• Wat heb je gekeken? Ik heb Pokemon, Digimon, Sailor Moon, Tokyo Mew Mew, Dragon Ball Z en Cardcaptor Sakura gekeken.

    Wat ben je aan het kijken? Naruto

    Wat ga je nog kijken? Naruto Shippuuden, Bleach, Elfen Lied, Full Metal Alchemist, Chobits en Shinzo.

    Gekeken: Pokemon, Sailor Moon, Tokyo Mew Mew, Naruto, Cardcaptor Sakura
    Bezig met kijken: Naruto Shippuden
    Ga nog kijken: bleach, One Piece, Shaman King, Princess Ai, Full Metal Alchemist en Elfen Lied^^
    (L)(L)(L) NARUTO^^

    Gekeken: Pokemon, digimon, sailor moon, naruto, dragonball Z en GT, inu yasha, yu-go-oh
    Bezig met kijken: Niets :( hier in spanje spelen ze niets :( Kijk soms wel Chobits op het internet
    Ga nog kijken: Bleach, elfen lied, death note, full metal alchemist, wolf's rain.
    Anime Rocks :D:D:D

    Zit je in spanje? Dat is wel gaaf maar je kan toch heel veel via internet kijken?

    I LOVE NARUTO!! ^^ Dat is echt de gaafste anime ooit., Ik zit nu bij shippuuden =]

    Verder kijk ik ook nog Chobits & Bleach ., En heb ik gekeken: Karin(ook heel gaaf alleen niet zoveel afl.) Midori no Hibi(maar 13 afl.)& Maburaho., Love Hina ., Anime's zijn gewoon geweldig !! =D

    Kent iemand hier Shinzo nog?

    Nee O_O

    Heb Gekeken: Pokemon, digimon, Tokyo Mew Mew,Cardcaptor Sakura
    Ben aan het kijken: Mermaid Melody pichi pichi pitch
    Ga kijken: Geen idee, weet iemand nog een leuke?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    @ Geesz: Sailor Moon is erg leuk helemaal als je hebt genoten van Tokyo Mew Mew en Cardcaptor Sakura. TMM is eigenlijk een andere versie van Sailor Moon. Sailor Moon vind ik persoonlijk de allerleukste anime ever

    probeer fruits basket...tis ehh...best geinig

    Heb gekeken: Pokemon,digimon, Tokyo mew mew, Mermaid Melody, Tsubasa Chronicle, Cardcaptor Sakura, Naruto, Rozen maiden, wo sagashite full moon**heel mooi**,strawberry panic,
    aan het kijken: ff niks

    wil nog zien: i donno

    avatar!!!

    Ik heb gekeken ;; Love Hina , Pokémon , Uhm.. 1 epi Elfenlied.. En dat was het denk ik wel O.o
    Tjonge zoveel he ik er nou ook weer niet gekeken..
    Ennu ;; Avatar, Boek 2 aarde hoofdstuk 19 ofzo.. Bleach, epi 127, Naruto, epi 51.. En ehm.. Ik gaa nog Naruto Shippuuden kijken.. xD

    Avatar is geen anime ;) tis gemaakt in Korea en het is een amerikaans idee

    :$ ja weet ik veel
    haha
    wat ik wel heb gekeke en wel anime is denk ik is sailor moon, pokemon, digimon, yu-gi-oh, en dragon ball z
    ik lees graag spawn maar das van marvell dus ook amerikaans

    of nie?