• Wordt groter en groter.
    What do you think about?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Rissl schreef:
    En ik zit nog wel zo te twijfelen over een kleine tattoo op m'n pols... Zij zetten gewoon mega tattoos OVERAL. Gosh waar doe ik moeilijk over


    Wel, het is je huid die je blijvend met inkt bewerkt. Ook met laseren zal je altijd nog een afdruk of een schim ervan zien. Je moet er goed over nadenken. Een tattoo is niet niks. Je gaat er de kist mee in. Denk goed na.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Wel, het is je huid die je blijvend met inkt bewerkt. Ook met laseren zal je altijd nog een afdruk of een schim ervan zien. Je moet er goed over nadenken. Een tattoo is niet niks. Je gaat er de kist mee in. Denk goed na.


    Ja true, ik ben nu ook in een leeftijd waarin je zoiets wat sneller doet (20 jaar), maar als ik straks 30/40 jaar ben, krijg ik misschien spijt. Ik wil alleen niet wachten tot ik zo oud ben!

    Maar ik wil sowieso iets kleins en betekenisvols (:


    SHABOOYA

    Rissl schreef:
    (...)

    Ja true, ik ben nu ook in een leeftijd waarin je zoiets wat sneller doet (20 jaar), maar als ik straks 30/40 jaar ben, krijg ik misschien spijt. Ik wil alleen niet wachten tot ik zo oud ben!

    Maar ik wil sowieso iets kleins en betekenisvols (:


    Ik zou het klein doen, iets met emotionele waarde en op een plek waar je het kan bedekken. Als je op een begrafenis bent of op een bruiloft en er steekt bij je kleding een halve tattoo uit, is het zonde. Of het moet helemaal zichtbaar zijn of volledig bedekt, vind ik. Ik zou wachten tot minimaal je 22e en dan kijken of je het nog wilt. Zorg wel dat je dan al vanaf nu tot dan dezelfde tattoo op het oog hebt. Want je moet zeker zijn dat je die tattoo wilt. Je kunt ook een henna nemen en kijken hoe je je er bij voelt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Ik zou het klein doen, iets met emotionele waarde en op een plek waar je het kan bedekken. Als je op een begrafenis bent of op een bruiloft en er steekt bij je kleding een halve tattoo uit, is het zonde. Of het moet helemaal zichtbaar zijn of volledig bedekt, vind ik. Ik zou wachten tot minimaal je 22e en dan kijken of je het nog wilt. Zorg wel dat je dan al vanaf nu tot dan dezelfde tattoo op het oog hebt. Want je moet zeker zijn dat je die tattoo wilt. Je kunt ook een henna nemen en kijken hoe je je er bij voelt.


    Ja zat ik ook al aan te denken, maar dat is zo'n vieze bruine kleur haha en zwarte henna is gevaarlijk. Ik zie wel, denk er nog heeeeeeeeel lang over na voordat ik het doe ;)


    SHABOOYA

    Rissl schreef:
    (...)

    Ja zat ik ook al aan te denken, maar dat is zo'n vieze bruine kleur haha en zwarte henna is gevaarlijk. Ik zie wel, denk er nog heeeeeeeeel lang over na voordat ik het doe ;)


    Dan maar bruine henna, het is toch zo weg.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Dan maar bruine henna, het is toch zo weg.


    Ja idd. Ik denk dat ik dat wel ga doen. Zo ja, dan post ik wel een foto! (:


    SHABOOYA

    We gaan lekker off-topic hier

    On-topic alsnog denk ik: Misschien heeft het voor hun wel een andere waarde dan voor ons. Dus wat boeit onze mening?

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    I hope you're kidding.


    I'm not. Ik vind dat ze wel een beetje door slaan in het bewijzen dat Larry bestaat.


    Physics is awesome

    OrdinaryGirl schreef:
    We gaan lekker off-topic hier

    On-topic alsnog denk ik: Misschien heeft het voor hun wel een andere waarde dan voor ons. Dus wat boeit onze mening?


    Le this en ik vind Liam zijn pijlen wel goed gevonden eigenlijk. het staat voor hun vijf en de pijlen gaan in one direction. x'D Dat andere mensen het lelijk vinden, moet niet zeggen dat zij het lelijk moeten vinden. Maar dit heb ik al vaak in dit topic gezegd.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 20:34 ]


    Take me to wonderland

    serieus? jullie hebben het allemaal over de tatoo van Niall. Nou als eens 1 iemand een echte foto met een tatoo van Niall hierop kan zetten geloof ik dat pas, Niall heeft laatst zelf nog op twitter gezet dat hij er geen wil toen Louis en Harry hem probeerde over te halen......


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Ergens in een interview hebben de jongens gezegd dat Niall ook een tattoo zou hebben. Ik zeg niet dat hij er ook daadwerkelijk één heeft, want ze kunnen er ook mee lachen. En Harry zou een foto van Nialls tattoo op instagram gezet hebben. Of het ook Niall is op die foto, idk, maar het zou kunnen.
    Laar er wordt sowieso teveel drama gemaakt over die tattoos.
    En over da twitterbericht. volgens mij had Niall later nog een bericht geplaatst waarin hij zei dat hij ermee toestemde om van hun gezeur af te zijn.


    Take me to wonderland

    ach man laat ze gewoon lekker doen wat ze willen, ik wil anders ook best een keer een tekening op een van hun lichamen maken hoor (:


    If you are not Niall Horan, i don't like you



    Harry's nieuwste, die tegelijk ook eng is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind tatoeages op zich wel leuk, maar niet als ze er zo uit zien. Wat een onzin.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:06 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ze gaan nu te ver


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”