• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Sarah
    '' Ah, wat een geluk heb je dan!'' Zeg ik enthousiast. ''Wat is je talent?'' Vraag ik hem dan. Ik besef ineens dat ik al de tijd al de lege wijnfles in mijn hand heb. ik glimlach ongemakkelijk en zet de fles naast me neer. '' Sorry'' Zeg ik lacherig. Ik kijk hem aan en bestudeer hem een beetje.


    Hi. This makes no sence.

    Matthew
    Net toen dat ik mijn mond weer open wou doen schalde Eric's stem door de speakers. Ik zuchte geirriteerd. Kon niemand ons nou even rustig alleen laten?
    Ik liep een beetje chagerijnig naar de woonkamer wachtend op de uitslag. Jessica bleek laatste te zijn geeindigt, maar ze had me verteld dat er niemand o p kwam dagen.Tot mmiijn verbazing was Felicia als derde geeindigt en wij... als eersten! Dat had ik nou echt niet verwacht.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    3de dus, ik vond dat we hoger hadden verdient want we hadden best veel gerechten, en alles was nog lekker ook.
    Ik baalde best wel, want ik begon nu de competitie met meteen een flinke achterstand.
    Matthew's groepje was eerste geworden, ik gunde het hem wel hoor, maar ik had zelf ook graag eerste willen worden.
    'Gefeliciteerd.' zei ik glimlachend tegen Matthew.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Melinda
    Vrolijk sprong ik op en neer. ik had gewonnen, ik en damian hadden gewoon gewonnen en die andere twee natuurlijk. Ik pakte alex bij zijn schouders en begong vrolijk te springen. "Om my... het is mij n Damian gelukt! en Matthew en dat meisje! Ik ben zo blij." Schreeuwde ik vrolijk in het Russisch. Dat was toch wel iets wat ik wel wist. Vrolijk gaf ik hem een knuffel. "Ik kan het niet geloven." ik ging weer gewoon staan en zuchtte even. "Sorry, jammer dat je niet gewonnen heb"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jaymina
    Ik schrok op door de stem van Eric. Ik sprong rondjes door de eetzaal toen ik hoorde dat onze team eerste was geworden. Nu had ik tien punten! ''Yeey! Yeey! Ik heb tien punten!'' ik rende door de hele eetzaal. Er keken vast mensen een beetje raar naar me , maar dat kon me dit keer niets schelen.

    [Wie o wie wil Jaymina verstoren? lol]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Iemand voor Damian/Alex?


    Hi. This makes no sence.

    [Misschien Jaymina voor Damian , die zaten bij dezelfde team? :3]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alex
    Toen zij zo enthousiast deed drong het me pas door dat ze gewonnen had. Enthousiast deed ik met haar mee en juichtte ik voor haar en haar groepje. '' Gefeliciteerd!!'' Zei ik terwijl ik haar een knuffel gaf. Ik liet haar daarna weer los en gaf haar een high five. ''maladets! goed gedaan'' Zei ik blij. '' Ik ben echt heel blij voor jou en de rest van je groep!'' Ik keek om me heen om te zien wie de andere waren die gewonnen hadden. Ik zag een paar mensen ook heel enthousiast zijn, dat zouden haar teamgenoten wel zijn geweest. Ik keek om mij heen, ik kon mijn teamgenoten nergens zien. Ik besloot om naar mijn kamer te gaan. '' Ik spreek je later, ik ga nu naar mijn kamer. Vier lekker een feestje, ik zie je vanavond of morgen, oke?'' Ik zwaaide en liep naar boven.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 17:43 ]


    Hi. This makes no sence.

    Curlies schreef:
    [Misschien Jaymina voor Damian , die zaten bij dezelfde team? :3]


    Okee, hij komt eraan. x


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik knik en loop met Damian mee naar beneden.
    Ik luister naar de uitslag en glimlach, nou we hebben het toch best goed gedaan of niet soms. Ik kijk rond, we zijn gewoon tweede! 6 punten, dat is toch goed!
    Na een tijdje sta ik op en loop naar mijn kamer, daar pak ik mijn gitaar en zachtjes begin ik te spelen. Er is nu niemand in de buurt, dus ik heb geen last van zenuwen of zo. Ik zing zachtjes en na een tijdje ga ik gewoon op het bed liggen, al dit maakt me nerveus en dat put me uit.

    [Iemand voor Camille?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Damian
    Toen ik hoorde dat mijn team gewonnen had sprong ik een gat in de lucht. Ik pakte Camille bij haar schouders vast en keek haar aan. '' Sorry, ik ben zo terug. Ik ga even een mini feestje vieren bij mijn teamgenoten!'' Ik liet haar weer los en rende door de zaal opzoek naar mijn team. Ik kon tot nu toe alleen maar Jaymina vinden en rende daarom meteen op haar af. '' WE HEBBEN GEWONNEN!'' Zei ik lachend. Ik was zo blij, we stonden nu op de eerste plek.


    Hi. This makes no sence.

    Lizor schreef:
    Camille
    Ik knik en loop met Damian mee naar beneden.
    Ik luister naar de uitslag en glimlach, nou we hebben het toch best goed gedaan of niet soms. Ik kijk rond, we zijn gewoon tweede! 6 punten, dat is toch goed!
    Na een tijdje sta ik op en loop naar mijn kamer, daar pak ik mijn gitaar en zachtjes begin ik te spelen. Er is nu niemand in de buurt, dus ik heb geen last van zenuwen of zo. Ik zing zachtjes en na een tijdje ga ik gewoon op het bed liggen, al dit maakt me nerveus en dat put me uit.

    [Iemand voor Camille?]


    Alex komt zo naar de kamer oki ? (:


    Hi. This makes no sence.

    [Is goed (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jaymina
    Opeens stond Damian voor mijn neus. ''We hebben gewonnen!'' zei hij lachend. Ik knikte enthousiast. ''We hebben tieeeeeen punten!!'' riep ik blij. Oké , onze gerechten waren dus echt goed.. Oh my! Maar de andere gerechten leken zo lekker.. ''Oké , weet jij iets te doen? Anders word ik chagrijnig.'' grinnikte ik. ''Maar wel iets energiek.'' voegde ik eraan toe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Damian
    Op dit moment was ik niet meer zo verlegen als hoe ik 's Middags was. Ik danste een beetje sukkelig en keek haar toen lachend aan. '' Tien punten inderdaad!!'' Ik was zo enthousiast, echt..wow. '' Ehmmm, party? De stad in? Ergens naar een club? Een cafe? Misschien willen er nog anderen mee?'' Ik stelde maar wat voor. Ik ging zelf nooit uit, maarja, het was te proberen.

    Alex
    Nadat ik de trap opgelopen was liep ik door naar mijn kamer. Toen ik de deur opendeed met mijn armband-ding zag ik Camille op het bed zitten. Ik glimlachtte en liep naar haar toe. '' Stoor ik?'' Vroeg ik haar. Ze was bezig met zingen volgens mij, ik hoopte niet dat ik haar hierdoor nu onderbrak. Ik liep naar de kast en zocht naar wat te drinken. Ik vond een fles spa rood. Ik draaide de dop er af en nam een slok. '' Moet je een beetje?'' Vroeg ik haar. Ik liep door naar het raam en deed het open. Ik pakte mijn sigaretten en stak er eentje op. Elke sigaret die ik aanstak gaf me een ironisch gevoel. Een danser, sporter, die rooktte. Apart...


    Hi. This makes no sence.