• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    Matthew
    Ik dansde vrolijk verder, terwijl ik grinsde naar Felicia. Zij kon ook erg goed dansen vond ik, blijkbaar ook andere jongens. Na nog vijf minuutjes te hebben gedansd bestelde ik nog een drankje. Ik dronk niet te veel alchohol, ik kon er niet goed tegen dus ik nam een cola.
    We dansden vrolijk verder terwijl er steeds meer jongens naar Fé keken. Ze kwamen rond haar dansen, zij dansde veolijk mee.


    •*• Lululu •*•

    Sarah
    Ik was het met hem eens, muziek maken was een goed idee. Maar waar? Ik dacht na... ik wist het. '' De bibliotheek!'' Fluisterde ik enthousiast. De bibliotheek was goed geisoleerd, daar was ik achtergekomen. '' Kom, volg me!'' Ik pakte Max vast en haastte me naar de bibliotheek.


    Hi. This makes no sence.

    [iemand voor Jamey?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Max

    "Ok is goed! Even mijn ukelele gaan halen." ik liep zachtjes naar mijn kamer en nam zo stil mogelijk mijn ukelele. Ik rende terug naar de bibliotheek en begon 'Somewhere over the rainbow' te spelen.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 14:49 ]


    Allting handlar om relativitet

    0o7 schreef:
    [iemand voor Jamey?]


    Je kan wel bij Max en Sarah komen


    Allting handlar om relativitet

    Jamey

    Ik loop een beetje rond te dwalen en hoor muziek vanuit de bibliotheek. Ik besluit binnen te komen, en zie een jongen op een ukelele een lied spelen, en zingen. 'Hoi,' Fluister ik verlegen. Ik hoop dat ik niet stoor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Max

    Die nieuwe jongen, Jamey kwam binnen en ik knikte eens vriendelijk naar hem. Ik speelde gewoon door en Jamey en Sarah begonnen mee te zingen.


    Allting handlar om relativitet

    sarah
    “ey“ zeg ik ala Jamey binnenloopt. ik glimlach naar hem en wiks naar de stoel naast mij. ik vraag me af wat hij om drie uur snachts nog ronddwalend door het huis doet maar het maakte me verders niet uit. ik vond het juist gezellig als er meer mensen waren. Toen max klaar was klapte ik zachtjes en la htte ik naar hem


    Hi. This makes no sence.

    (Ik reageer zo... Ik ben even het laatste stukje van the voice aan het kijken)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille
    'Sorry,' zeg ik zacht.
    'I-ik droomde,' mompel ik, 'ga maar weer slapen, nogmaals sorry dat ik je wakker heb gemaakt.'
    Ik bijt op mijn lip en ga weer liggen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    alex
    “Nee“ antwoord ik. “ ik wil weten of het met je gaat!“ ik kijk haar bezorgt aan. wat was er mis met haar ?


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    'Niks ernstigs, ik had gewoon een nare droom,' zeg ik zacht en ik kijk naar hem.
    'Ga maar weer slapen er is echt niks,' ik probeer mijn stem overtuigend te laten klinken, maar dat mislukt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda
    Langzaam ademde ik uit en probeerde te bedenken wat ik moest zeggen. "Wel, nu ga ik toch echt slapen. Want ik moet morgen nog wel kunnen winnen. Met of zonder jou."Zei ik met een halve glimlach en liet mij weer op het bed vallen. "Slaap lekker Damian."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Whoops , mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mallory schreef:
    Matthew
    Ik dansde vrolijk verder, terwijl ik grinsde naar Felicia. Zij kon ook erg goed dansen vond ik, blijkbaar ook andere jongens. Na nog vijf minuutjes te hebben gedansd bestelde ik nog een drankje. Ik dronk niet te veel alchohol, ik kon er niet goed tegen dus ik nam een cola.
    We dansden vrolijk verder terwijl er steeds meer jongens naar Fé keken. Ze kwamen rond haar dansen, zij dansde veolijk mee.


    Felicia Kiara Mancini
    Matthew danste net als ik vrolijk verder en hij keek me grijnzend aan. Ik had het echt naar mijn zin zo dansend met hem. Ik lette niet eens meer op wat er om me heen gebeurde. Na een paar minuten liep hij weg naar de bar, en bleef ik alleen achter op de dansvloer. Ik schudde mijn haren een keer en keek om me heen. Toen pas viel het me op dat er allerlei jongens naar me keken en ik verstarde een moment. Uiteindelijk kwam Matthew weer terug en dansten we samen weer verder. De andere jongens stonden ineens allemaal om me heen, maar dat boeide me even niet. Het dansen voelde zo goed en ik kon echt niet stoppen nu. Mijn heupen wiegde vrolijk heen en weer en mijn haren schudde vrolijk over mijn schouders heen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.