• Jaa, de titel klinkt nog al grof..alsof ik Tokio Hotel het niet gunde om in Amerika door te breken, maar eigenijk mogen we wel blij zijn, wnt dat betekend dat we weldra onze 4 jungs terug zullen hebben, en ze niet meer moeten delen met die kak-amerikane! (dance)

    Terwijl wij europeanen vechten om de tickets van de concerten die altijd meteen zijn uitverkocht, dagen die amerikanen op de concert massaal niet eens op! o.O

    Ik citeer (bravo): 'Un sie haben ein Konzert im Avalon in Los Angeles angemeldet. 1500 Leute passen da rein, rund 900 waren gekommen.'

    dus (vertaling): Ze hebben een concert gegeven in Avalon in LA. Er was 1500 man verwacht, 900 man is ook daadwerkelijk komen opdagen.'
    Wat een respect voor tokio hotel moet ik zeggen! o.O

    Wat er ook nog in stond:'Aber tokio hotel haben zu Hause tolle Fans, die warten. Und bei einem Konzert in Deutschland kriegen sie spielend so viele Fans zusammen, wie sie in ganz Amerika haben.'

    vertaling:'Maar tokio hotel heeft thuis vele geweldige fans die op hen zitten te wachten. En met 1 concert in Duitsland kunnen ze al evenveel fans bijeen krijgen als in gans Amerika.'

    CONCLUSIE: Tokio Hotel is weer van ons! (yeah) (de europeanen) ik heb het altijd gezegd, die Amerikanen zijn allemaal wannabe's, en als je niet egt fan bent, kun je dat ook niet lang volhouden..Zij kwamen gwoon naar de concerten om op tv te komen en om geinterviewd te worden -.-

    Ok, tokio hotel zal mss teleurgesteld zijn dat het niet zo goed ging in Amerika.. Maar, wij houden nog altijd het meeste van hen, en nu ze terug bij ons in Europa zijn ^^ gaan we hen meer dan ooit tonen, dat we van hen houden! _O_ right, fans? xD

    xX.!

    OJA, en nog iets! vinden jullie het nu ook niet erg wat de joepie sgrijft?? o.O zij beweren dat Nicole SCHIJTZINGER (pussycat dolls) het lief zou zijn van Tom! Kom nou... Ze woont in Amerika, en Tom in Duitsland! En zij is veel te oud voor hem...

    Wat probeert de Joepie DAAR nu weer me te bereiken.. ó.O

    najaaa.. reactiess ^^

    Omg,, die reacties op deze topic zijn echt wel belachelijk o__O.
    *citeert*
    Kut Amerikanen
    Kak Amerikan
    Wannabe fans
    Serieus dat zijn ook gewoon mensen die graag naar Tokio Hotel Luisteren.
    Als zij moeten beginnen met ons Kut Europeanen te noemen elke keer als er een Amerikaanse band, of zanger(es) hier een tour komt geven dan zijn we binnen 100 000 jaar nog niet klaar. Avril Lavigne, My Chemical Romance, Green Day, The Jonas Brothers, Linkin Park,... En ga zo maar door zijn ook allemaal Amerikanen , hoor. En die mogen hierheen komen maar Tokio Hotel mag niet naar daar want ginder zitten alleen wannbefans en blonde sletten.
    Lekker Kinderachtig en Egoïstisch!


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Geen idee wat voor tijdschrift/dinges het vandaan komt,

    Maar wat er ook instaat, TH gaat vast nog wel een paar keer 'proberen' door te breken in TH.

    Zonder publiciteit hadden ze die fans al, dus tja, het is afwachten. x]

    En ik heb geen geduld, dus TH moet gewoon in EU blijven.

    Geen idee wat voor tijdschrift/dinges het vandaan komt,

    Maar wat er ook instaat, TH gaat vast nog wel een paar keer 'proberen' door te breken in TH.

    Zonder publiciteit hadden ze die fans al, dus tja, het is afwachten. x]

    En ik heb geen geduld, dus TH moet gewoon in EU blijven.



    Ik bedoel doorbreken in Amerika x)

    JEEEH ! eindelijk !
    ik was bang dat ze ons zouden vergeten maar nu ik dit lees <3 .

    en dat nicole eeh ? dat is dikke bullshit ! tis niet dat tom haar mooi vind enzoo dat het zijn lief is ! ze wilen gewoon iets in de boekskes zetten !
    oowjhaa , tom kan niet met nicole zijn want nicole vind hem te jong x'D . heeft ze gezegt !

    x tokio hotel für immer <3


    jah en nicole heeft zelf al een lief!!

    lies XD


    everything you imagined, and more...

    hihi, dat ze naar de USA gingen en het niet aanslaat, is misschien ook weer lullig voor de Amerikaanse fans hoe moeten die dat nu doen, zonder concerten in Amerika:S nja... anyways... ik ben ook blij dat wij ze weer terug hebben hoor;)
    wel jammer voor ze als ze het echt wilden...
    mja, hopelijk krijgen we nu meeeeeeeer concerten weer hier:D:D:D:D

    XxX


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Iedereen haat Nicole alleen omdat Tom dr vet sexy vindt.
    Mij lijkt ze werkelijk een enorm aardig mens, en ze heeft ze ook werkelijk geholpen daar wat bekender te worden.
    Beetje sneu he om elke vriendin, of gewoon bekend persoontje die bij ze in de buurt durft te komen uit te schelden voor slet enzo. Ze kunnen gewoon goed met elkaar opschieten, jaloers ofzo? Tom was enorm blij dat hij haar eindelijk ontmoet heeft en dan blijkt het nog te klikken ook. Dat is toch leuk voor hem? Het wordt heus niets maar alsnog. Stelletje egoïstische snollen. [/mening]

    Daarnaast doen ze het wel degelijk goed in Amerika. True, hun fanbase is zeer verspreid, maar de Bravo is niet 100 % betrouwbaar. Ze zijn kinda heel erg pissed he? Dus ik zou alles maar met een korreltje zout nemen.
    Ze zijn wél op plaatstje nummer 27 geland met hun album 'Scream' als ik het me goed herinner. Nou dat vind ik goed gedaan hoor.
    Omdat 1 zaal niet vol was, niet doorbreken? Zo begon het ook in Frankrijk. Vind het vrij egoïstisch blij te zijn dat ze daar niet aanslaan want ze blijven het toch proberen. Ze hebben er keihard aan gewerkt en dus verdienen ze het gewoon. Ze laten Europa echt niet vallen hoor, ze hebben hier hun vast fanbase.
    En trouwens TH is van niemand, ze zijn gewoon vrij om te gaan en te staan waar ze willen. Het is maar een band meiden my god. Alsof het leuk voor hen is alleen maar in Nederland op te treden. Natuurlijk niet! Ze willen wereldberoemd worden. Gun dat ze dan ook!


    Ik ben het totaal met je eens. De jongens hebben hard gewerkt voor Amerika en ze verdienen het ook om daar door te breken vind ik ^^


    Dankje! _O-

    goshh.. hoe sluit je je eigen topic af??
    wnt, ik heb deze topic gelijk meer dan een maand geleden opgestart, en mensen zitten nog altijd te kakken dat ik het tokio hotel niet gun en blablabla..

    ik citeer UIT MIJN EIGEN TOPIC:'Jaa, de titel klinkt nog al grof..alsof ik Tokio Hotel het niet gunde om in Amerika door te breken,' en elk kieken weet dat ik daarmee bedoel, DAT IK HET HUN WEL GUN o.O

    hoe sluit je zo'n topic af? wnt iedreen overdrijft zo..
    en btw, mn nicht in Amerika zegt, dat alle die-hard fans die ze kendde, die elke dag met een tshirt of trui van th naar sgool kwamen, en over niks anders konden babbelen, en met de vlieger naar concerten gingen, dat die nu al met tshirts en truien nzo van andere groepen rondlopen, en tokio hotel nu maar niks vinden..'they're soo yesterday!' zeggen ze dan.. -.- wow, dat noem ik nog eens de egte fans :) ik ben maar een stomme wannabe, je hebt gelijk..

    @ Zelda
    Het was niet alleen tegen jou hoor. ^^ Meer tegen de algemene achterlijke reacties hier. ;)

    Nicole is een vieze slet. :)
    Sorry xD
    compleet mee eens xD

    nicole tjah ut is een slet/hoer weet ik ut.
    en tomv valt op sletten/hoeren.
    maar voor een nacht
    hihi
    dag nicole (doeg)(puh)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik citeer mezelf:

    Iedereen haat Nicole alleen omdat Tom dr vet sexy vindt.

    Mij lijkt ze werkelijk een enorm aardig mens, en ze heeft ze ook werkelijk geholpen daar wat bekender te worden.

    Beetje sneu he om elke vriendin, of gewoon bekend persoontje die bij ze in de buurt durft te komen uit te schelden voor slet enzo. Ze kunnen gewoon goed met elkaar opschieten, jaloers ofzo? Tom was enorm blij dat hij haar eindelijk ontmoet heeft en dan blijkt het nog te klikken ook. Dat is toch leuk voor hem? Het wordt heus niets maar alsnog. Stelletje egoïstische snollen. [/mening]

    Ik heb buik pijn en weetje wrm om? Th gaat er misschien aan moet je maar naar eeen topic kijken dan moet een concert goed zijn enals het een flop word dan kunnen ze niet meer veder!:(


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Wiiiiiiihh they're back !!!

    en jaah de joepi schrijft enkl shit over tokio hotel -_- '*'x'*'

    da is hé IK HAAT DIE AMERIKANEN!
    ze hebben zoveel artiesten, TH is van ons en blyft dat ook!
    dat ze maar een andere band zoeken!


    La Vie en Rose