• Wat heb je gekeken? Ik heb Pokemon, Digimon, Sailor Moon, Tokyo Mew Mew, Dragon Ball Z en Cardcaptor Sakura gekeken.

    Wat ben je aan het kijken? Naruto

    Wat ga je nog kijken? Naruto Shippuuden, Bleach, Elfen Lied, Full Metal Alchemist, Chobits en Shinzo.

    Tokyo mew mew, Chobits, Elfen lied, Wolf's Rain, Sailor moon, DragonBall -Z-, Pokemon, Yu Gi Oh en verder denk ik niet XD
    Ik maak zelf ook anime/manga:P

    en wat ik nu aan het kijken ben = Naruto!!(bij het einde van zo'n episode is zo'n leuk lieke!! :P )

    ik heb gekeken : ah!my goddess en tokyo mew mew.

    ik ga nog kijken : naruto ..k zie wel

    ah! my goddess is egt Zooo Coool!!
    2 seizoenen en er is een film van gemaakt

    ik lees dragonball en yu-gi-oh en kijk dragonball, en yu-gi-oh.. vroeger keek ik pokemon en B-daman


    i hate everyone

    ik heb gekeken naar : Digimon ,Pokemon,hamtaro,beyblade,yu-gi-oh! & Shaman king
    ik wil nog kijken geen idee
    ik lees : yu-gi-oh! en Shaman king
    had by the way jetix es gemailt waarom ze shaman king niet meer uitzenden ze vinden het te gewelddadig :S dan denk ik van koop het dan niet op je weet toch wat je koopt :8:S ik denk dat ze daar om ook zijn gestopt met yu-gi-oh! echt stom ons vragen ze nix

    ik heb gekeken naar : Digimon ,Pokemon,hamtaro,beyblade,yu-gi-oh! & Shaman king
    ik wil nog kijken geen idee
    ik lees : yu-gi-oh! en Shaman king
    had by the way jetix es gemailt waarom ze shaman king niet meer uitzenden ze vinden het te gewelddadig :S dan denk ik van koop het dan niet op je weet toch wat je koopt :8:S ik denk dat ze daar om ook zijn gestopt met yu-gi-oh! echt stom ons vragen ze nix


    ja idd waarom hebben ze het dan ooit opgekocht

    mew mew power, kaleido star (die is echt goed),bleach, sailermoon... dat zijn toch animes ??


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Mermaid Melody
    Tokyo mew mew en Sailor moon.

    eyy,, dit is allemaal mooi enzo, maar waar kan je dat allemaal kijken??
    k heb wel ooit een film gesien over een bosgeest met een katbus [ook anime, komt uit Japan, tis wel een beetje vaag want ik was klein xD]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    veel :P


    Veni, Bibi, Vomui

    geen van beide :P

    kent iemand de Nana's (t zijn wel boekjes maar ze zijn heel leuk ;)) dr is een hele serie van, ik heb net deel 1 uitgelezen *kijkt trots*
    wel moeilijk leren zo'n verhaal achterstevoren lezen =.=" nouja :P
    bye bye en veel succes met al de anime/manga's :P


    I don't mind you keeping me on pins and needles...

    maar Yu-Gi-Oh is ook heel leuk :P (A)
    Shaman King ook wel x']


    I don't mind you keeping me on pins and needles...

    ik kijk nu naar Naruto(shippuden) & Deathnote. Mijn (serie) verslavingen xD


    Thank you that it is the morning of another day..

    ik kijk naar Naruto Shippuuden!! en lees het ook ^_^
    en Klees de manga's van Loveless (beetje Yaoi niet te veel O_O) en Blood+

    Heb gekeken: Gravitation, Gakuen Heaven, Yamato Nadeshiko Shichi Henge (voor een stukje).
    Kijk: Death Note, Yami no Matsuei, La Corda d'Oro

    Lees: Absolute boyfriend en de bovenstaanden behalve G.H.

    Vooral Schounen-ai rulezzz (yeah)


    I clicked my heels and wished for you.