• Wordt groter en groter.
    What do you think about?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Even voor de duidelijkheid:
    Niall wou een tattoo in New York laten zetten, toen hij daar was hebben ze hem verteld dat hij dat beter niet kon doen omdat zijn huid daar te zacht ofzo voor is. Daarna heeft hij besloten er ook geen een ergens anders te zetten!

    NIALL IS TATTOO VRIJ!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Even voor de duidelijkheid:
    Niall wou een tattoo in New York laten zetten, toen hij daar was hebben ze hem verteld dat hij dat beter niet kon doen omdat zijn huid daar te zacht ofzo voor is. Daarna heeft hij besloten er ook geen een ergens anders te zetten!

    NIALL IS TATTOO VRIJ!


    Ik had gehoord dat hij overweegt om er ook één te nemen. Een barcode.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    (...)

    Ik had gehoord dat hij overweegt om er ook één te nemen. Een barcode.


    Jupp, die wou hij toen nemen... Het kon niet dus dan wou hij er geen een meer^.^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Jupp, die wou hij toen nemen... Het kon niet dus dan wou hij er geen een meer^.^


    Dat was veel eerder. Ondertussen zou hij toch één genomen hebben. In een interview zeiden de jongens dat Niall ook eentje had. het kan een grap zijn, only 1D knows.


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    (...)

    Dat was veel eerder. Ondertussen zou hij toch één genomen hebben. In een interview zeiden de jongens dat Niall ook eentje had. het kan een grap zijn, only 1D knows.


    Dat was inderdaad een grapje, maar ik ben bang dat de jongens hem zullen beïnvloeden... Hij is namelijk nog wel de enige, en de rest is nogal verslaafd... Oh Niall, luister please niet naar hun!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik zou het wel hot vinden eigenlijk, maar hij moet het niet doen omdat de ander vier het willen natuurlijk. ^^


    Take me to wonderland

    xSunshineee schreef:
    Zayn heeft ook weer een nieuwe tattoo


    Op de één of andere manier, ik weet niet, ik vind het best wel wat hebben. Kan ook gewoon aan de foto liggen of dat ik fucking moe ben, HAHA. Waarschijnlijk dat laatste.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    xSunshineee schreef:
    Zayn heeft ook weer een nieuwe tattoo


    Toegegeven, bij Zayn past zo'n zulke tattoo's. Maar bij pakweg Harry of Louis totaal niet!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    aaarrgghh ! ik vind het zo lelijk ! ;p
    ben true directioner , maar vind het alsnog echt lelijk !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Geldof schreef:
    (...)
    Toegegeven, bij Zayn past zo'n zulke tattoo's. Maar bij pakweg Harry of Louis totaal niet!


    Precies wat ik dacht. Ik vind het niet mooi als er meerdere random tattoo's staan, liever óf en geheel of er gewoon maar één


    Miep

    Butcher schreef:
    (...)

    Precies wat ik dacht. Ik vind het niet mooi als er meerdere random tattoo's staan, liever óf en geheel of er gewoon maar één


    Dit ja. Maar ze mogen doen wat ze willen met hun lichaam, boeit me niet. Zolang ze er maar niet uit komen te zien als dit..

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 18:27 ]

    En nogsteeds wil ik alle mensen voor hun kop slaan die denken dat Niall een tattoo heeft. Ze kunnen zoveel zeggen als ze willen, maar Niall heeft er geen een. En als je me niet geloofd, ga naar 1D toe en vraag het hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vind het nogsteeds lelijk.


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Ik vind het nogsteeds lelijk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Purrfect schreef:
    En nogsteeds wil ik alle mensen voor hun kop slaan die denken dat Niall een tattoo heeft. Ze kunnen zoveel zeggen als ze willen, maar Niall heeft er geen een. En als je me niet geloofd, ga naar 1D toe en vraag het hem.


    Ik wil wel naar 1D maar een vliegtuigticket of een treinkaartje is wel een beetje duur.


    Physics is awesome