• [center]Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    TOPIC TWEE IS GEOPEND!!!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:50 ]


    Hi. This makes no sence.

    Matthew
    Ik liep samen met Summer, en ging op een random plekje zitten. Ik plofde neer en keek toen nieuwsgierig om me heen. Naast mij zat een mooi bruinharig meisje waarvan ik de naam was vergeten. Ik besloot maar een esprek te gaan voeren met de vreemdeling en draaide me naar haar om
    ' Hallo, hoe heet jij?'


    •*• Lululu •*•

    Jay

    Ik keek rond in de eetkamer. A daar zat Felicia. Ik liep naar haar toe en deed zo aardig mogelijk. ik zag dat er een jongen naast haar zat.
    ,,Hoe heet je?'' vroeg ik aan de jongen

    (dat is noah)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 7:47 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    [Tegen wie heeft Matt het haha? :)]


    'Baby, you're perfect for me.'

    BlueHope schreef:
    Chris
    Ik keek eveen vanlinks naar rechtsen weer terug naar Cait, zo ging ik haar vanaf nu noemen."Nee,ik vind je niet raar, nee. Niet raarder dan dat ik mezelf vindt." Zei ik schouder ophalend en lachte even. Ik vond k en het misschien een beetje vreemd, maar he, iedereen had iets toch. Ik sotnd op van het bed en rekte me even uit. "Ga je mee naar beneden voor het eten?" Vroeg ik en liep vast naar de deur. Ik keek nog even naar haar en liep naar beneden. Ja, sorry, maar ik had honger. Onderaan de trap bleef ik ng wel even wachten. "Dus, jou gave is spiritueel?"


    Caitlynn
    Als ik naar beneden ben gekomen, vraagt hij of mijn gave spiritueel is. Ik knik. 'Wacht, ik kan het je laten zien.' Ik riep Azer op in mijn hoofd, de geest die meestal bij me blijft en die ik het beste ken in de "andere wereld". Als ik mijn ogen open, staat hij voor me. Hij lacht zijn typische scheve lachje en heeft dezelfde kleding aan als altijd, en zoals gewoonlijk loopt hij op blote voeten. Zijn haar is stijl en donker. Ik pak Chris voorzichtig bij zijn pols. Als het goed is kon hij Azer nu zien. 'Chris, dit is Azer.' Azer lacht naar hem en steekt zijn hand uit. Als normaal hebben geesten een vastere vorm als ik erbij ben, dus hij is massief. Zij het niet ijskoud.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 9:43 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Sorry, Q werkte gisteren niet... Straks schrijf ik verder, nu zit ik in de les ;p ]

    - Max


    Allting handlar om relativitet

    Jay

    Ugh ik had geen zin om op antwoordt te wachten en liep naar Felicia. ,, Zo prachtige dame welk talent bezit je?'' vroeg ik op m'n deftigste toon


    live your life, it is beautiful as it is!

    Felicia Kiara Mancini
    'Dat is Noah.' zei ik toen ik even glimlachte naar Noah die naast me zat. 'Noah, dit is Jay.' stelde ik Jay voor.
    'Ik zing trouwens. En wat doe jij?' antwoordde ik op Jay's vraag. Hij leek me echt een type voor dans, geen zang, en vooral geen acteren, dat leek me echt totaal niks voor hem.

    [Je kan niet zomaar weer weg gaan als je een vraag of zo gesteld hebt, je moet mensen wel de kans geven om te antwoorden. Meestal zitten de meesten rond deze tijd nog op school. En zou je wat langere stukken kunnen typen? Met 1 zinnetje raak je snel inspiratieloos.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Felicia Kiara Mancini
    'Dat is Noah.' zei ik toen ik even glimlachte naar Noah die naast me zat. 'Noah, dit is Jay.' stelde ik Jay voor.
    'Ik zing trouwens. En wat doe jij?' antwoordde ik op Jay's vraag. Hij leek me echt een type voor dans, geen zang, en vooral geen acteren, dat leek me echt totaal niks voor hem.

    [Je kan niet zomaar weer weg gaan als je een vraag of zo gesteld hebt, je moet mensen wel de kans geven om te antwoorden. Meestal zitten de meesten rond deze tijd nog op school. En zou je wat langere stukken kunnen typen? Met 1 zinnetje raak je snel inspiratieloos.]


    Jay

    ,, Ik zing en dans'' zei ik. Wow wat was ze toch mooi met haar haren haar lijf haar stem. alles!
    best raar ik heb me nog nooit zo gevoeld bij een meisje.
    OWWW ik hoop zo dat ze me leuk vind want ik wordt zo wiebel van haar. ik denk dat ik gewoon verliefd op haar ben!!! voor het eerst
    terwijl het niet moet:8

    ( Ok zal ik doen maar ik moest even weg(cool))


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jessica
    'Hallo hoe heet jij?'
    hoorde ik van achter. Ik draaide me snel om en beantwoorde met een grote glimlach.
    'Ik ben Jessica, of Jess het maakt me niet uit. Hoe heet jij?'
    Terwijl ik wachtte op zijn antwoord bestudeerde ik de jongen. Hij was zeker n iet lelijk, je zag zijn spieren onder zijn t- shirt zitten. Hij mocht er wel w ezen. Hopelijk was hij een beetje vriendelijk en had ik er een vriend bij.


    •*• Lululu •*•

    Matthew
    Ik kwam erachter dat het meisje Jessica noemde. Ik vond haar erg mooi. Ze had mooie lange bruine haren en bruine vriendelijke ogen waarin je kon verdrinken.
    'Hoe heet jij?'kwam het uit haar mond.
    Snel schudde ik mijn hoofd, ik moest er wel bij blijven.
    'leuk te je ontmoeten Jess, ik ben Matthew. Wat voor talent heb jij?'vroeg ik nieuwsgierig om hte gesprek gaande te houden.
    ( Best zielig, ik houd een gesprek met mezelf ;'). Wil iemand joinen?)


    •*• Lululu •*•

    [Je kan wel iemand naar Felicia sturen, ze is niet echt met iemand in gesprek op dit moment.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jessica
    ' Mijn talent is dans'beantwoorde ik trots aan de jonegn.
    Hij was erg vriendelijk tegen me, en ik had het gevoel dat we goede vrienden zouden worden. Die zou ik wel goed kunnen gebruiken de komende weken. Ik keek even naar de tafel die al redelijk gevuld was. Overal zaten er een groepje kinderen een gesprek aan het voeren en elkaar beter te leren kennen.Ik werd nu eigenlijk wel nieuwgierig naar zijn talent. 'En, wat is de jouwe?'vroeg ik toen aan Matthew.


    •*• Lululu •*•

    Matthew
    Nadat ik haar had vertelt dat mijn talent ook dans was, schoten we in de lach. Ik vond het fijn dat er iemand netzoveel van dans hield als ik. Ik mag Jessica wel.
    Na nog over koetjes en kalfjes te hebben gepraat, en we wat gegeten hadden zakte ik een beetje achterover in mijn stoel. Er zat nog één meisje alleen aan de tafel en ik besloot naar haar toe te gaan.
    'Ga je mee?'vroeg ik aan Jess terwijl ik naar het aardig uitziende meisje keek en alvast opstond.


    •*• Lululu •*•

    Jessica
    Ik vond de jongen erg aardig, het leek alsof ik hem al veel langer kende.Het was ook erg toevallig dat we allebei dans als talent hadden. Ik deed ballet en hij hiphop, maar ik had het gevoel dat ik veel van hem kon leren.'Ga je mee'vroeg Matthew plotseling terwijl hij alvast opstond. Hij wees naar een meisje dat nog alleen zat. Ik stond op en liep naar het meisje toe.
    'Hallo, ik ben Jessica en dit is Matthew. Wie ben jij?'vroeg ik toen met een vrolijke glimlach op mijn gezicht.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    'Oh hoi! Ik ben Felicia.' zei ik vrolijk tegen de jongen en het meisje die bij me waren komen staan. Het meisje schatte ik ongeveer net zo lang als mij, en ze had supermooie lange bruine haren. De jongen, die Mattew heette, was echt de mooiste jongen die ik tot nu toe hier had gezien. Hij had donkerblonde haren en was een stuk langer dan mij en Jessica, ook zijn donkerbruine ogen vielen meteen op.
    'En, wat zijn jullie talenten?' vroeg ik om maar meteen van de brandende vraag af te zijn.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.