• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lifeisajoke schreef:

    Delaney Marie McClain.

    Ik begon te grijnzen en haalde mijn schouders op, "Je moeder vroeg wat ik kwam doen, dus ik zei dat ze niet op mij moest letten en gewoon moest doen alsof ik er niet was, toen ben ik naar boven gelopen, kwam ik je vader tegen, ik zei tegen hem dat ik hij niet mijn type was en dat hij toch te oud voor me was ookal was ik 24, toen ik weer naar beneden ging met jouw koffers vroeg je moeder hetzelfde, dus ik zei dat ik mijn verloren giraf kwam zoeken en toen liep ik weg". Ik stak mijn hand uit het raampje en keek naar buiten. De zon scheen nog, maar je zag dat het avond werd doordat het begon te schemeren.
    "Uh, John, vergeet niet af te slaan bij de volgende straat rechts".


    John Ellean Brody
    Half verbaasd en half geamuseerd keek ik naar het meisje naast me. Delenay was zo stoer. Dit durfde zij gewoon te doen. Ik reed de auto de hoek om en dacht kort na. "Ik ben zo blij dat ik bij joú mag logeren. Mag ik ook in je bed?" Zei ik grinnikend. Het was plagerig bedoeld maar ik werd toch een beetje rood. Ik wist dat ik het niet erg zou vinden om bij haar in haar bed te slapen, maar het was ook raar om dat te zeggen.


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    "Sure" zei ik schouderophalend. Toen ik even opzij keek zag ik dat hij rood werd. "Ahwww, je bent zo schattig als je bloost" zei ik grinnikend. Misschien moest ik dat niet zeggen. Het was maar een ideetje hoor, maar ik had het gevoel dat jongens het niet echt leuk vonden als wij, meisjes, hun schattig vonden. Hij reed de parking op voor het gebouw waardoor ik vlug uitstapte. Hij ging me grijpen had ik zo het gevoel. Ik probeerde subtiel weg te stappen, maar hoogst waarschijnlijk zou dat niet lukken.

    [Thank god, ik ben vrij]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Jaaaacccooooooo (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Ik staar naar het plafond, het licht in mijn kamer was uit maar ik doe het weer aan. Ik haat het als ik in mijn kamer ben, niet slaap, en het dan donker is. Dan heb ik liever licht, omdat licht dingen onthuld. Het klinkt vaag, dat is het ook, zo ben ik ook. Je leert er vanzelf wel mee leven. Ik zucht een keertje en ga weer overeind zitten en haal een hand door mijn gekamde haren. Ik bijt op mijn lip en denk na over morgen. Automatisch wrijf ik met mijn hand in de nek over de zuigplek. En bedankt Bentley. Ik zal dus morgen een sjaaltje moeten combineren bij mijn outfit, niet dat het moeilijk is, maar het is zomer. Wie loopt er dan met een sjaaltje? En dan heb je ook nog eens zo'n grote kans dat je een of andere lolbroek hebt die je sjaaltje van je hals af wilt halen om je te pesten. Ik weet ook niet hoe ik morgen moet doen tegen Bentley in het bijzijn van anderen. Ik denk gewoon als vrienden?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [SPPECIAAAAAL MOMENT!
    MN 2OOOe post! (:
    Waarom ben ik nu al wakker?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Heeuuujjjj _O_ lol. Ik was om tien uur al wakker :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik zat in kleermakerszit op mijn bed. Ik kon niet slapen en ik keek maar door mijn raam, misschien zou ik een teken van Noralie zien?
    Ik pakte maar weer mijn gitaar en speelde wat random melodietjes.
    Mijn gedachten gleden naar Noralie.
    Hoe zou Noralie morgen zijn op school? Gewoon als vrienden?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [maar ik lag per pas om vijf uur in, en ik kan niet veder slapen]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik zie net dat ik de 19000 voorbij ben (: OMG DIT NUMMER IS ZO MOOIIII (: ik luister muziek tegelijk ;D last time van John Legend <333]

    Noralie Anderson
    Ik sta op, ik ben redelijk slecht in stil zitten. Ik loop gewoon naar mijn badkamer voor een glas water en loop er weer terug mee naar mijn kamer en blijf in het midden staan. Ik houd het glas tegen mijn lichaam. Ik zucht een keer en mijn gedachten blijven vol zitten met Bentley. Maar ook met schuld tegenover Rafael. Ze zijn verdomme beste vrienden. En ik zeg tegen Rafael dat ik niets met hem wil beginnen, omdat ik hier pas net ben. En ik voel ook echt niets voor Rafael maar dat vind ik zo lullig om te zeggen. Maar dan zoen ik vervolgens wel met zijn beste vriend. Bentley. Ik zucht een keer terwijl ik lip bijtend voor me uit kijk. Dan neem ik nog een slok van mijn water.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Al snel wist ik waarom ik niet kon slapen. Mijn lichaam was er waarschijnlijk niet aan gewend om zo vroeg al te slapen, dat paste niet in mijn slaapritme.
    Wat te doen, wat te doen?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik pak mijn iPhone erbij, het is de iPhone 5. Die is nog niet zo heel erg lang uit maar ik heb die al vanaf dag 1. We hebben hier thuis allemaal een iPhone. De iPhone 5. En voor de zekerheid hebben we allemaal een ander hoesje. Hoewel mijn broers het soms nogal leuk vinden om ze ongemerkt te gaan verwisselen. Daarom probeer ik mijn mobiel altijd uit hun buurt te houden. Ik open Twitter en stuur dan een tweet. Geef me tips om te kunnen slapen! ):


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wanneer gaat iedereen slapen en zo? xd]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lifeisajoke schreef:

    Delaney Marie McClain.

    "Sure" zei ik schouderophalend. Toen ik even opzij keek zag ik dat hij rood werd. "Ahwww, je bent zo schattig als je bloost" zei ik grinnikend. Misschien moest ik dat niet zeggen. Het was maar een ideetje hoor, maar ik had het gevoel dat jongens het niet echt leuk vonden als wij, meisjes, hun schattig vonden. Hij reed de parking op voor het gebouw waardoor ik vlug uitstapte. Hij ging me grijpen had ik zo het gevoel. Ik probeerde subtiel weg te stappen, maar hoogst waarschijnlijk zou dat niet lukken.

    mismi schreef:
    Anna Bailey Miller
    "Wel, eerlijk gezegd niet. Ik heb er een klein traumatje mee, het wordt eens tijd om daar over heen te komen" zegt hij terwijl hij de auto start en de parkeergarage uit rijdt. Ik geef hem een paar aanwijzingen en als we op de snelweg zijn, moeten we voorlopig de weg volgen. Aangezien hij altijd maar wat scharrels had, had ik het idee dat hij een vertrouwingsprobleem heeft ofzo, of een soort van bindingsangst. Ik kijk hem even met een grote glimlach aan. "Ik heb een idee, een heel leuk idee" zeg ik dan met een grijns. "Ik zei toch vanmiddag dat je misschien een probleem had met het vertrouwen in mensen?" vraag ik dan, maar ik wacht niet op antwoord en ga verder. "Ik heb een heel lief paard, beetje oud, maar heel lief en jij gaat erop, vanavond, na het eten." zeg ik dan met een glimlach. "Wel eerst een flinke poesbeurt natuurlijk zodat jullie elkaar wat leren kennen, en daarna laat ik je erop, maar ik blijf erbij, maak je geen zorgen. Dat vergt wat vertrouwen van jou in het paard en mij. Plus dat paardrijden heel ontspannend en leuk is" zeg ik dan.

    Hayden Clark

    Ik kreun zachtjes, ik wist dat dit er aan zou komen. Met een neppe glinlach op mijn gezicht knik ik naar Anna, ik moet me hier dus even mentaal op voorbereiden. Ik richt mijn gedachten maar op die jongen uit de winkel, waarvan Anna het nummer heeft. Een echte grijns glijd over mijn gezicht, ik ga haar gewoon dwingen om met hem op een date te gaan. Desnoods bel ik die jongen zelf. Rustig rijdt ik de snelweg op, na wat aanwijzingen van Anna. Rustig komen we in de buurt van haar huis, ik ben echt benieuwd. Ik verwacht dat ze in een heel gezellg huisje woont met veel grasvelden, zodat er genoeg te eten is voor de paarden. Anna is echt een paardenmeisje, het straalt gewoon van haar af.
    [Ik heb zin om Hayden iets te laten kneuzen of breken. Haha(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."