• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    Alex
    Ik frons als ze zegt wat er mis is. Ze ziet eruit alsof het allemaal veel erger is dan dat ze voordoet. '' Weet je het zeker?'' Vraag ik haar bezorgt. '' Ik ben niet achterlijk Cam, ik zie dat er meer is... Naja, ik ga je niet opdringen maar als je wat wilt zeggen kan het altijd.'' Ik glimlach een beetje onzeker van de hele zaak en wrijf in mijn ogen.

    Damian
    Ik grijns. '' Je weet dat je vrije tijd hebt morgen he?'' Zeg ik lachend. Ik haal mijn schouders op en ga liggen. '' Maar oke, als jij wilt slapen gaan we slapen!'' Ik was nog steeds niet moe en had ook helemaal geen zin om te slapen maar misschien was het wel verstandig inderdaad. Ik zuchtte en deed mijn ogen dicht, slapen dan maar.


    Hi. This makes no sence.

    Alex
    Ik frons als ze zegt wat er mis is. Ze ziet eruit alsof het allemaal veel erger is dan dat ze voordoet. '' Weet je het zeker?'' Vraag ik haar bezorgt. '' Ik ben niet achterlijk Cam, ik zie dat er meer is... Naja, ik ga je niet opdringen maar als je wat wilt zeggen kan het altijd.'' Ik glimlach een beetje onzeker van de hele zaak en wrijf in mijn ogen.

    Damian
    Ik grijns. '' Je weet dat je vrije tijd hebt morgen he?'' Zeg ik lachend. Ik haal mijn schouders op en ga liggen. '' Maar oke, als jij wilt slapen gaan we slapen!'' Ik was nog steeds niet moe en had ook helemaal geen zin om te slapen maar misschien was het wel verstandig inderdaad. Ik zuchtte en deed mijn ogen dicht, slapen dan maar.


    Hi. This makes no sence.

    Matthew
    Ik zag Felicia uitdagend naar me kijken.
    Ik dansde verder, en daagde haar uit. Opeens voelde ik iemand tegen me aanschuren. Ik ging verbaasd verder met dansen. Plotseling voelde ik een hand om de mijne die me mee trok naar de gang. Doordat het zo donker was kon ik niet goed zien wie het was. Aangekomen in de gang zag ik wie de persoon was. Het was een dronken blondine die een strak kort jurkje aanhad. Ze keek me eng aan en voordat ik kon protesteren drukte ze ruw haar lippen op de mijne. Snel protesteerde ik en duwde me van haar af. 'What te fuck are you doing?'schreeuwde ik geschrokken.Het meisje keek me gekwetst aan maar ging toen direct door naar een jongen die haar al gauw bij haar heupen pakte en een speekseluitwisseling begonnen. Ik voelde me vies, en liep snel terug. Ik wou naar huis, die hoer had mijn avond verpest, net toen het zo gezellig was geworden met Fé.


    •*• Lululu •*•

    Camille
    'Ik weet het zeker, ik heb wel vaker deze droom,' zeg ik, telkens weer dezelfde. Ik word elke keer schreeuwend wakker en mijn moeder wil weten wat er is, maar telkens vertel ik haar dat ik te veel horror films heb gezien, of dat ik een spin heb gezien. Elke keer weer een andere smoes, maar het is beter dan dat mijn moeder er achter kom -waar- ik over droom.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Felicia Kiara Mancini
    Ik zag een blond meisje met een kort jurkje ineens tegen Matthew aanschuren en tot mijn verbazing danste hij gewoon door. Haar hand gleed om die van hem en ze trok hem mee uit de menigte. Weer stond ik alleen en ik keek een beetje hulpeloos om me heen toen Matthew weg was met het blonde meisje, en ik geen idee had waar naartoe. Was ik jaloers? Ja best wel, vooral nadat Matthew en ik hier hand in hand naar binnen liepen, en hij waarschijnlijk nu ergens met die blondine stond te zoenen. Ik haalde een hand door mijn haar en liep de dansvloer af. Ik voelde me gekwetst, en ik had gewoon geen zin meer om te dansen. Ik ging aan de bar zitten en staarde voor me uit totdat de barman kwam en een cocktail voor me neer zette. Ik keek hem vragend aan en hij wees naar een jongen aan de andere kant van de bar. Ik glimlachte vriendelijk naar de jongen als bedankje en hij knipoogde even. Ik nam het zwarte rietje tussen mijn lippen en nam voorzichtig een slok. Damn dat was zoet. Ik slikte met moeite de slok door en zag toen Matthew de zaal weer in lopen. Even twijfelde ik of ik hem zou roepen, ik had nou niet echt behoefte eraan om te horen wat hij allemaal met de blondine gedaan had. Hij liep langs de bar en ik pakte hem bij zijn pols en trok hem naar me toe.
    'Was het gezellig?' vroeg ik met een tikkeltje jaloezie in mijn stem.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alex
    Ik knik. Ik geloof haar niet honderdprocent ze ziet er nog steeds erg geshocked uit. Maar oké, ze wilt er zo te zien niet over praten dus ik ga haar ook nergens tot dwingen. Ik glimlach naar haar om haar een beetje te kalmeren. '' Oke dan.'' Zeg ik zachtjes.


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    "We mogen morgen uitrusten? We hebben nog geeneens iets gedaan." Mompelde ik. Ik rekte mij even uit en gaapte. Wilde ik echt gaan slapen? Misschien niet, misschien wel. Ik was geen fan van gaan slapen, maar slapenzelf was heerlijk. Ik wiebelde even me mijn voet en tikte zachtjes met mijn nagels op mijn buik. "Ik ben alleen niet echt moe. waar wor je moe van?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Matthew
    Ik liep verward door de club. Ik vond haar maar niet. Waar was Felicia toch. Ik haalde mijn gsm uit mijn zak en scrolde door mijn contacten lijst maar besefte toen dat ik haar nummer niet had. Dom, dom, dom. Hoe ging ik haar hier ooit vinden? En kleine club was dit nou niet bepaald. Onderweg kwamen er steeds meer meisjes rond mij heen dansen, met hun kont en borsten schuddend. Ze pakten me steeds bij de hand, probeerde me over te halen. Ik liep richting de bar waar ik plots een hand rond mijn pols voelde.' Wat?' schreeuwde ik geirriteerd. Ik draaide me woest om. Het was Felicia. Ik had direct spijt van mijn woorden en ze keek me gekwetst aan.' En, was het gezellig?' vroeg ze me.' Sorry... Ik had niet zo moeten uitvallen tegen je, dat was niet de bedoeling' stamelde ik. Dit ging de verkeerde kant op, straks was ik haar kwijt. Ik had het vast verpest. Ze had die slet vast gezien. Ik keek haar vedrietig aan.' Nee, ik dacht dat jij het was' antwoorde ik verdrietig. Ik had het verpest. Vast en zeker.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    'Wat?' schreeuwde hij geirriteerd en hij keek me woest aan toen hij zich naar me omdraaide. 'Sorry... Ik had niet zo moeten uitvallen tegen je, dat was niet de bedoeling.' zei hij voordat mijn vraag tot hem doorgedrongen was. 'Nee, ik dacht dat jij het was.' antwoordde hij verdrietig toen hij mijn vraag eindelijk begrepen had. Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan en draaide me weer om naar de bar. Wat een slappe smoes zeg, ik stond tegenover hem dus hij wist goed dat ik het niet was die hem meetrok uit de menigte. Hij wist het goed want hij had me de hele tijd aangekeken. Ik nam nog een slok van mijn cocktail en ik zag de jongen aan de andere kant van de bar me vragend aankijken toen ik ongelovig voor me uit staarde. Ik wist niet eens wat ik moest zeggen tegen Matthew. Ik had ook geen reden om jaloers te zijn want ik was niet eens samen met hem dus hij mocht nog doen wat hij wilde. Maar toch, het deed me wel iets. Ik draaide me weer om en keek hem aan.
    'Dat is geen antwoord op mijn vraag. Was het gezellig? Kon ze goed zoenen?' vroeg ik en ik voelde hoe tranen in mijn ogen sprongen. Ik had geen reden om zo te doen, en toch deed ik het.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    Ze keerde zich terug naar de bar, duidelijk gekwetst.' Dat was geen antwoord op mijn vraag. Was het gezelig?Kon ze goed zoenen?' vroeg ze. Ik durfde verdriet in haar ogen te zien maar die knipperde ze gauw weg. Ik was helemaal weggeblazen. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Waarom kwam dat kind nou vervelend doen? Tuurlijk was het niet gezellig! Ik wou haar lippen op de mijne voelen, niet de dwingende lippen van één of ander gestoord dronken wijf. Maar dit zal ze toch niet geloven.' Nee dat was het niet' antwoorde ik verdrietig. Ik stapte achteruit. Ik had het verpest verdomme! ' Alsjebliefd geloof me' zei ik zachtjes. Ze keek me hard aan. ' Het spijt me' fluisterde ik gekwetst. Ik draaide me om en liep naar de uitgang waarna ik naar buiten liep. Ik merkte niet dat het regende, ik was haar kwijt.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 20:13 ]


    •*• Lululu •*•

    Damian
    Ik glimlachtte. '' Nou, eigenlijk wel. We hebben gekookt, als opdracht. En we zijn uitgegaan! Dat vind ik toch wel heel wat..'' Ik moest toegeven dat ik nogal lui was. '' Hmm.. waar word je moe van..'' Zei ik zachtjes. Ik trok mijn schouders op. '' Ik heb geen idee.'' Ik grijnste en keek haar aan. '' Ik weet wel wat.'' Voor ze iets kon doen greep ik haar vast en begon ik haar te kietelen. Lachend probeerde ik gewoon verder te prate. '' Hier word je moe van!''


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    'Nee dat was het niet.' antwoordde hij en ik zag hoe hij een stap achteruit zette. 'Alsjeblieft geloof me. Het spijt me.' zei hij zachtjes en hij draaide zich om en liep richting de uitgang. Ik twijfelde of ik hem achterna moest lopen en ik draaide me met betraande ogen terug naar de bar. Ik staarde in het roze goedje dat in het glas voor me zat en gooide het in een keer achterover. Ik voelde de alcohol in mij keel branden en ik kneep mijn ogen even samen. Ineens voelde ik 2 armen om mijn middel slaan en zachte lippen in mijn nek. Ik veerde op van mijn barkruk en draaide me om in de sterke armen die om me heen zaten.
    'Matthew, je bent terug.' zei ik zachtjes toen ik naar het gezicht boven me keek. Tot mijn verbazing was het niet Matthew, maar de jongen die me net die cocktail had gegeven. 'Ruzie met je vriendje schatje?' vroeg hij en ik probeerde me los te maken uit zijn armen toen hij me steviger tegen zich aantrok. Ik rook de alcohol in zijn adem en hoorde hoe hij met een dubbele tong tegen me sprak. 'Laat me los.' zei ik toen ik nogmaals mijn handen op zijn armen plaatste om me los te maken. 'Je denkt toch niet dat je zomaar weg komt nu he?' vroeg hij toen hij zijn lippen net achter mijn oor plaatste. Tranen sprongen in mijn ogen toen ik nog een laatste poging deed om me los te maken. De grip om mijn middel verslapte toen ik mijn knie naar zijn kruis verplaatste en snel de club uitrende. 'Bitch!' riep hij me nog na en ik rende zo hard als ik kon terug naar het huis. Tranen stroomde over mijn wangen toen ik eindelijk op veilige afstand was en me met pijn aan mijn voeten op de grond liet zakken tegen de deur van een winkel midden in de stad. Geen idee of ik Matthew voorbij gerend was, maar het boeide me ook niet zoveel meer. Ik had het toch al verpest.

    [Oeps, beetje lang..]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    Eindelijk kwam ik bij de oprit van het huis aan. Ik was inmiddels helemaal verzopen, ik had het daarbij ook nog eens ijskoud. Ik deed stil de deur van het huis open waarna ik naar binnen stapte. Ik trapte mijn schoenen uit en liep naar boven. Ik zag dat er niemand was, ik ging er vanuit dat ze al sliepen of nog in de club waren. Inmiddels was ik al in mijn nieuwe kamer waar ik snel een droge joggingbroek aandeed. Ik droogde mijn haren, hing mijn natte kleren op. Ik ging ik mijn bed liggen waar ik me opwarmde. Ik had het verpest, en dat was mijn eigen schuld. Met die woorden viel ik in een onrustige slaap.


    •*• Lululu •*•

    Mallory, zullen we Matthew en Sarah ''morgen ochtend'' even laten meeten tijdens het ontbijt ofzo? Want ze zijn kamergenoten en hebben elkaar nog nooit gesproken lol. beetje ironisch.


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    De regen tikte op mijn blote schouders en mijn donkere haren hingen in slierten langs mijn gezicht. Mijn make-up zou er vast ook niet veel beter vanaf zijn gekomen. Ik stond voorzichtig op van de koude grond en liep het kleine stukje naar het huis waar ik de deur zonder veel lawaai opende, maar waar hij door de wind nogal hard dichtsloeg. 'Oeps' zei ik met een trillende stem en liep de trap op, mijn hakken maakte nog steeds de klik klakkende geluidjes waar ik zo van hield. Ik zuchtte toen ik de kamer van mij en Jay opende en de deur met een klap dicht sloeg. Ik was boos, teleurgesteld en verdrietig tegelijk. Emotie nam me over en huilend liet ik me tegen de deur zakken. Het maakte me niet uit dat ik Jay wakker zou maken, of als ik het hele huis wakker zou maken. Ik kon het niet meer zo, en als het zo moest, pakte ik morgen mijn spullen en was ik weg. Ik trok mijn knieën op en leunde met mijn hoofd tegen de deur terwijl ik mijn handen voor mijn gezicht sloeg. Regendruppels drupte uit mijn haren, en tranen stroomde over mijn wangen toen ik als een klein miserabel hoopje tegen de deur aanzat.

    [Wie komt Felicia troosten? :3]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.