit die ik ermee gemaakt had. Nu kan ik het wel gedag zeggen, Zane zou me namelijk nooit meer aankijken als ik het hem eerlijk vertel. Zeker niet na wat hij me net verteld heeft over Violet, die hele verdomde situatie. ‘Vast wel.’ Verzekert hij mij, alleen het doet me nog niet goed dat hij zo wazig klinkt.
    Hoewel hij gelukkig wel instapt en het sleuteltje in het contact steekt. Daar ben ik opgelucht over, want nu kan ik ook gewoonweg instappen zonder dat hij eerst een halfuur lang om de auto heen cirkelt om zo zijn nieuwsgierigheid te voeden. Dat eigenlijk meer wantrouwen is dan nieuwsgierigheid, trouwens. De gordel doe ik om, terwijl ik merk hoe hij opnieuw naar de auto staart. ‘Mooi zo,’ begin ik dus, ‘hoewel ik dat niet heb kunnen merken toen je over mijn kettinkje begon.’ Gniffelde ik, waarbij ik kort plagend mijn tong uitstak. Hij begint echter heel ergens anders over, en helaas is dat precies het onderwerp wat ik wilde vermijden.
    ‘Avery, ken jij die auto?’ vraagt hij, waarbij hij nu naar me kijkt, nadat hij even in de spiegel gewezen hebt ernaar. ‘Die heeft hier nog nooit gestaan. Nooit.’ Verklaart hij vervolgens, het laatste woord herhalend. Hierop bijt ik weer op mijn onderlip, doe wat nerveus een hand door mijn haar en kijk even naar de auto. Liegen of niet? Waarschijnlijk zal ik het alleen maar erger maken, hoewel ik wel kan melden dat het van mijn neef is, toch? Shit, shit, shit, shit. Wat te doen, wat te doen? Wat ijverig zat hij de spiegels goed, doet zijn gordel om en ik hoop dat hij nu wegrijdt om dit allemaal achter te laten. Straks zal ik Blaise wel even een bericht sturen dat zijn auto weg is en ik die mee genomen heb, voordat hij wat anders denkt. Zane zijn voet staat al op de koppelingen en zijn hand ligt losjes op de versnellingspook, maar zijn blik gaat terug naar mij. Hieraan kan ik dus begrijpen dat hij eerst een antwoord wil. ‘De auto had ik van iemand geleend, alleen hij mag mij niet. Laat maar, lang verhaal.’ Ratel ik dus, hakkelig wel te verstaan, aan één kant door. ‘Zullen we gaan, ik wil mijn spullen.’ Zeg ik hem dan.


    Zane Blade Reynolds

    Avery stapt gelijk met mij in en doet haar gordel om. "Mooi zo," begint ze, waardoor ik me even afvraag of ze wel door heeft dat mijn aandacht heel ergens anders is op het moment, aangezien ze gewoon door blijft kakelen over die cadeautjes. "hoewel ik dat niet heb kunnen merken toen je over mijn kettinkje begon." gniffelt ze, waarbij ze kort plagend haar tong uitstekt. Ik let er echter helemaal niet op en begin gewoon over de auto die er staat. Dat is dan toch ook wel even iets belangrijker dan Avery haar plagerijen en onzinnige gekakel over die dingen. Hoe red zij het ooit als ze altijd zo onvoorzichtig is en niets door heeft?
    Het blijft lang stil van haar kant, ze bijt wat op haar onderlip en haalt nerveus haar hand door haar haren. Weet ze er dan wel meer van? Mijn ogen schieten even van de auto naar haar terug. Waarom zou ze dan liegen over een taxi? Ze weet ook wel dat ik niet helemaal gek ben, al zou ze dat nu wel kunnen denken... "De auto had ik van iemand geleend, alleen hij mag mij niet. Laat maar, lang verhaal." ratelt ze dus, hakkelig wel te verstaan, aan één kant door. "Zullen we gaan, ik wil mijn spullen." zegt ze me dan. Ze had dus waarschijnlijk wel door dat ik naar die auto keek, alleen deed van niet door zo over iets anders te praten en mij af te leiden. Mooi niet meisje, dat lukt je niet meer. Oké, misschien als ze iets anders doet, maar daar kan ik dan barweinig aan doen. Nu leiden deze gedachten mij weer af, dus schud ik kort met mijn hoofd in mezelf en dwing ik mijn hoofd om te stoppen met denken aan dat soort dingen. Daar is niets goeds aan op het moment.
    Ik kijk haar even ongelovig aan en schiet dan in de lach, waarna ik de auto start en rustig weg rijd. "Serieus, Avery? Je hebt een auto gestolen?" Ik lach opnieuw, hoewel het maar kort is. "Je hebt een auto gestolen en je liegt erover." Ik tik eventjes op het stuur, aangezien mijn humeur hier even iets door verbeterd is en zet dan de muziek aan, waar op een zacht volume een liedje doorheen klinkt, die ik op een even zachtje toon begin mee te zingen. Ik ben over het algemeen niet iemand die keihard muziek op heeft staan, ook niet in de auto. Je kan wel zeggen dat elk gedeelte van mij rustig is en alleen maar rustiger word. 'I'm the deepest cut, I'm the deepest wound, I'm the deepest lie you ever told, I'm the hardest part, I'm the blackest heart, I'm the darkest night that's way too cold.' Hierna nurie ik zacht verder mee omdat ik de hele tekst niet ken, met een klein glimlachje op mijn lippen.
    "Oh, waar moesten we ook alweer heen?" vraag ik vervolgens, terwijl ik al automatisch richting de rand van de stad aan het rijden ben. "Een motel zei je?" Ik heb werkelijk geen idee welke het is, er zit er wel eentje vlak aan de snelweg, maar wie weet zit ze wel een stuk verder op, vandaar die auto. "Pas je trouwens wel op met die modderschoenen? Ik heb pas nog mijn auto gestofzuigt." merk ik op zonder mijn ogen van de weg te halen. Hoe krijg je het nou weer voor elkaar om modder onder je hakken te krijgen? Wie loopt er met hakken door de modder? Ik doe dat al liever niet op mijn gewone schoenen.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 1:05 ]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik wist vijf jaar geleden niet dat jij ze nog zou willen zien, anders had ik ze wel voor je bewaard hoor,' glimlachte ze, nadat ze zacht had gelachen om mij. 'Ik weet niet wat mannelijke schilders allemaal doen, en het model heet Nadia. Ze was Arabisch en zo mooi. Je kent haar waarschijnlijk niet want het was gewoon een doodnormaal meisje dat bij mij op school zat,' vertelde ze mij. Ze keek nog eventjes naar het schilderij, maar wendde dan toch haar blik ervan af. Even keek ik van het schilderij naar Angel en toen weer naar schilderij. ik deed een paar passen naar voren en deed mijn hoofd iets schuin.
    'Wil je weer beginnen met schilderen?' vroeg ik verlegen aan haar. Ik draaide mijzelf om naar haar toe en glimlachte vriendelijk naar haar. 'Ik wil namelijk graag nog meer schilderijen van jou zien, maar aangezien je ze allemaal heb weggedaan op die daar.. Zou je het willen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Kyle kijkt van het schilderij naar mij en weer terug, waarna hij een paar passen naar voren zet en zijn hoofd schuin houd. Terwijlhij het bestudeerd, glijden mijn gedachten af naar Nadia. Als je haar op een doodgewone dag zou zien, zou je niet denken dat het zo'n wilde meid is. We hebben samen heel wat pleziertjes beleefd, een fijne tijd. Ik begin me af te vragen of je aan mij kan zien dat ik ooit zo wild geweest ben. Of dat je dat toen kon zien. Ik droeg in ieder geval wel heel andere kleding, maar daar ben ik niet meer echt van gediend, denk ik.
    "Wil je weer beginnen met schilderen?" vraagt Kyle verlegen aan me, waardoor hij mij uit mijn gedachten haalt. Hij draait zichzelf om naar mij toe en glimlacht vriendelijk naar me. "Ik wil namelijk graag nog meer schilderijen van jou zien, maar aangezien je ze allemaal heb weggedaan op die daar.. Zou je het willen?" Ik kijk eventjes verbaasd naar Kyle en bijt dan kort op mijn lip. "Als ik de tijd ervoor kan vinden, wil ik het wel denk ik. Ik hoop alleen niet dat ik het verleerd ben..." mompel ik. "Hé, jij zou mijn nieuwe model kkunnen worden! Al hoe je daarvoor niet naakt hoor." grinnik ik vervolgens.


    Your make-up is terrible