• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    Ik voelde hoe hij mijn hand strakker vast pakte en hoe hij zijn vingers met de mijne liet verstrengelen. Ik voelde dat ik moe begon te worden toen we door de straatjes in de stad liepen. Na een tijdje kwamen de clubs tevoorschijn en ik zag hoe Matthew een beetje rond keek.
    'Zullen we daar maar eens de dansvloer gaan stelen?' vroeg hij grijnzend toen hij een club had gevonden die hem wel aanstond.
    Ik grinnikte even. Hij kon dansen ja, maar ik kon niet zo goed dansen als hem. Een beetje dansen in de club kon ik wel, maar dat was meer van mijn ene been op mijn andere 'hupsen.'
    'Is goed.' zei ik glimlachend en ik liep met hem mee naar de club een stukje verderop. De bewakers lieten ons door en we liepen nog steeds hand in hand de club binnen.
    'Eerst wat drinken hoor.' zei ik grijnzend toen ik hem meetrok naar de bar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Max

    We liepen richting het huis terwijl we onze hamburgers opaten. "Bij wie slaap jij eigenlijk? Ik slaap bij Jaymina maar ik ken haar eigenlijk niet goed en ik denk niet dat we supergoed gaan overeen komen."


    Allting handlar om relativitet

    Sarah
    '' Oh die ken ik niet.'' Antwoord ik. '' Door de kamerwijzigingen weetje wel, met die diskwalificaties, ben ik overgeplaatst naar de kamer van Matthew. Die ken ik helemaal niet. ken jij hem? Is hij aardig? Ik sliep eerst op de kamer met Noah maar dat was echt chaos.'' Ik nam een hapje van mijn hotdog en liep mee met Max.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik glimlach en knik.
    'Ik hoop het,' zeg ik zacht, 'maar goed, nu zit ik nog hier dus ik hoef voorlopig niet aan school te denken,' zeg ik met een zucht van opluchting. Ik heb ook vrienden op school hoor die voor me opkomen, maar dat is pas het laatste jaar. Niet dat het altijd werkt, ik wil niet dat zij straks ook betrokken raken bij de pesterijen die gelukkig al een stuk minder zijn dan eerst.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alex
    '' ik snap het. '' Zeg ik zachtjes. '' Wat gaan we eigenlijk doen nu?'' Vraag ik haar dan. Tikkertje spelen zit er niet meer in. Ik kijk naar de pleister die goed vastzit en zucht.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik haal mijn schouders op.
    'Hoe laat is het?' vraag ik aan Alex, 'als het al heel laat is moeten we misschien gaan slapen, anders zijn we morgen niet fit genoeg en ik moet toegeven dat ik behoorlijk moe ben,' eigenlijk ben ik altijd moe, ik slaap veel te weinig.... dat komt omdat ik gewoonweg niet kan slapen en al helemaal niet bij iemand die ik nog niet lang ken, of bij iemand anders in huis.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Max

    "Nee die ken ik niet, ik ken eigenlijk nog bijna niemand, jij bent de eerste die ik echt leer kennen nu..." Ik hoopte maar dat ik gauw meer mensen leerde kennen, maar ik voelde me al wat meer op mijn gemak nu ik Sarah kende. We kwamen aan bij het huis en stilletjes slopen we naar binnen.


    Allting handlar om relativitet

    (wat heb ik gemist)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Melinda
    Ik lachte even. Er was niet zoiets als quit staan met dit soort dingen. Of wel. Ik wist het niet meer. Ik concentreerde mij even op zijn neus hopend dat ik mij beter kon concentreren, maar alles wat er gebeurde was dat ik begon te denken over hoe leuk zijn neus wel niet was. "En nu dan?" Vroeg ik nadat ik hem weer een klein kusje gegeven had.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    Ik knik. '' Als je wilt slapen is dat goed. '' Zeg ik. Ik kruip over het bed en klik het lichtje uit. '' Welterusten..'' Zeg ik zachtjes. Ik geef haar een kus op haar wang en kruip dan naar mijn kussen.

    Sarah
    ''Oh oke..'' fluisterde ik. Het was midden en de nacht en we konden niet veel lawaai maken. ''wat ga je nu doen?'' vroeg ik aan Max. Ik had eerlijk gezecht nog helemaal geen zin om naar mijn kamer te gaan.

    .Damian
    Ik hield mijn schouders op. '' Hmm, ik heb geen idee.'' Zei ik zachtjes. '' Wat wil je doen dan?'' Vraag ik haar. Ik streelde haar schouder en keek haar aan. Ze had mooie ogen, dat was me nooit eerder opgevallen. '' Zeg maar, het maakt me niets uit.''


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    'Welterusten,' zeg ik zacht, zijn lippen laten en warm plekje op mijn wang achter en ik bloos lichtjes. Ik sluit mijn ogen en val in slaap. Helaas niet zonder dromen.
    Vier jongens rennen me achterna.
    'Pak haar!' schreeuwt de ene, ze smijten me op de grond en beginnen me te slaan.
    'Je bent het niet waard,' grijnst de jongen, 'je bent lelijk en stom, ik zal je eens laten zien wat je verdient!'

    'NEE!' schreeuw ik, ik schrik wakker, mijn wangen zijn nat van de tranen. Volgens mij schreeuwde ik dat hardop.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Matthew
    Hand in hand liepen we de club binnen. Zonder problemen geraakten wij binnen, al gauw werden we omringt door dansende mensen die al redelijk aangeschoten waren.' Eerst even wat drinken hoor' zei ze grijzend, terwijl ze me meetrok naar de bar. We bestelden wat te drinken, wat ik snel opdronk. Toen we klaar waren trok ik haar mee naar de dansvloer waarna het dansen vanzelf ging. Ik voelde de beat in mijn lijf, ik grijnsde vrolijk naar Felicia terwijl ik vrolijk doordansde. Dit was wat ik het liefste deed.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    We bestelden wat te drinken, en Matthew had het sneller op dan ik mijn drinken. Hij trok me snel mee naar de dansvloer en begon vrolijk te dansen. Ik had echt meer alcohol in mijn bloed nodig om te kunnen dansen. Toch negeerde ik het, want ik wist dat als ik eenmaal begon met alcohol, ik niet meer ophield totdat ik helemaal lam was. En dat zou geen goede indruk maken op Matthew, en die wilde ik dus wel maken.
    Na een tijdje voelde ik de beat door mijn lichaam en bewoog mijn heupen losjes op de muziek terwijl ik Matthew uitdagend aankeek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    alex

    het was vijf uur snachts toen ik wakker werd door een gil naast me. het was Cam. ik wist niet wat er gebeurd was maar ze zag er niet goed uit. “jesus, cam. je laat me schrikkem“ zei ik geschrokken. “wat is er?“


    Hi. This makes no sence.

    Max

    "Ik weet het niet, ik heb eigenlijk best wel zin om muziek te maken, maar in het midden van de nacht gaat dat niet zo goed vrees ik!" ik wist echt niet wat te doen, door de tocht in de buitenlucht en het eten had ik energie gekregen en was ik niet meer zo doodop.


    Allting handlar om relativitet