• Jaa, de titel klinkt nog al grof..alsof ik Tokio Hotel het niet gunde om in Amerika door te breken, maar eigenijk mogen we wel blij zijn, wnt dat betekend dat we weldra onze 4 jungs terug zullen hebben, en ze niet meer moeten delen met die kak-amerikane! (dance)

    Terwijl wij europeanen vechten om de tickets van de concerten die altijd meteen zijn uitverkocht, dagen die amerikanen op de concert massaal niet eens op! o.O

    Ik citeer (bravo): 'Un sie haben ein Konzert im Avalon in Los Angeles angemeldet. 1500 Leute passen da rein, rund 900 waren gekommen.'

    dus (vertaling): Ze hebben een concert gegeven in Avalon in LA. Er was 1500 man verwacht, 900 man is ook daadwerkelijk komen opdagen.'
    Wat een respect voor tokio hotel moet ik zeggen! o.O

    Wat er ook nog in stond:'Aber tokio hotel haben zu Hause tolle Fans, die warten. Und bei einem Konzert in Deutschland kriegen sie spielend so viele Fans zusammen, wie sie in ganz Amerika haben.'

    vertaling:'Maar tokio hotel heeft thuis vele geweldige fans die op hen zitten te wachten. En met 1 concert in Duitsland kunnen ze al evenveel fans bijeen krijgen als in gans Amerika.'

    CONCLUSIE: Tokio Hotel is weer van ons! (yeah) (de europeanen) ik heb het altijd gezegd, die Amerikanen zijn allemaal wannabe's, en als je niet egt fan bent, kun je dat ook niet lang volhouden..Zij kwamen gwoon naar de concerten om op tv te komen en om geinterviewd te worden -.-

    Ok, tokio hotel zal mss teleurgesteld zijn dat het niet zo goed ging in Amerika.. Maar, wij houden nog altijd het meeste van hen, en nu ze terug bij ons in Europa zijn ^^ gaan we hen meer dan ooit tonen, dat we van hen houden! _O_ right, fans? xD

    xX.!

    OJA, en nog iets! vinden jullie het nu ook niet erg wat de joepie sgrijft?? o.O zij beweren dat Nicole SCHIJTZINGER (pussycat dolls) het lief zou zijn van Tom! Kom nou... Ze woont in Amerika, en Tom in Duitsland! En zij is veel te oud voor hem...

    Wat probeert de Joepie DAAR nu weer me te bereiken.. ó.O

    najaaa.. reactiess ^^

    O YEAAHH

    - Doet super dansje x3 x3

    I (H) U ZELDAFREAK x3

    vnaf nu dan x3 gheghe x3 << oef dik overdreve mr goed x3


    We can only learn to love by loving.

    Ze gaan het opnieuw proberen:S

    YEAH(dance) fock die amerikanen stuk verwende kutmensen x'D

    Je breekt alleen door in amerika als je blond bent met een tintje en grote tieten.
    Klinkt gemeen, maar het is een feit

    Het gaat toch goed daar?!
    Ze touren heel Augustus door het land... :S
    En ze vertikken het op nog één keertje dit jaar naar NL te komen... (huil)


    Träume sind wirklich!!

    Het gaat toch goed daar?!
    Ze touren heel Augustus door het land... :S
    En ze vertikken het op nog één keertje dit jaar naar NL te komen... (huil)
    Ze zijn al 2 keer geweest dit jaar, ze hebben meer landen waar fans zitten. En 2 keer in een jaar is voor een artiest veel

    nu dus wel:
    US-Fans kiezen Bill aan de top

    Tokio Hotel zet de verovering van Amerika voort, in Hamburg onstaat het derde album
    Van Stockholm tot Tel Aviv, van Lissabon tot Moskou. Overal heeft Tokio Hotel hysterische tienerfans achtergelaten. Nu zetten de Hamburgse jongens hun Amerika verovering voort. De kinderen in ‘The States’ zijn dol op de hit ‘Monsoon’, kozen de video bij ‘MTV USA’ aan de top! R’n’B megasterren zoals Nelly en Chris Brown hebben het nazien.

    Zelfs de kriteria van de ‘New York Times’ waren bij de gelegenheid van de eerste US-concerten van de rockjongens onder de indruk en beoordeelden: ‘Ongelofelijk aantrekkelijke show van het begon tot het eind.’ En het Amerikaanse muziekblad ‘Rolling Stone’ vond: Bill’s zeldzame Engelse uitspraak maakt de muziek nog charmanter. In augustus maken Bill (18), Tom (18), Gustav (19) en Georg (21) een concertenreeks in onder andere Chicago, San Francisco en Dallas af. Maar ook thuis wordt er gewerkt. Momenteel zit de tweeling elke vrije minuut met Tokio Hotel producent David Jost (35) in de Hamburgse studio. ‘Bill haalt dan telkens veel verfrommelde blaadjes uit zijn tassen met teksten erop. Meestal staat er nog eens hotellogo op van de laatste buitenlandtrip. Hij is daar een beetje chaotisch in en heeft al veel van deze blaadjes verloren. Maar hij heeft jammer genoeg geen zin om zijn ideeën op een laptop te typen.’

    Bron: mopo.de


    Je moet worden wie je bent.

    Bill’s zeldzame Engelse uitspraak maakt de muziek nog charmanter >>ik lach me dood!


    Je moet worden wie je bent.

    YES YES YES!!
    Thank god!!x'D

    We hebben TH terug..
    Misschien worden ze weer de oude en stijgt die hele boel niet meer zo tot hun bol -_-"
    Ik dacht eerst dat ze zouden door breken en misschien Europa zouden laten zitten.. na zoon bericht van die gasten waarin ze zeggen dat het hun heel er bevalt kreeg ik toch me twijfels.. :$


    Xx: SuperhyperactieveMOMO

    Ik vind het wel jammer voor de echte fans in amerika ! Stel je voor dat er maar weinig echte fans in europa zijn en in amerika heel veel en ze geven geen concerten meer in europa en jij bent zo'n suprrr grote fan uit europa en dan komen ze niet meer !

    En in de joepie stond dat niet letterlijk van Nicole & Tom en in een joepie van 2 weken geleden ofzo staat Nicole met haar echte vriend.

    Kikitj'(H)

    Euhm.. Ik ken een paar mensen uit amerika en die vinden TH geweldig:oxD
    Dus ik weet he teingelijk niet of ze in amerika zoo slecht aanslagenxD


    Get outta my head!

    Euhm.. Ik ken een paar mensen uit amerika en die vinden TH geweldig:oxD
    Dus ik weet he teingelijk niet of ze in amerika zoo slecht aanslagenxD

    nee idd.
    US-Fans kiezen Bill aan de top
    Tokio Hotel zet de verovering van Amerika voort, in Hamburg onstaat het derde album
    Van Stockholm tot Tel Aviv, van Lissabon tot Moskou. Overal heeft Tokio Hotel hysterische tienerfans achtergelaten. Nu zetten de Hamburgse jongens hun Amerika verovering voort. De kinderen in ‘The States’ zijn dol op de hit ‘Monsoon’, kozen de video bij ‘MTV USA’ aan de top! R’n’B megasterren zoals Nelly en Chris Brown hebben het nazien.
    Zelfs de kriteria van de ‘New York Times’ waren bij de gelegenheid van de eerste US-concerten van de rockjongens onder de indruk en beoordeelden: ‘Ongelofelijk aantrekkelijke show van het begon tot het eind.’ En het Amerikaanse muziekblad ‘Rolling Stone’ vond: Bill’s zeldzame Engelse uitspraak maakt de muziek nog charmanter. In augustus maken Bill (18), Tom (18), Gustav (19) en Georg (21) een concertenreeks in onder andere Chicago, San Francisco en Dallas af. Maar ook thuis wordt er gewerkt. Momenteel zit de tweeling elke vrije minuut met Tokio Hotel producent David Jost (35) in de Hamburgse studio. ‘Bill haalt dan telkens veel verfrommelde blaadjes uit zijn tassen met teksten erop. Meestal staat er nog eens hotellogo op van de laatste buitenlandtrip. Hij is daar een beetje chaotisch in en heeft al veel van deze blaadjes verloren. Maar hij heeft jammer genoeg geen zin om zijn ideeën op een laptop te typen.’
    Bron: mopo.de


    Je moet worden wie je bent.

    eindelijk klrijgen we zze terug!!! due kutamerikanen x'D Ze waren echt heel de tijd in dat kut land voor wat? Hier kirjgen ze tenminste respect van de de fans!(H)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    YES YES YES!!
    Thank god!!x'D

    We hebben TH terug..
    Misschien worden ze weer de oude en stijgt die hele boel niet meer zo tot hun bol -_-"
    Ik dacht eerst dat ze zouden door breken en misschien Europa zouden laten zitten.. na zoon bericht van die gasten waarin ze zeggen dat het hun heel er bevalt kreeg ik toch me twijfels.. :$


    Xx: SuperhyperactieveMOMO


    ja dat is wel na dat ze in Amerika gingen begonnen ze wel een beetje naast hun schoenen te lopen, maar ik blijf van de houden (H)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ken VEEEEEL amerikaanse fans enzo..


    You'd took my breath but I'll survive.