• Wordt groter en groter.
    What do you think about?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Dit zijn Louis zijn nieuwe tattoos:
    Een vogel:


    En een paper plane:



    En Harry heeft er ook weer één:


    Ik heb geen idee wat het is maar het lijkt op een duim..


    live the life you love to live.

    Heeft Niall er één ? Nee toch? By the way: Zayn is aiubifgiaéf HOT met zijn tattoos!:P


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    MissAlice schreef:
    Heeft Niall er één ? Nee toch? By the way: Zayn is aiubifgiaéf HOT met zijn tattoos!:P


    Nee, Niall heeft er nog geen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morissette schreef:
    (...)

    Nee, Niall heeft er nog geen. :')

    Fjieeew, opluchting ! Niall isal cutie enough. Een tattoo past niet bij zijn schattigheid


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Eigenlijk mag ik niet zeggen dat ik het verspilling vind om ik zelf heb er ook een paar. Maar goed, die nieuwe van Louis vind ik niet bij hem passen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gottabeyou8 schreef:
    En Harry heeft er ook weer één:


    Ik heb geen idee wat het is maar het lijkt op een duim..

    Ze zeggen dat het het gebaar van Lover is, omdat hij en Louis dit ook vaak naar elkaar doen.


    Maarja we zullen het niet zeker weten tot een van hun ook daadwerkelijk zegt dat het zo is (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gottabeyou8 schreef:
    Dit zijn Louis zijn nieuwe tattoos:
    Een vogel:


    En een paper plane:


    Sorry, maar ik vind die tattoo (vogel) echt niet bij Louis passen...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Waarom zijn de tattoo's van Harry&Louis gelijk aan elkaar?:8


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Waarom zijn de tattoo's van Harry&Louis gelijk aan elkaar?:8

    Misschien een teken van Larry Stylinson?
    Ik meende het niet, dus vergeet deze opmerking maar en blijf bij het onderwerp.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 12:40 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Milena schreef:
    (...)
    Misschien een teken van Larry Stylinson?


    ars moriendi

    Ik zei "misschien"... Het kon zijn dat het een teken was, maar het kon zijn van niet, maar boeien --'

    In ieder geval, ik vind de (tegenwoordige) tattoo's maar niets. Dat is ook nou weer mijn mening.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Lol, je kan wel "misschien" zeggen, maar ik durf te wedden dat je zelf heel goed weet dat Louis gelukkig is met Eleanor


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Little schreef:
    Lol, je kan wel "misschien" zeggen, maar ik durf te wedden dat je zelf heel goed weet dat Louis gelukkig is met Eleanor

    Ik weet dat hij gelukkig is met Eleanor (dus jij wint), maar ik meende het niet wat ik gezegd had. Dus vergeet mijn opmerking gewoon...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Milena schreef:
    Ik zei "misschien"... Het kon zijn dat het een teken was, maar het kon zijn van niet, maar boeien --'

    No offence, maar ik vind het persoonlijk een beetje eng worden hoe zoveel 1D-fans gewoon serieus naar "tekens" gaan zoeken dat die jongens homo met elkaar zijn. In het begin was het nog een grapje geloof ik, maar het begint gewoon serieus te worden and that scares me a little. Waarom willen jullie dat zo graag?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    No offence, maar ik vind het persoonlijk een beetje eng worden hoe zoveel 1D-fans gewoon serieus naar "tekens" gaan zoeken dat die jongens homo met elkaar zijn. In het begin was het nog een grapje geloof ik, maar het begint gewoon serieus te worden and that scares me a little. Waarom willen jullie dat zo graag?


    Er zijn Directioners die meer geloven in Larry dan in God... 0.o


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'