• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    Sarah
    '' Ik vond het gezellig Max!'' Zei ik tegen hem toen we op straat liepen. Max was echt chiller dan ik dacht. Hij deed veel losser dan eerst en dat was heel leuk. '' Vond jij het oook leuk?'' Vroeg ik hem.


    Hi. This makes no sence.

    Max

    "Ja hoor!" riep ik enthousiast naar Sarah. Ik legde mijn arm rond haar nek en zo liepen we terug richting het huis,althans, dat was de bedoeling. "Euh Sarah, weet jij de weg terug?"


    Allting handlar om relativitet

    Damian
    Toen ze zei dat ze het eigenlijk wel wou begon ik stilletjes te lachen. Het was zo schattig dat ze zo ontzettend verlegen was. Het bleef een tijdje stil tussen ons en zo te zien voelde ze zich een beetje ongemakkelijk. Dat was nergens voor nodig vond ik. Voordat ik het uberhaupt doorhad voelde ik haar lippen op de mijne. Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte haar zachtjes tegen mij aan.


    Hi. This makes no sence.

    Sarah
    Ik had verwacht dat Max dat wel wist. Ik fronste en keek om mij heen. Fuck, waar kwamen we nou eigenlijk vandaan? ''Shit..''fluisterde ik. '' Weet jij het nog?'' Ik keek om mij heen. Ik had echt geen idee meer.


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Ik kon het ergens niet geloven, maar ergens leek het te echt. Maar lang niet zo echt als het echte leven. God, ik maakte zoveel sense nu,zelfs ik begreep mijn gedachte niet. Het voelde raar en onwennig, maar op hetzelfde moment zo vertrouwd. Eerlijk, ik had geen idee wat ik voelde op dat moment. Ik haalde mijn lippen van de zijne en keek hem even onzekeraan. "Sorry, het is gewoon, nouja. jij bent de eerstena wat er gebeurt is en ik, het voelt nog een beetje onwennig." Bekende ik eerlijk en liet mijn voorhoofd lichtjes leunen op die van hem.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Max

    "Shit,ik weet het ook niet!" ik begon wat rond te kijken en dacht dan een gebouw te herkennen: "Volgens mij kwamen we van daar!" wees ik naar het straatje dat naar het gebouw leidde.


    Allting handlar om relativitet

    damian
    toen ze mij weer liet gaan hield ik mijn handen op haar rug en knikte. “ ik snap het“ zei ik zachtjes. “als je maar weet dat ik niet onbetrouwbaar ben ofzo. “ ik glimlachtte en speelde met haar blauwe haar. ik drukte een kus op haar wang en zuchtte.


    Hi. This makes no sence.

    max
    “oh gelukkig!“ zei ik opgelucht. ik gaf hem esn knuffel en liep toen snel naar het gebouw
    “wat ga jij nu doen?“ vroeg ik hem toen.


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Ik lachte even half en keek hem aan. Hij was wel te vertrouwen. en anders? Ja, anders wat eigenlijk? Dan brak ik weer. zou ik daarvoor niet eerst weer moeten helen? hoe kon ik helen als ik niet verder ging met mijn leven? "Ik vertrouw je wel." Zei ik nog altijd even zacht en gaf hem een kusje op zijn neus. Ik grinnikte even en ging weer met beidde benen aan een kant van hem zitten. Ik ademde diep uit en gaf hem nog een kusje op zijn wang. Ik dacht even na of het iets was wat ik echt wilde voordat ik een kusje op zijn mond drukte."weet je, eigenlijk ben ik jou nu goodnight kisses aan het geven."


    We've lived in the shadows for far too long.

    damian
    “inderdaad. eigenlijl wel ja“ ik glimlachtte en gaf haar een kus terug. “dan moet ik er wel een oaar twruggeven“ ik drukte een kus in haar nek en toen weer eentje op haar mond. Ik streelde haar rug en keek haar toen weer aan. “ nu staan we quite “ zei ik lachend.


    Hi. This makes no sence.

    got to go. ven morgen rond 09:00 online om te antwoorden xx


    Hi. This makes no sence.

    Max

    "Slapen vrees ik, ik ben doodop!" ik legde mijn arm weer rond Sarah's nek en samen liepen we naar het huis. Onderweg kwamen we een hotdog en hamburger kraam tegen. "Een hebben? Ik heb best wel honger eigenlijk." En ik bestelde een hamburger met curryketchup en ajuin.


    Allting handlar om relativitet

    Camille
    Ik haal mijn schouders op.
    'Soms werkt dat inderdaad, maar als ik dat doe dan krijg ik gelijk een hele groep tegen me en maak ik het alleen maar erger,' ik zucht diep, 'gelukkig ga ik binnenkort naar een nieuwe school, misschien word ik daar wel geaccepteerd.'

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 6:49 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Depay schreef:
    Felicia Kiara Mancini
    Ik hoorde hoe Matthew grinnikte en om de rekening vroeg. Ik pakte mijn portemonnee al om mee te betalen, maar toen had Matthew al betaald.
    'Zullen we gaan?' vroeg hij vrolijk.
    Ik knikte en pakte expres zijn hand vast om hand in hand het restaurant uit te lopen. Ik hoopte dat de ober het gezien had. Hij dacht zeker dat hij de hele avond stiekem kon gaan zitten gluren naar mijn borsten. Nou nee dus, als ik ergens een hekel aan had dan was het daaraan. Toen we bijna het restaurant uit waren keek ik nogmaals achterom naar de ober en ik zag hoe hij me woedend terug aan keek.
    Lachend liep ik het restaurant uit. 'Wat een viezerik zeg.' zei ik tegen Matthew. Pas toen merkte ik dat ik zijn hand nog vast had, en ik voelde hoe mijn wangen rood kleurde. Toch besloot ik om zijn hand niet los te laten, het voelde gewoon goed, en hij mocht best weten dat ik hem wel zag zitten toch?..

    Matthew
    Ze knikte uitbundig waarna ze mijn hand vast pakte. Ik werd helemaal warm van binnen en hoopte dat ze mijn hand voorlopig niet los tou laten. Toen we bij de deur waren, keek Felicia nog een laatste keer achterom, waar ze naar de ober keek. De ober was knalrood geworden, er stroomde jaloezie van hem af. Felicia grinnikde nogmaals en trok me vervolgens mee naar buiten. Opeens keek ze naar onze handen die nog vertrengeld waren, ze werd een beetje rood. Ik vond het heel schattig, pakte vervolgens haar hand nog een beetje strakker vast, waarna ik mijn vingers met de hare liet verstrengelen. We liepen een aantal door de gezellige straatjes, waarna de club's van de stad tevoorschijnkwamen. Het was al laat, maar dat kon me niet veel meer schelen.Ik keek een beetje rond en zag toen een club die er gezellig uitzag.' Zullen we daar maar eens de dansvloer gaan stelen?' vroeg Ik grijnzend.


    •*• Lululu •*•

    sarah
    bah, slapen. Daar had ik echt geenzin om te slapen. sinds een paar diskwalificaries was ik overgeplaatst naar de kamer van matthew, wie de fuck was dat? Zuchtemd volgte ik hem door de straten en pakte ik zijn hand die hij in mijn nek had gelegt. “ja ik lust wel wat“

    alex
    ik voel me een beetje ongemakkelijk over het feit dat het bij haar niey werkte. “hwt is dan maar goed dat je naar een nieuwe school gaat. ik weet zeker dat ze je mogen..“ ik glimlach en probeer haar een beetje moed in te spreken.


    Hi. This makes no sence.