• Wat heb je gekeken? Ik heb Pokemon, Digimon, Sailor Moon, Tokyo Mew Mew, Dragon Ball Z en Cardcaptor Sakura gekeken.

    Wat ben je aan het kijken? Naruto

    Wat ga je nog kijken? Naruto Shippuuden, Bleach, Elfen Lied, Full Metal Alchemist, Chobits en Shinzo.

    nou?

    Oke hier komt mij leestje met welke Anime ik in me leven gekeken hebt :P :
    Drageball Z, Beyblade, Pokemon, Yu-Gi-Oh, B-daman en nog wle een paar [naam vergeten :P]
    Trouwends Jetix ging Naruto toch uitzenden? :P

    En nog: Digimon en saila moon of hoe het ook schrijft :P

    ik heb Digimon,Beyblade,Yu-gi-oh!,B-daman & Shaman king gekeken.
    echt ik haat jetix als ze een anime uitzenduh altijd doen ze dan 1 of 2 seizoenen en dan kappen ze er op eens mee ik bedoel zend of alles uit of niet alleen pokemon kopen ze helemaal op zouden ze ook met de rest es moeten doen i.p.v nieuwe afleveringen van bijvoorbeeld totaly spies ofzo op te kopen eerst es al die animes afmaken :@:(( sorry hoor maar ik snap dat dus niet

    ik heb shinzo,Digimon,Hamtaro,yu-gi-oh!,Shaman king & B-daman gekeken.
    en ik kijk nu : Naruto

    Blaster je hebt wel gelijk hoor. Pokemon word alleen maar herhaalt of nieuwe dingen gekocht net zoals als Totaly Spies. En de rest van de betere serie's worden na een jaar ofzo stop gezet. En meestal zijn dat Anime's series :| Echt stom,, meestal waren dat ook nog mijn lievelings series. :S Maar echt Pokemon is echt te vaak herhaad vind ik :O Geef mij maar weer Digimon of Yu-Gi-Oh ofzo (A) Das beter dan die onzin filmpjes :P

    ik vind dus ook dat Blaster gelijk heeft ik heb er al es aan zitten denken om een petitie ofzow te gaan houden op internet zodat jetix weet hoe stom ze bezig zijn het zijn idd altijd de coole animes die eraf gaan ik was bijvoorbeeld helemaal verslaafd aan yu-gi-oh! & shaman king maar ja weet niet of zo'n petitie 'n goed idee is en hoe ik dat dan moet doen

    heey ! ik wilde dus ook zo'n petitie gaan aanmaken maar toen vond ik site waar op dat kon maar die was in het engels en kan dat wel praatte maar niet lezen dus petitie niet aangemaakt

    ik kijk Elfenlied :] Dies amaizing , Sailor Moon is ook cool


    Ѽ MROAR.

    @LovelyFlower : Shaman King was gewoon Lauw :P
    Maar ik denk dat als je een petitie gaat houden dat je dan ook brieven, E-mails naar Jetix moeten gaan sturen anders ze niet eens door hebben dat een petitie word gehouden (A)
    Ik weet wel dat een groep kinderen dat gedaan hebben bij Digimon, een paar jaar geleden maar dat niet gelukt is. Toen hadden ze iets van 100 mensen of meer bij elkaar gehaalt, en een nette brief geschreven waar ze vroegen of ze Digimon weer wouwde uitzenden enzo. En dan iedereens handtekeningen erbij.
    Maar helaas is dat niet gelukt. Trouwends in Eng. Word digimon, drageball Z, ninja turtel en nog veel meer van de bettere filpjes van vroeger uitgezonden. Beyblade werd daar ook uitgezonden alleen, is die afgelopen daar (er word nog wel rclame er voor gemaakt daar) (A)
    (Heb op de site van de engelse jetix gekeken, kan de helft niet lezen maar boeie :P)

    ik denk ook niet dat het gaat lukken maar ja proberen kan altijd he :P:D

    ja proberen kan nooit kwaad de nee heeft jetix al gegeven we nu de ja nog :P

    ja proberen kan nooit kwaad de nee heeft jetix al gegeven we nu de ja nog :P

    ja proberen kan nooit kwaad de nee heeft jetix al gegeven we nu de ja nog :P

    Niet geschoten is altijd mis he :P
    We gaan ze gewoon overhalen met een koekje :D Werkt altijd (A)