• Wordt groter en groter.
    What do you think about?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Er word beweerd door door sommige Larry shippers dat de meeste van Harry's tattoo's op Larry slaan en dat hij er niet voor mag uit komen.


    Physics is awesome

    Nog even het het zijn vijf Engelse Ben Saunders - jes.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hybrids schreef:
    Ik vind de tatoeages hartstikke leuk bij ze staan! (:


    Zayn zijn arm ziet er toch niet meer leuk uit? Het staat gewoon vol. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En naar het schijnt heeft Louis er ook een nieuwe gezet, maar daar zijn nog geen foto's van


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Louis' nieuwste:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ze doen het er gewoon om. In mijn ogen zouden tatoeages altijd een betekenis moeten hebben, maar dit lijkt meer op het verzamelen van zoveel mogelijk plakplaatjes op je lichaam. Beetje kinderlijk vind ik het wel, maar goed, hun leven.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 13:20 ]


    ars moriendi

    Sheeran schreef:
    Louis' nieuwste:


    Dat bedoelde ik waarschijnlijk!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Eyes schreef:
    Er word beweerd door door sommige Larry shippers dat de meeste van Harry's tattoo's op Larry slaan en dat hij er niet voor mag uit komen.

    I hope you're kidding.


    ars moriendi

    cherish schreef:
    h-o-t :9~
    zolang ze maar niets op hun gezicht/nek doen :')))

    idd


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Apocalyptic schreef:
    Ze doen het er gewoon om. In mijn ogen zouden tatoeages altijd een betekenis moeten hebben, maar dit lijkt meer op het verzamelen van zoveel mogelijk plakplaatjes op je lichaam. Beetje kinderlijk vind ik het wel, maar goed, hun leven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind tattoos wel gaaf, maar die 2 grote dingen op Harrys borst vind ik eeeeeeeeeecht heel zonde!


    SHABOOYA

    Oké, het zijn wel veel tattoo's en ik vind ze persoonlijk niet echt, ehh, geweldig. Maar hé, het zijn hun lichamen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En ik zit nog wel zo te twijfelen over een kleine tattoo op m'n pols... Zij zetten gewoon mega tattoos OVERAL. Gosh waar doe ik moeilijk over


    SHABOOYA

    Rissl schreef:
    Ik vind tattoos wel gaaf, maar die 2 grote dingen op Harrys borst vind ik eeeeeeeeeecht heel zonde!


    Ik vind 't er niet uitzien, haha. Maar als hij blij is - hij kijkt blij - is dat zijn probleem. Als 'ie gaat rimpelen wordt het nog wat. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Memoria schreef:
    Ik kan het gewoon niet geloven, niet Nialler ook al D:


    Waar heeft Niall er een?


    SHABOOYA