• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Villique schreef:
    [Wanneer gaat iedereen slapen en zo? xd]

    [Hayden en Anna og niet, die zijn nog niet eens thuis.(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Ik heb bij dit topic echt niks te doen. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Misschien dat ze Noralie kan bellen? Die is nu toch niets aan het doen (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik kon niet in slaap komen. Ik liep naar mijn kledingkast en trok er een gele hoodie uit. Ik trok hem aan en stapte in mijn hardloopschoenen. Ik griste mijn iPhone en oordopjes van mijn nachtkastje, en besloot te hardlopen. Ik moest toch ergens mijn energie aan kwijtraken.
    Ik rende de trap af, schreeuwde een 'ik ga' uit mijn mond en sloeg de voordeur met een klap dicht, dat ze aan de andere kant van de straat het nog konden horen.
    Ik stopte de oordopjes in mijn oren, scrollde naar 'Don't wake me up' van Chris Brown en begon te lopen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lifeisajoke schreef:

    Delaney Marie McClain.

    "Sure" zei ik schouderophalend. Toen ik even opzij keek zag ik dat hij rood werd. "Ahwww, je bent zo schattig als je bloost" zei ik grinnikend. Misschien moest ik dat niet zeggen. Het was maar een ideetje hoor, maar ik had het gevoel dat jongens het niet echt leuk vonden als wij, meisjes, hun schattig vonden. Hij reed de parking op voor het gebouw waardoor ik vlug uitstapte. Hij ging me grijpen had ik zo het gevoel. Ik probeerde subtiel weg te stappen, maar hoogst waarschijnlijk zou dat niet lukken.


    John Ellean Brody
    Ik stapte heel rustig uit en deed de auto op slot. Ik liep zo normaal mogelijk naar haar toe en glimlachte. 'Let's go.' Terwijl we naar haar deur liepen hield ik een beetje in tot ze een klein stukje voor me liep, ik zette een grote stap naar voren en sloeg mijn armen om haar heupen. Ik draaide haar rond en zei lachend: 'Hoe noemde je me? Schattig?' Ik begon sneller rond te draaien en zette haar toen op de grond, ik hield haar in mijn armen en begon haar te kietelen.


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    Oh goddank. Hij deed normaal. Dan kan ik hem lekker schattig noemen wanneer ik wou. Ik liep rustig verder tot ik zijn armen om mijn heupen voelde, "Hoe noemde je me ? Schattig ?" vroeg hij op een lachend toontje toen hij me ronddraaide. Had hij even geluk dat ik een sterke maag had. Hij draaide sneller rond waardoor ik helemaal niet meer wist waar ik was en toen zette hij me neer. Toen ik dan neerstond begon hij me te kietelen waardoor ik begon te lachen.
    "Jo-John, stohop, al-alsjeblieft !".

    DreamWishes schreef:
    [Ik heb bij dit topic echt niks te doen. XD]


    [Wil je Jenny tegen komen ofzo?]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Lifeisajoke schreef:

    Delaney Marie McClain.

    Oh goddank. Hij deed normaal. Dan kan ik hem lekker schattig noemen wanneer ik wou. Ik liep rustig verder tot ik zijn armen om mijn heupen voelde, "Hoe noemde je me ? Schattig ?" vroeg hij op een lachend toontje toen hij me ronddraaide. Had hij even geluk dat ik een sterke maag had. Hij draaide sneller rond waardoor ik helemaal niet meer wist waar ik was en toen zette hij me neer. Toen ik dan neerstond begon hij me te kietelen waardoor ik begon te lachen.
    "Jo-John, stohop, al-alsjeblieft !".


    John Ellean Brody
    Ik lachte en haalde mijn vingers van haar. 'Oké, oké, ik stop al.' Ik pakte haar hand stevig beet en begon te lopen. Toen we voor de deur van haar huis stonden keek ik naar haar. Het werd langzaam donker en een schaduw viel over ons als een deken.


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    "Thank god" zuchtte ik opgelucht. Ik haalde de sleutel uit mijn broekzak van mijn skinny en opende de deur. Toen ook John binnen was liet ik de deur terug dichtvallen en legde mijn sleutel op het werkblad in de keuken, aangezien dat het eerste was wat ik tegenkwam. Ik liet me languit neervallen in de zetel en zuchtte opgelucht. "Rust" zei ik met een genietende glimlach.

    Bentley Heathrow

    Toen ik ongeveer een kwartier aan het lopen was, begon het te regenen.
    'Fuck my life', mompelde ik terwijl de stem van Lana del Rey's Videogames door mijn oren galmde.
    Ik was een rondje door Central Park aan het lopen, ik liep hier altijd eigenlijk.
    Na een half uur door het park gelopen te hebben en af en toe spieroefeningen gedaan te hebben, besloot ik weer naar huis te gaan.
    Ik liep het trapje op bij de Oost ingang, of uitgang, van het park. Ze zeiden dat het trapje glad kon zijn, als het regent.
    Ik geloofde dat niet, en wat dan, dan val je. Dan sta je gewoon toch weer op?
    Met twee treden tegelijk rende ik het trapje op. Toen ik bijna boven was, gleed ik toch uit. Ik probeerde me nog vast te grijpen aan het trapleuninkje, maar ik greep naast en viel met een achterwaatse koprol van het trapje af.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Awwwhhh arme Bentley :3

    NAAOMMZZ! Ik ga Noralie Charly laten bellen :3 ze heeft advies nodig ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Arme Bentley, en hij viel boven op zijn mobiel, dus die is stuk, dus kan hij niemand bellen]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Nawwwhh )))))):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, is goed. Ben er weer. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    Oke, ik word gek van mijn gedachten aan Bentley en over hoe het morgen zal lopen. Ik pak mijn mobiel erbij en scroll door mijn contacten lijst. Ik eindig op Charlynn en ik aarzel niet en klik haar aan.
    'Neem op,' mompel ik tegen mezelf.
    Hopelijk neemt ze op, want ik moet het echt even kwijt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.