• [center]Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    TOPIC TWEE IS GEOPEND!!!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:50 ]


    Hi. This makes no sence.

    Jay

    Ik liep de kamer binnen en zag dat er al iemand was geweest( ik hoop een meisje(hoera)). Ik keek de spullen rond. YES een BH ben benieuwd wie het is. ik pakte m'n spullen uit en liep door naar de keuken en zag een hele mooie dame staan. ik hoop dat ik daarmee op de kamer lig. ik keek rond. ik liep naar de koelkast en bekeek de inhoud. ik dacht toch voor een biertje te gaan. Ik liep naar de mooie Dame ,, Hoe heet je?''

    ( Dat is Felicia)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Felicia Kiara Mancini
    'Hoe heet je?' hoorde ik een jongen ineens vragen en ik draaide me om. Ik zag dat hij een biertje in zijn hand had en keek hem even raar aan, zo vroeg op de dag al een biertje leek me nou niet echt gezond. 'Ik ben Felicia. En jij?' vroeg ik en ik glimlachtte even beleefd. De jongen was een klein beetje getint en had donkere haren en donkere ogen, verder had hij een vrolijke grijns op zijn gezicht staan waar hij me nogal raar mee aankeek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Vegangirl schreef:
    (...)

    Lyna Dewi Niaeth

    'Hey' zei ik met een glimlach. Snap, eerste belofte verbroken. Niet praten in je eerste week? GEFAALD. 'Ik ben Lyna' vervolgde ik. 'Ik hoorde jullie praten over de opdrachten. Ik ben benieuwd naar jullie veronderstellingen' Ik glimlachte. Mijn paarse elektrische gitaar met blauwe snaren en groene knoppen ( Ik noemde mijn gitaar Hope, geen idee waarom ik haar een naam gaf, maar ach ) voelde vertrouwd aan op mijn rug. Ik had tenminste zelfvertrouwen, dat was een pluspunt.


    Jaymina

    Glimlachend keek ik haar aan. ''Jaymina.'' Het viel me op dat ze een gitaar op haar rug had. Een paarse. ''Awh! Je hebt een gitaar!'' riep ik. Ik pakte snel mijn gitaar uit de hoek en knuffelde het even. ''Die van jou is leuker. Maar ik blijf van de mijne houden.'' glimlachte ik. Ja , paars met blauwe snaren en groene knoppen zag er wel leuk uit. Ik grinnikte even.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Noah
    'Oh, ik weet niet,' antwoordde it quasi-geinteresseerd. Ik deed mijn mond open om nog wat te zeggen, maar ik merkte dat ze me compleet negeerde omdat haar nagels de nodige aandacht blijkbaar verdienden.
    'Sorry, wat zei je?' vroeg ze toen ze klaar was.
    'Of je iets wilde zingen wat je zelf leuk vind, want ik betwijfel dat je mijn rockmuziek iets vindt.'

    Aurora (Caitlynn. Kun je dit ook veranderen in de beginpost? dus Caitlynn > Aurora)
    'Echt sorry. Ik ben Aurora. Ik ...' Ik beet op mijn lip en twijfelde om het nu al te vertellen. Ik besloot maar om het wel te doen, want anders was ik sowieso een freak. Ik sloot mijn ogen en ademde even rustig in en uit. Daarna schoten ze weer open. 'Ik zie geesten. Dode mensen. Ik kan met ze praten, ze aanraken en ze oproepen. Daarom ben ik hier, daar wil ik iets mee doen. Ik wil mensen helpen met hun problemen, aangezien dat soms veroorzaakt wordt door een dode die bij je blijft.' Onzeker kijk ik hem aan. 'Vind je me nu raar?' fluister ik zacht. Ik bedacht dat er een geest van een vermoorde jongen bij hem was geweest, maar dat was vast puur toeval. Het ligt vast aan het huis.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Depay schreef:
    Felicia Kiara Mancini
    'Hoe heet je?' hoorde ik een jongen ineens vragen en ik draaide me om. Ik zag dat hij een biertje in zijn hand had en keek hem even raar aan, zo vroeg op de dag al een biertje leek me nou niet echt gezond. 'Ik ben Felicia. En jij?' vroeg ik en ik glimlachtte even beleefd. De jongen was een klein beetje getint en had donkere haren en donkere ogen, verder had hij een vrolijke grijns op zijn gezicht staan waar hij me nogal raar mee aankeek.


    Jay

    ,, Ik ben Jay en ik ben 21. Ik slaap op kamer 3. En jij?'' Ow ik hoopte zo dat ze hetzelfde nummer zei.
    Dan hoop ik dat ze mij ook leuk zou vinden.


    live your life, it is beautiful as it is!

    IMPORTANT: ERIC:
    Het was tijd voor het eerste gezamelijke moment. Het was tijd voor het diner. Hallo allemaal. Het is tijd voor het diner en hierna gaan we naar de bar in de kelder om elkaar beter te leren kennen. Jullie worden over vijf minuten verwacht in de eetzaal. Zei ik door de intercom.

    (Dus kom allemaal naar de dinerzal x)


    Hi. This makes no sence.

    (foutje ;))

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 18:21 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jessica
    Ik stond nog steeds beneden, terwijl ik met grote ogen naar mijn koffers staarde. Ik had toch echt te veel meegenomen.
    Vier paarse loodxare koffers had ik meegenomen, en dit was nog maar een klein deel van mijn klerenkast. Ik keek om me heen en zag niemand meer die mij misschien kon helpen, maar toen ik zag dat er niemand weer was pakte ik tog maar twee koffers een sleurde ze de trap of, op naar kamer 1.
    Toen ik naar veel getreuzel al mijn koffers veilig naar boven had gesleurd, liep ik naar de deur met een grote één erop. Ik wist niet meer met wie ik op de kamer zou komen, maar ik opende de deur en stak nieuwsgierig mijn hoofd om de deur.
    ( Jess komt eraan, alleen nog even snel mijn andere personage doen.)


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    Wacht, wat? Hij slaapt op kamer 3? Maar daar slaap ik al.. Huh? Moest ik dan echt al meteen met een jongen op de kamer? En dan ook nog eens met hem? Ik verbeet me om te zeggen wat ik echt dacht en glimlachte even naar hem.
    'Ik slaap ook op kamer 3, dus we zijn kamergenootjes.' zei ik tegen hem.
    Hij was maar 1 jaar ouder maar hoe hij naar me keek vond ik gewoon vies, ik hield er niet van om als lustobject bekeken te worden, dan voelde ik me net een stuk vlees dat gekeurd moest worden.
    Toen riep Eric om dat het tijd was voor het diner en ik liep alvast naar de grote tafel toe waar we zouden eten.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 18:25 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jay

    Ik had geen zin op antwoordt en hoorde een oproep dat we naar het diner moesten gaan.
    daar leer ik haar wel beter kennen ''gniffel''


    live your life, it is beautiful as it is!

    Noah
    We worden naar de eetzaal geroepen.
    Ik sta op. 'Laat straks maar horen of zo,' zeg ik tegen Sarah. Ik loop de deur uit en naar de eetzaal en wacht op de andere mesnen.
    Degenen die er al zijn of net binnenkomen, lijken me wel aardig.

    Max

    Ik volgde de instructies van de presentator op en liep naar de eetzaal.


    Allting handlar om relativitet

    Matthew
    Ik liep langzaam de trap op, met mijn enige weekendtas op mijn schouder. Ik had niet heel veel meegenomen, gewoon genoeg om van te leven. Ik was vrolijk en ik had erg veel zijn in de komende weken.
    Ik liep op een rustig tempo verder naar de kamer die van mij zou moeten zijn. Ik zou hem moeten delen met éne Summer, ik hoopte dat zij niet zo'n Bitch was, die alleen maar aan haar haar en make-up dacht. Toen ik uiteindelijk mijn kamer had gevonden stapte ik vrolijk mijn kamer binnen. Het was een mooie rustige kamer, met mooie zachte tinten. Er stonden twee tweepersoons bedden in. Toen pas viel me een meisje, met groene lokjes die op het bed zat. Ik lachtte mijn tandenbloot en zette toen nieuwsgierig een stap naar voren.
    'Hallo, ik ben Matthew en jij bent vast Summer'begon ik vriendelijk van het nog onbekende meisje


    •*• Lululu •*•

    Alex
    Voordat ik kon antwoorden gritste ze al wat te eten uit haar kast. Precies toen ik een koekje wou pakken ging de intercom over. Het was Eric, het was dinnertime. Ik keek Camille aan. ''wow, dat was echt random... nou zullen we maar naar beneden gaan?'' Vroeg ik. Ik deed de deur open en liep samen met Camille naar beneden. '' Trouwens, ik ga zo wel een beetje rondneuzen bij andere mensen, kijken of er wat aardige mensen zijn. Ik denk dat het wel slim is om mensen te kennen hier.'' Ik glimlachtte en hoopte dat ze dat zou begrijpen. Ik deed de deur open naar de dinerzaal en liep naar de tafel, we waren de eerste.

    Damian
    Ik vond het sneu toen Melinda haar verhaal vertelde, zo te horen was hij ook vreemdgegaan. Toen ze zei dat ze vond dat er meer jongens zoals ik moesten zijn lachtte ik verlegen en keek ik om me heen. '' tjah.'' antwoorde ik een beetje droogjes. Ik wist niet goed hoe ik moest reageren. Het was wel zo, ik gaf echt niets om uiterlijk. Tuurlijk moest een meisje er niet bijlopen als een zwerver of zo maar make up en al die rotzooi hoefte van mij niet. Naja, als zij dat wou was het geen probleem maar in principe was het geen pré voor mij of zo. Ik wou net reageren op haar verhaal toen ik de intercom hoorde. Het was Eric, tijd om te eten. Ik zuchtte en stond op. ''Kom je?''

    Sarah
    Gadver, rock muziek. Takke herrie, dat vond ik tenminste. Ik blies mijn nagels droog en hoorde de intercom. Ik zuchtte, mijn nagels waren nog niet droog, ze zouden nu waarscheinlijk mislukken. '' Oke, kom we gaan.'' Zei ik geirriteerd. We liepen de trap af. Hij in z'n baggy kleding, ik in mijn witte jurk en stripperheels. Toen ik de kamer binnenliep zag ik dat het al aardig vol was. Ik keek naar iedereen en keurde ze een voor een af. Een paar jongens waren best lekker, makkelijk te krijgen.


    Hi. This makes no sence.