• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Matthew
    Snel zij ik gedag tegen Felicia. Ik vond het jammer dat we niet samen in een team zaten, maar zo konden we allebei nieuwe mensen tegen. Toen ik haar zag voelde ik me helemaal warm vanbinnen. Ik liep naar Jaymina toe, en ik ging naast haar staan. " Lekker geslapen" vroeg ik aan haar. Ik was benieuwd wie die Damian en Melinda waren, hopelijk waaren ze aardig. Ik was best blij met mijn opdracht, ik moest zelf koken als mijn ouders weer eens niet rhuis warm. Koken kon je ook een passie niemen van mij, ik nam er graag de tijd voor.


    •*• Lululu •*•

    Jessica
    Ik liep aarzelend naar Jay toe . ik vond hem een beetje eng maar dat was een vooroordeel,mischien is hij wel heel aardig. Ik dacht dat Lyna nog niet in de zaal zat. " Hallo, ik ben Jess en jij bent vast Jay" vroeg aan de jongen. Hopelijk konden één van mijn teamgenoten een beetje koken, ik was nou niet bepaald een keukenprinsess


    •*• Lululu •*•

    Damian
    Ik groette de groep. Ik voelde me een beetje ongemakkelijk omdat ik niemand kende. '' Ik ben Damian, ik neem aan dat jullie Matthew en Jaymina zijn?'' Vroeg ik hun. '' Kunnen jullie trouwens koken? Ik ben niet echt een koker zalmaarzeggen.'' Ik glimlachtte een beetje ongemakkelijk en keek naar Melinda. Gelukkig was zij er nog. Als ik er nu alleen zou zijn zou ik waarschijnlijk alleen maar stil zijn uit verlegenheid.


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    'Maakt me niet uit, als het maar lekker is.' grinnikte ik. Toen Matthew langsliep beet ik even op mijn lip, ik vond het jammer dat ik niet bij hem in het team zat en een lichte steek van jaloezie ging door me heen toen ik hem met een ander meisje zag praten. Ik zette de gedachtes uit mijn hoofd en richtte me weer op Max.
    'Dus chef, wat kan ik voor je betekenen?' vroeg ik grijzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Melinda.
    Hij negeerde mijn vraag dus gewoon. Ik rolde met mijn ogen en liep naar de keuken. Nadat hij zichzelf had voorgesteld stak ik vrolijk mijn hand op. "Ik ben Melinda. Of Blue. Kies maar." Zei ik en liep naar het aanrecht. Ik was benieuwd of één van de twee kon koken, ik hoopte van wel. Ik had namelijk niet het idee dat Damian een keukenprincess of een chef-kok was. Hij vroeg of hun konden koken en zei dat hij dat niet echt kon, mijn vermoedens werden bevestgd.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 21:50 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jaymina
    Ik glimlachte naar Matthew. "Ja hoor. Best wel" Ik draaide me om naar de andere jongen die blijkbaar Damian heette. "Jup , ik ben Jaymina" glimlachte ik.
    "Weet iemand een gerecht?" Vroeg ik dan maar.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Damian

    Ik keek naar mijn team en fronste. Had ik hier vertrouwen in? Nee, niet echt. Ik ging dichter bij Mel staan. '' Mel, kan jij koken?'' Fluisterde ik onzeker terwijl ik naar Matthew en Jaymina keek. Ik hoopte echt dat hun konden koken. Ik keek rond in de keuken en zuchtte. Wat een rotopdracht. '' Dus ehmm.. Jaymina, Matthew hebben jullie hier verstand van?'' vroeg ik wanhopig.


    Hi. This makes no sence.

    Max

    "Wel, aangezien we maar een uur hebben dacht ik aan Grieks, dat zal het snelste gaan. We kunnen beginnen met enkele hapjes: stokbrood met tzatziki (komkommersalade) en tonosalata (tonijnsalade) en wat mezedes (ja gewoon, griekse hapjes ;p) . Dan als hoofdgerecht Choriatiki (griekse salade) en als hoofdgerecht Youvetsi (Kip met pasta in de oven). Om af te sluiten kunnen we melomakarona maken, dat zijn honingkoekjes. Vinden jullie dat goed? Anders bedenk ik wel iets anders.. Maar hierbij kunnen we elk iets doen, iemand de hapjes, iemand die kookt en iemand die bakt. " ratelde ik.


    Allting handlar om relativitet

    Matthew
    " ja dat zijn wij inderdaad. Ik ben Matthew en dit hier naast mij is Jaymina." beantwoorde ik de jongen die Damian bleek te heten. Het meisje stapte naar voren en stelde zich voor."Ik ben melinda, of Blue kies maar" vertelde het meisje.
    " kunnen jullie een beetje goed koken?" hoorde ik uit één van de monden komen.
    " Ik kan opzich wel een beetje koken, ik moest dat vaak doen" antwoorde ik een beetje verlegen.


    •*• Lululu •*•

    Melinda.
    Ik ging iets dichtebij Damian staan en fluisterde in zijn oor. "Ja, ik kan koken, ja." Ik ging weer goed staan enkeek vrolijk naar Mat en het meisje waarvan ik de naam niet had onthouden. "Nou, dan hebben we nog best een goed team toch? Wij kunnen dit." ik wreef even in mijn handen en dacht na. We knden zoveel maken, maar ik vond alles wel goed. "Umh, waar ben je het best in?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    Mijn mond viel open toen Max vertelde wat hij van plan was. Het klonk geweldig! Al vroeg ik me wel af hoe hij dat in een uur wou doen. '' Ik vind het helemaal goed, als jij de leiding kan nemen en kan uitleggen hoe we dit maken en hoe we het in een uur geserveerd krijgen.'' Ik grijnsde en keek naar de rest van het team. ''Zijn jullie het er ook mee eens?'' Ik vroeg me af hoe hij al die namen en zo wist, ik wist niets van koken, echt niets.

    Sarah
    Ik sloeg mijn armen overelkaar en luisterde naar Max. Ik had geen idee wat hij zojuist zei, tzatziki, choriatiki, what the fuck. Ik knikte gewoon beleefd en glimlachtte naar hem. '' klinkt goed...'' zei ik sensueel. Ja, ik vond het altijd leuk om van elke situatie een poging tot flirt situatie te maken. zo zat ik gewoon in mekaar. Ik snapte wel dat sommige mensen mij een bitch of slet vonden, fuck hun, I was born this way. Ik grijnsde door mijn gedachtes en keek toen naar mijn team.


    Hi. This makes no sence.

    JAymina

    Ik knikte. "Jah , ik kan het wel een beetje.. " Mompelde ik. Hopelijk had Matthew ook genoeg zodat we tenminste niet als laatsten eindigden. Ik zuchtte. "Ik stel voor oms als voorgerecht simpel pasta te maken. Hoofdgerecht is dan een toast met kip en zo en nagrecht een grote ijs taart." Glimlachte ik. "Wat vinden julie ervan?"


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Damian:
    Gelukkig, Melinda zei dat ze best kon koken. Dat was al een hele opluchting. Toen ze enthousiast zei dat we het zouden kunnen knikte ik blij. Ze had een punt, als we gewoon positief zouden blijven zou het wel lukken, denk ik. Ik liet het gerecht uitkiezen aan de rest over, ik had er geen verstand van dus ik zou ook geen gerecht uit kunnen kiezen. Jaymina zei iets over een ijstaart. Ik fronste. '' Een ijstaart? wat is dat?'';

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 22:08 ]


    Hi. This makes no sence.

    Dan
    Als ik binnen kom lopen is iederen er al zo een beetje. Ik blijf mar in de deur opening staan met een andere jongen en luister naar Eric. Ik zuchte even, ik kon vrij gied koken, dus dat moest wel lukken, hoopte ik. Lag ook een beetje aan de rest van mijn team. Camilla, Alex en Gwen. Dat moest lukken, dacht ik, ik kon alleen Gwen, maar toch. Ik ging weer rechtop staan. en ging ik stilletjes ergens zitten. "Hey, ik ben Alex." Zei er een jongen voor me vrolijk. Nou, dat as nummer één. "Ik ben Dan. Aangenaam. Alleen niet dan van Daniel. Gewoon Dan. Hoe gaat het?" Vroeg ik vrolijk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Max


    De anderen keken me aan alsof ik Chinees sprak. Nou ja, het was Grieks, dus ik snapte wel dat ze me raar bekeken. "Mijn moeder is Grieks," legde ik hen uit, "ik hou van de Griekse keuken!"

    "Ik zal de hoofdschotel maken, wie wil dan de hapjes maken? Dan iemand die zou bakken en misschien ook iemand die het slaatje maakt. Het slaatje is het gemakkelijkste."


    Allting handlar om relativitet