• Wordt groter en groter.
    What do you think about?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    No offence, maar ik vind het persoonlijk een beetje eng worden hoe zoveel 1D-fans gewoon serieus naar "tekens" gaan zoeken dat die jongens homo met elkaar zijn. In het begin was het nog een grapje geloof ik, maar het begint gewoon serieus te worden and that scares me a little. Waarom willen jullie dat zo graag?


    + Het is dodelijk irritant om overal op quizlet bromance verhalen tegen te komen.


    26 - 02 - '16

    nessje schreef:
    (...)

    Er zijn Directioners die meer geloven in Larry dan in God... 0.o


    Niet slecht bedoeld maar, hoeveel jongeren geloven nog in God?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morissette schreef:
    (...)

    Niet slecht bedoeld maar, hoeveel jongeren geloven nog in God?

    Vraag je dat serieus? Ooit naar een EO evenement gekeken? Dan zou je hebben geweten dat er nog heeeel veel jongeren geloven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Vraag je dat serieus? Ooit naar een EO evenement gekeken? Dan zou je hebben geweten dat er nog heeeel veel jongeren geloven.


    Nee, maar ik weet wel dat in mijn klas het aantal gelovigen 1 op 24 is. Ik heb geen idee hoe het in Nederland zit, maar naar de kerk waar ik ga zitten alleen maar 50+.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Vraag je dat serieus? Ooit naar een EO evenement gekeken? Dan zou je hebben geweten dat er nog heeeel veel jongeren geloven.


    Mwahahahah, EO jongerendagen xD Good times xD

    Maar er zijn niet veel gelovigen meer en onder jongeren nog minder. Die zijn vervangen door film en popsterren.


    quidquid excusatio prandium pro

    Tjonge zeg, zoveel gezeik over Larry Stylinson en dat in een topic dat over de tattoo's van One Direction gaat. Ook al heb ik het onderwerp raar genoeg gestart door mijn commentaar "Misschien een teken van Larry Stylinson", maar ik meende daar gewoon niéts van en dus hoop ik helemaal niet dat Stylinson real is of zal zijn. Mijn excuses daarvoor, nu tevreden?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Gaat het nu serieus weer over Larry? Ik krijg er het schijt van... -.-
    Over de tattoos. Zij mogen kiezen wat ze nemen, ik heb er geen last van.


    Take me to wonderland

    Milena schreef:
    Tjonge zeg, zoveel gezeik over Larry Stylinson en dat in een topic dat over de tattoo's van One Direction gaat. Ook al heb ik het onderwerp raar genoeg gestart door mijn commentaar "Misschien een teken van Larry Stylinson", maar ik meende daar gewoon niéts van en dus hoop ik helemaal niet dat Stylinson real is of zal zijn. Mijn excuses daarvoor, nu tevreden?

    Of jij het nou meent of niet, het ging mij om al die duizenden tieners die die shit wel serieus menen. Zo raar.


    ars moriendi

    Ik heb de oplossing!
    Ze zetten hun tattoos maar met henna:P


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Ik heb de oplossing!
    Ze zetten hun tattoos maar met henna:P

    Dat is niet hetzelfde.


    Take me to wonderland

    nessje schreef:
    Ik heb de oplossing!
    Ze zetten hun tattoos maar met henna:P


    Het gaat er volgens mij bij de jongens juist om dat ze de herinneringen aan deze tijd voor hun hele leven bij zich hebben.

    Wardinator schreef:
    (...)

    Het gaat er volgens mij bij de jongens juist om dat ze de herinneringen aan deze tijd voor hun hele leven bij zich hebben.


    Zoals een kapstok? :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morissette schreef:
    (...)

    Zoals een kapstok? :'D


    En een poppetje met skate-board?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    En een poppetje met skate-board?

    En dat schip?

    Ik vind Liam's tattoo's zelfs zinvoller.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Milena schreef:
    (...)
    En dat schip?

    Ik vind Liam's tattoo's zelfs zinvoller.


    Over dat schip moet je bij Taylor zijn, zij weet het vast wel...:(


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'