• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Tania schreef:
    Alex
    Mijn mond viel open toen Max vertelde wat hij van plan was. Het klonk geweldig! Al vroeg ik me wel af hoe hij dat in een uur wou doen. '' Ik vind het helemaal goed, als jij de leiding kan nemen en kan uitleggen hoe we dit maken en hoe we het in een uur geserveerd krijgen.'' Ik grijnsde en keek naar de rest van het team. ''Zijn jullie het er ook mee eens?'' Ik vroeg me af hoe hij al die namen en zo wist, ik wist niets van koken, echt niets.


    Sarah
    Ik sloeg mijn armen overelkaar en luisterde naar Max. Ik had geen idee wat hij zojuist zei, tzatziki, choriatiki, what the fuck. Ik knikte gewoon beleefd en glimlachtte naar hem. '' klinkt goed...'' zei ik sensueel. Ja, ik vond het altijd leuk om van elke situatie een poging tot flirt situatie te maken. zo zat ik gewoon in mekaar. Ik snapte wel dat sommige mensen mij een bitch of slet vonden, fuck hun, I was born this way. Ik grijnsde door mijn gedachtes en keek toen naar mijn team.


    (Lol, Alex zit niet eens in dat team...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia Kiara Mancini
    'Nou ik doe wel de hapjes, ik kan nog wel iets hoor.' zei ik grijnzend tegen Max. 'Wat waren het ook alweer en wat moet er precies in?' vroeg ik nog maar voor de zekerheid.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    BlueHope schreef:
    (...)

    (Lol, Alex zit niet eens in dat team...)


    Omg zit ik nou mn eigen team te verwarren . WUTTUUFFUUUUCCK. ik ben niet voor niets een chaoot. lol. Waar de fock is mijn team gebleven. CONFUSIONNNN>


    Hi. This makes no sence.

    Tania schreef:
    (...)

    Omg zit ik nou mn eigen team te verwarren . WUTTUUFFUUUUCCK. ik ben niet voor niets een chaoot. lol. Waar de fock is mijn team gebleven. CONFUSIONNNN>


    (Zet het anders in de beginpost^^ En hier is nummero een, om maar even tereageren op je laatste sensevolle post: )

    Dan
    Als ik binnen kom lopen is iederen er al zo een beetje. Ik blijf mar in de deur opening staan met een andere jongen en luister naar Eric. Ik zuchte even, ik kon vrij gied koken, dus dat moest wel lukken, hoopte ik. Lag ook een beetje aan de rest van mijn team. Camilla, Alex en Gwen. Dat moest lukken, dacht ik, ik kon alleen Gwen, maar toch. Ik ging weer rechtop staan. en ging ik stilletjes ergens zitten. "Hey, ik ben Alex." Zei er een jongen voor me vrolijk. Nou, dat as nummer één. "Ik ben Dan. Aangenaam. Alleen niet dan van Daniel. Gewoon Dan. Hoe gaat het?" Vroeg ik vrolijk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Matthew
    Ik vond Jaymina's idee een goed idee, ik stemde er natuurlijk mee in.
    " Zullen we maar beginnen, we hebben maar een uur de tijd" stelde ik voor.
    Ik vond dit een leuke opdracht, we waren tenminste niet hopeloos.


    •*• Lululu •*•

    Max

    "Voor de tzatziki komkommers, yoghurt, knoflook, olijfolie, azijn, peper en zout.
    Voor de tonosalata blikjes tonijn in olijfolie, ui, peterselie, ijsbergsla, mayonaise en mosterd.
    We zullen misschien de mezedes weglaten, anders gaat het misschien te lang duren." lachte ik.

    Ik schreef wat ze moest doen op een papiertje en gaf haar een schouderklopje: "Het lukt je wel"


    Allting handlar om relativitet

    BlueHope schreef:
    (...)

    (Zet het anders in de beginpost^^ En hier is nummero een, om maar even tereageren op je laatste sensevolle post: )

    Dan
    Als ik binnen kom lopen is iederen er al zo een beetje. Ik blijf mar in de deur opening staan met een andere jongen en luister naar Eric. Ik zuchte even, ik kon vrij gied koken, dus dat moest wel lukken, hoopte ik. Lag ook een beetje aan de rest van mijn team. Camilla, Alex en Gwen. Dat moest lukken, dacht ik, ik kon alleen Gwen, maar toch. Ik ging weer rechtop staan. en ging ik stilletjes ergens zitten. "Hey, ik ben Alex." Zei er een jongen voor me vrolijk. Nou, dat as nummer één. "Ik ben Dan. Aangenaam. Alleen niet dan van Daniel. Gewoon Dan. Hoe gaat het?" Vroeg ik vrolijk.


    bhahahah thanks xx


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Ik knikte. Ik vond het een heel goed plan. Simple, mar heel erg lekker. "I think dat we dat nog best wel eens kunnen doen. So moeilijk is het toch niet?" Vrolijk maak ik een papiertje en een pen om op te schrijven wat we maken, daarna schrijf ik de ingediënten op die ik by hard weet. "Nog iets that niet op het lijstje staat?" Vroeg ik en gaf het lijstje aan Mat. Volgens mij was dat het wel zo een beetje, maar ik miste altijd wel iets.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 22:16 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jessica
    Waar blijft minn team nou, ik kan ze nergens vinden. We hebben maar een uur, ik wil niet verliezen doordat ze niet opkomen dagen. Ik dacht dat ik Jay zag, maar hij was plotseling verdwenen
    ( waar blijft mijn team ;))


    •*• Lululu •*•

    Jaymina
    "Ijstaart? Wat is een ijstaart?" Vroeg Damian. "Nou kijk. Het is opzicht gewoon een grote cake met ijs ertussen en erop. Als dat klaar is , doen we het in de vriezer met aliminiumfolie en tada! Een ijstaart" glimlachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Damian
    Ik knikte enthousiast toen Jaymina vertelde over de ijstaart. Ik moest toegeven dat dat best wel fucking lekker klonk. '' Klinkt goed!'' Zei ik. Ik keek naar mijn team. '' Dus wat gaan we nou precies doen?''


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    'Het lukt je wel.' zei Max en hij gaf me een schouderklopje en een briefje waar precies opstond wat ik moest doen. Ik pakte de dingen die hij zojuist gezegd had en een snijplank, een mes, een paar lepels, en 2 kommetjes om de tzatziki en de salade in te doen.
    Ik legde de komkommer op de snijplank en begon het zorgvuldig in kleine stukjes te snijden. Daarna deed ik ze in een kommetje met de yoghurt en klopte het door elkaar. De knoflook, olie, azijn, peper en zout gebruikte ik om het op smaak te brengen. Ik pakte een klein lepeltje en proefde een beetje. Ik vond het lekker en ik knikte tevreden toen ik de tzatziki aan de kant zetten. Nu de rest nog.
    Ik begon de blikjes tonijn open te maken en keek voorzichtig vanuit mijn ooghoeken naar Matthew die zich aan de andere kant van de keuken bevond.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    Ik kreeg na een tijdje een lijstje in mijn handen gedrukt. Ik snapte niet goed wat het was maar toen ik er goed naar keek zag ik in een keurig handschrift de ingrediënten staan. " Staat alles erop?" vroeg Mel.
    Ik ging het lijstje af, bijna alles stond erop behalve... Het ijs. Ik schoot hard in de lag en zei toen lachend tegen Mel:' Gekkie, je bent de ijs vergeten"


    •*• Lululu •*•

    Jaymina
    Ik trok Matthew mee naar de plek met de ingredientdn. "Oke. Cake , ijs , pasta , brood , kip en boter en dat nog" ik pakte alles wat ik kon , ook dumpte ik er een paar bij Matthew , en liep weer terug. "Ik ga wel de ijstaart maken , wie gaat wat maken?"


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Melinda
    Ik beet op mijn lip en keek naar het lafon. Godvrer, hoe kon ik nou het ijs vergeten. HALLO, belangrijk! Ik zuchtte diep. "Sorry, ik was zo bezig met alle andere ingrediënten." Beken ik eerlijk. Ik was eerlijk gezegd allang blij dat voor de rest alles erop stond. "Oke, als twee van ons met de ijstaart beginnen, twee van ons met het voorgereht, dan is het hoofd gerecht straks nog warm als we dat als laatste maken. Toch? Of niet? Ander idee?"

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 22:25 ]


    We've lived in the shadows for far too long.