• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    Max

    Ik had de wc gevonden en ging plassen. Een 'zware' jongen kwam op me af en ik was wel wat bang. "Nieuw hier?" vroeg hij vriendelijk. "Ja, ik ben met een vriendin mee, ik ben hier nog nooit geweest." vertelde ik. "Fijn, vanwaar ben je?" vroeg jij nieuwschierig. "Ik kom uit Antwerpen, in België."
    De jongen stelde zich voor als Rupert en we maakten een praatje. Ik schaamde me een beetje omdat ik eerst bang van hem was omdat hij er zo ruig uitziet, maar hij was best een leuke jongen.
    "Kom, dan breng ik je mee naar mijn vriendin Sarah, ze staat daar nu alleen."


    Allting handlar om relativitet

    Melinda.
    Ik dacht even na, voor zover datging, maar kreeg er alleen maar hoofdpijn van. "Ik wil niet denken. Ik haar denken momenteel." Ik wees naar mijn pyjamaie aan het einde van het bed lag."Ik moet douche en mijn pyjama aandoen." Zei ik, "Maar ik ben lui. Dus wij gaan nu denk ik waarchijnlijk wel gewoon praten. Het is fijn om te praten, al zou ik ook wel, nou ja, opzich." Zei ik lekker duidelijk en lachte naar hem.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sarah
    Ik stond in m'n eentje helemaal los te gaan toen k een tikje op mijn schouder voelde. Toen ik opkeek zag ik dat het Max was, hij had iemand meegenomen. ''Ey!'' Zei ik. Ik stak mijn hand uit. '' Sarah'''Zei ik vriendelijk. Ik klaptte even voor de band en keek toen naar Max en de onbekende jongen.

    Damian
    . Ik lachtte en beetje en klom naar het voeteneind. '' Hier.'' Zei ik. ik gooide haar pyama naar haar toe en ging toen weer liggen. Ik luisterde naar haar en keek toen op. '' Al zou je ook wel wat?'' vroeg ik verward. Ik keek haar aan en fronste. ''Nou?''


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    "Niks. Ik dacht gewoon, nou ja." En nu werd ik verlegen heel fijn. Waarom werd ik op dit soort momenten altijd verlegen, zelfs als ik dronken was. Ik rolde even met mijn ogen en pakte de pyjama vast. "Ik dacht dat het blauwe vliegende knuffelbeertje misschien wel, heel misschien, à goodnight kiss kan krijgen??" Ik keek weer naar het plafon nadat ik even overeind was gekomen om mijn pyjama aan te doen, wat eigenlijk gewoon een oversized shirt was. Ik was eigenlijk vergeten dat ik al een tijdje in mijn BH lag en zat, maar oke

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 23:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Max

    Rupert stelde zichzelf voor en hij leek Sarah wel te mogen. "Ik kwam hem tegen in het toilet" legde ik Sarah uit. Ik ging wat te drinken halen voor ons drietjes: een pintje voor Rupert en Sarah en een ice tea voor mezelf. Toen ik terugkwam met de drankjes waren Sarah en Rupert druk in gesprek.


    Allting handlar om relativitet

    Damian
    '' Een goodnight kiss?'' Herhaalde ik. Ik begon te lachen en zocht een manier om goed te antwoorden. Net als Mel werd ik nu ook verlegen maar dat wou ik niet laten merken. Ik hield mijn schouders op. '' Waarom?'' Zei ik toen. Dat zei ik alleen maar om haar even een mini-hartaanval te bezorgen. '' Waarom maar een als je er ook meer kan krijgen?'' Voegte ik toen toe.


    Hi. This makes no sence.

    Sarah
    Max ging drinken halen. ik had nog wat drinken staan dus ik dronk dat in een keer op . Ik was best wel...alcohol-bestendig dus ik voelde er nog niets van. Rupert en ik praatte wat en toen max terugkwam nam ik snel het drinken van hem aan. ''Thanks!'' Zei ik vriendelijk. Ik nam een slok en zette het glas neer.


    Hi. This makes no sence.

    Max

    "Blijf jij nog lang?" vroeg ik Sarah, "want ik denk dat ik na dit drankje terugkeer naar het huis." Ik wou Sarah haar avond niet verpesten dus ik voegde er gauw aan toe "maar als jij wil blijven ga ik wel alleen hoor."


    Allting handlar om relativitet

    Melinda
    Ik moet toegeven, ik schrok mij rot. Ik had echt gedacht dat hij het niet wilde. Ik lachte zacht en haalde mijn schouders op. "Omdat voor meerdere vragen onbeleefd zou zijn geweest." Het klonk meer als een vraag dan als een statement. Maar het kon ermee door. Ik schopte mijn schoenen uit. En trok mijn knieën iets op. "Ik heb alleen nog geen zij om te slapen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sarah
    Ik schudde mijn hoofd. '' Nee, ik ga dan wel met je mee. '' Zei ik. Ik keek naar Rupert en pakte toen mijn telefoon. '' Ik wil wel jouw nummer..'' Zei ik toen lachend. RUpert gaf zijn nummer en ik sloeg het op in mijn telefoon. Ik trok nog even de aandacht van Jake en zwaaide toen. '' Oke, als je wilt gaan dan kunnen we nu gaan.'' zei ik met een lach op mijn gezicht.


    Hi. This makes no sence.

    Damian
    '' Onbeleefd? Zoals ik al zei, ik vind alles best, dus je kan het gewoon vragen hoor.'' Ik glimlachtte en keek hoe ze haar schoenen uittrok. Toen ze verder praatte luisterde ik naar haar. '' Nou, ik weet niet wat jij van plan bent maar ik ga voorlopig nog niet slapen.'' Ik trok haar naar mij toe en lachtte. ''Dus, wil jij die goodnight kiss nog, ondanks ik je nog niet welteruste ga zeggen?''


    Hi. This makes no sence.

    Max

    "Dan ga je nog je best moeten doen hiermee, meid." en ik tikte op het pintje van Sarah. Ik dronk mijn ice tea in éen teug leeg en zocht naar mijn jas.


    Allting handlar om relativitet

    Sarah
    '' Oh geloof me, dat is zo op'' Zei ik grijnsend. Ik zette het glas aan mijn lippen en dronk het in een keer helemaal leeg. Ik glimlachtte quasi arrogant en gaf het glas aan Max. '' Alstu.'' Zei ik. Terwijl hij zijn jas hield praatte ik nog wat met Rupert en wachtte ik tot Max terugkwam.


    Hi. This makes no sence.

    Max

    Ik had mijn jas gevonden en ging terug naar Sarah en Rupert. Misschien kon het nog wat worden tussen die twee, dacht ik grinnikend. Toen ik terug bij hen was gaf ik Rupert een hand en Sarah en ik trokken de straat op, op weg naar het huis.


    Allting handlar om relativitet

    Melinda
    Ik keek even bedenkelijk. "Ja, eigenlijk wel." Vele gedachte gingen door mij heen, waarvan het meeste song lyrics was. Ik keek even in zijn ogen. Ik lag half over hem heen, ik keek in zijn mooie ogen en voor dat ene moment, leek het echt alsof ik infinite was. Ik slikte, het was altijd awkward geweest nadat 'het' gebeurd was. Alles leek nu anders, een stuk geforceerder, een stuk enger. Misschien wel onmogelijk. Ik legde mijn handen in zijn nek, of net op zijn schouders en opende mijn mond om iets te zeggen. "Nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou durven." Fluisterde ik, bijna geluidloos. Ik ging iets rechter zitten en bleef net boven zijn gezicht hangen. De vrolijke twinkeling in zijn ogen bekijkend drukte ik mijn lippen zacht op die van hem en sloot mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 23:42 ]


    We've lived in the shadows for far too long.