• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    Ness Allison Candler
    "Doen we! Ik moet straks toch naar huis om mijn koffer te halen, jup ik ben zo slim dat ik die vergeet, dan neem ik ook meteen mijn versterker en gitaren mee!" Roep ik opgewekt. Ik kijk op mijn horloge. "Het is beter als ik nu alvast ga, ben dan denk over een uurtje terug. Zo ver is het nou ook weer niet, maar met die drukte." Ik zucht even. "Ga anders mee." Zo die was random, gezelligheid mag ook weer niet missen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille
    Ik lach en knik, 'goed idee, ik wacht wel even,' dan stelt ze voor dat ik mee ga, 'natuurlijk gezellig,' zeg ik met een glimlach. 'Moet ik alvast mijn gitaar meenemen of jammen we hier?' vraag ik aan haar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ness Allison Candler
    "Mag het hier? Anders doen we het wel bij mij, maar hier lijkt het me leuker. Lekker alle mensen hier irriteren." Grijns ik. Het is ook leuker, al die mensen aan je deur die gaan zeiken dat je zachter moet doen. Je negeert ze gewoon en gaat lekker verder en zet de versterker harder en harder!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille
    Ik grijns geamuseerd, 'klinkt goed,' zeg ik met een grijns. Ik mag haar, haar spontaniteit ik wou dat ik zo spontaan was. Ik vraag me af waar Alex is ik heb hem al een tijdje niet meer gezien en hij maakt zich waarschijnlijk zorgen om zijn dochter.
    'Gaan we dan?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ness Allison Candler
    "Ik zou niet langer kunnen wachten!" Ik trek Camille mee naar buiten waar ik een taxi bel. Na zo een tien minuten komt er eindelijk een. Ik stap in en geef het adres. Let's go to my house! En daarna weer hierheen om een paar mensen doof te maken. Bij die gedachte ontstaat er een sneaky-lachje op mijn gezicht.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille
    ik loop achter haar aan en stap in de taxi.
    'Is het ver rijden? En uhm... mag ik dit eigenlijk wel als deelnemer aan de wedstrijd?' vraag ik.

    [Ik ga slapen
    Weltrustenxxxx]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    {Oké, ik reageer alleen even zodat jji morgen verder kan (: }

    Ness Allison Candler
    "Wow, niet aan gedacht... Ach joh, beginners fout." Bedenk ik dan maar. "Bel anders even naar de rest zodat ze weten waar je uithangt, samen met mij." Grijns ik waarna ik begin mee te zingen op de radio.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille
    Ik knik en grinnik. Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en open een nieuw berichtje.
    Hi Alex
    Ik ben even naar het huis van Ness, zij helpt me met het voorbereiden op de wedstrijd. Ik zie je straks weer.
    x Camille


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ness Allison Candler
    Ik lees het berichtje en knik goed keurend waarna ik verder ga met zingen. Het kan me niet schelen of ze het niet mooi vinden, ik hou er van! Ik por Camille om aan te geven dat ze mee moet doen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille
    Ik grinnik en nadat ik het berichtje verzonden heb begin ik de tweede stem bij haar liedje te zingen.
    'Jij zingt ook goed hoor,' zeg ik met een glimlach tussen het zingen door.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ness Allison Candler
    Ik grijns. "Thank you." Zeg ik. Ik zing nog even en merk dan dat we er zijn. "Stop maar!" Ik geef het geld en stap uit. Ik haal mijn sleutels tevoorschijn en open de deur. Even kijk ik naar de woonkamer maar ga dan toch richting de trap. "Ga je mee?" Ik loop de trap op en open de deur van mijn kamer. "Let niet op de rommel." Lach ik. Ik pak mijn versterker en mijn gitaren. Ik stop ze in een grote koffer en pak een paar snoeren. Als ik klaar ben loop ik weer naar beneden en pak de koffer waar mijn echte spullen inzitten. "Gaan we? Of wil je eerst wat eten?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille
    Ik loop haar achterna.
    'Ik ben erger,' zeg ik als ze zegt dat ik niet op de rommel moet letten.
    'Uhm kies jij maar, van mij hoeft het niet perse ik heb net gegeten,' zeg ik en ik haal mijn schouders op.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ness Allison Candler
    "Ja, dat is waar! Laten we maar gaan..." Ik open de deur en loop met mijn koffers naar buiten. De taxi staat er nog, wat me verbaasd. "Stap maar in." Ik stop mijn spullen in de kofferbak en stap in.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille
    Ik loop achter haar aan naar buiten en stap in de taxi. Ik kijk even of Alex al gereageerd heeft en wacht daarna geduldig totdat Ness haar spullen in de kofferbak heeft gelegd.
    'Gaan we jammen op mijn kamer?' vraag ik nadat ze ingestapt is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ness Allison Candler
    "Beter van wel... Ik zit bij Eric." Begin ik. "Die zal mij er meteen uitzetten als hij ons twee idioten in zijn kamer ziet, op zijn minst een hartaanval die hij er aan overhoud." Lach ik. Het is niet alsof ik haar als een soort leerling-achtig iets zie... Meer als vriendin!

    {Wat nu? ChaoticTania is al 4 dagen niet meer online =( }


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:36 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'