• Wordt groter en groter.
    What do you think about?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Purrfect schreef:
    En nogsteeds wil ik alle mensen voor hun kop slaan die denken dat Niall een tattoo heeft. Ze kunnen zoveel zeggen als ze willen, maar Niall heeft er geen een. En als je me niet geloofd, ga naar 1D toe en vraag het hem.


    Ik zie 1D nog zeggen dat Niall er één heeft terwijl dat niet zo is, want dat hebben ze al een keer gedaan.


    Take me to wonderland

    Purrfect schreef:
    En nogsteeds wil ik alle mensen voor hun kop slaan die denken dat Niall een tattoo heeft. Ze kunnen zoveel zeggen als ze willen, maar Niall heeft er geen een. En als je me niet geloofd, ga naar 1D toe en vraag het hem.


    Ik wil niet lullig doen ofzo, maar hoe weet jij nou zo 100% zeker dat Niall er geen heeft. Niemand heeft het bevestigd, net zo min als dat er niemand heeft bevestigd dat hij er wel eentje heeft.
    Maar goed, ik hoop dat je gelijk hebt en hij er geen heeft.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Sexaaay :9~


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    GrantGustin schreef:
    (...)

    Ik wil niet lullig doen ofzo, maar hoe weet jij nou zo 100% zeker dat Niall er geen heeft. Niemand heeft het bevestigd, net zo min als dat er niemand heeft bevestigd dat hij er wel eentje heeft.
    Maar goed, ik hoop dat je gelijk hebt en hij er geen heeft.(:


    Bij Harry, Zayn, Liam en Louis hadden ze het opgemerkt door foto's. Alhoewel dat bij Zayn niet bepaald moeilijk is, en bij Harry ook niet. Als Niall er één zou hebben dan wist iedereen het nu vast wel. Ze maken overal foto's van. Trouwens, ik zie Niall er ook niet voor aan om er één te hebben. Maar je hebt gelijk, je weet maar nooit. Niemand had ooit gedacht dat Liam tattoo's zou nemen en zijn haar zou afscheren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    (...)

    Bij Harry, Zayn, Liam en Louis hadden ze het opgemerkt door foto's. Alhoewel dat bij Zayn niet bepaald moeilijk is, en bij Harry ook niet. Als Niall er één zou hebben dan wist iedereen het nu vast wel. Ze maken overal foto's van. Trouwens, ik zie Niall er ook niet voor aan om er één te hebben. Maar je hebt gelijk, je weet maar nooit. Niemand had ooit gedacht dat Liam tattoo's zou nemen en zijn haar zou afscheren.


    Ik denk niet dat ze zo snel een foto van Niall zijn kont gaan hebben. x'D
    En er zou een foto van Niall zijn tattoo zijn, maar je ziet dus niet of het Niall is. So I don't know and I don't care.


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat ze zo snel een foto van Niall zijn kont gaan hebben. x'D
    En er zou een foto van Niall zijn tattoo zijn, maar je ziet dus niet of het Niall is. So I don't know and I don't care.


    Nou, ik heb er genoeg gezien van Louis z'n kont o_o. Maar dan kunnen ze heus wel een foto van veraf maken, dan zie je toch wel dat er iets op z'n arm ofzo zit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Volgens mij heeft Niall zelf in een intervieuw gezecht dat hij een tattoo heeft nadat de jongens er een grap over maakten ofzo?
    Nou ja maakt in ieder geval niet uit. En als hij wel op zijn kont zit is het nogal moeilijk om daar een foto van te krijgen..
    En anders houd hij hem gewoon goed verborgen, wat ik nogal logies zou vinden want Niall is niet zoals Zayn of Harry (all over the place)
    Nou moet ik zeggen dat ik de sleave van Zayn wel echt awesome vind en dat sommige van Harry zijn tattoo's ook nog wel ergens op slaan.
    De pijltjes van Liam tja goed gevonden enzo maar had dan net als Harry een open ster gedaan, valt namelijk toch iets minder op.
    Louis zijn tattoo's slaan niet echt ergens op, ookal vind ik het skate board poppetje wel leuk omdat ie lekker random is..
    Wat ons weer brengt bij Niall, als hij al een tattoo heeft is ie erg goed verborgen, de enigste tattoo waar ik van op de hoogte ben die hij wou is een barcode met HUMAN erbij.
    Wat mij nog best wel cool lijkt en het zal ook absoluut wel bij hem passen. Maakt hem misschien nog wel wat sexier!
    Btw die MSG van Zayn vind ik opzich ook nog wel logies. MSG is een van de grootste concert hallen in de wereld (als het niet de grootste is) en als je daar staat en het uitverkocht is dan heb je het wel helemaal gemaakt (overigens was Niall de eerste Ier die daar op heeft getreden)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Brookie schreef:
    (...)

    Nou, ik heb er genoeg gezien van Louis z'n kont o_o. Maar dan kunnen ze heus wel een foto van veraf maken, dan zie je toch wel dat er iets op z'n arm ofzo zit.


    Niall is niet Louis. Louis heeft er misschien geen problemen mee dat ze een foto van zijn kont trekken, maar Niall mischien wel. Ik heb liever ook geen foto van mijn kont op internet. ^^


    Take me to wonderland

    Ik geloof eigenlijk niet eens dat een van hen 30+ tattoos heeft. Maar oké.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Gettin a lot tweets about tattoos! I didn't get a tattoo! Not plannin on gettin one for a while either haha

    Dit heeft Niall getweet. Is iedereen gerustgesteld nu? Ik in ieder geval wel c:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Roche schreef:
    Gettin a lot tweets about tattoos! I didn't get a tattoo! Not plannin on gettin one for a while either haha

    Dit heeft Niall getweet. Is iedereen gerustgesteld nu? Ik in ieder geval wel c:

    Ik vind het een beetje jammer. x'D


    Take me to wonderland

    Roche schreef:
    (...)
    C'est ça, maar dat gaat dan verschrikkelijk pijn doen? Of vergis ik me?


    Valt mee, ik kende iemand die dat heeft laten doen. Tenminste, volgens hem viel het best wel mee. Ik denk dat het per persoon verschilt, net zoals het bij ieder persoon verschilt hoeveel pijn het doet als de tattoo word gezet.


    Physics is awesome

    Roche schreef:
    Gettin a lot tweets about tattoos! I didn't get a tattoo! Not plannin on gettin one for a while either haha

    Dit heeft Niall getweet. Is iedereen gerustgesteld nu? Ik in ieder geval wel c:

    Ja (:


    •*• Lululu •*•

    Nightray schreef:
    Ik geloof eigenlijk niet eens dat een van hen 30+ tattoos heeft. Maar oké.


    Harry heeft er rond de dertig, dacht ik. Hij staat gewoon vol met van die kleine tattoo's zonder betekenis.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mallory schreef:
    (...)
    Ja (:


    Ik ook. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.