• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    {Jeej, dat vind je mij vast oké, aangezien ik nogal hyperactief ben>.<}
    ----
    Ness Allison Candler
    "Je moet wel even weten, dat ik hier voor niemand bekend ben. Ik ken alleen jou en Eric, hij zou me voorstellen alleen heb ik hem niet meer gezien." Zucht ik. Chris zucht even en kijkt dan toch weer naar mij. "Oke, zal ik je de kamers en de tuin laten zien?" Vraagt hij. "Heel graag, maar zou je me ook de mensen hier kunnen laten zien? En waarvoor ze hier zijn? Wat hun specialiteit is? Oké, even in het kort: Zou je mij de dingen kunnen vertellen en laten zien, die ik val Eric had moeten horen?" Vragend kijk ik hem aan, nu wil ik de mensen hier ontmoeten ook.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chris
    Ik opende mijn mond even om iets te zeggen. "Zoals ik al zei, ik ben heel erg socially awkward, dus ik ken hier nu, Gwen, Melinda, Dan, Damian, Max, Sarah heb ik heel even gezien, umh, Felicia, dus ik ken hier nog ook niet al te veel mensen." Zei ik nog altijd even rustig en liep richting de tuin. Vrolijk fluitend liep ik naar buiten. "Umh, dat is Melinda, dat meisje met het blauwe haar. Ze zingt, speel een aantal instrumenten en kan een heel klein beetje dansen." Dat was nummer een, Rustig liep ik door de tuin.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ness Allison Candler
    Ik probeer alle namen te onthouden maar dat lukt dus niet. Chris loopt richting de tuin en ik volg hem maar. Ik bekijk de tuin en zie al een meisje met blauw haar, jup! Ik zei blauw haar. Chris stelt haar voor als Melinda en wil al verder lopen terwijl ik nog naar haar kijk. Zonder dat ik het door heb loopt hij dan ook weg. "Stop!" Ik roep hem terug. "Kunnen we niet met haar gaan praten, ik hou ook van muziek." Ik weet niet of hij terug gaat komen, en of hij mij gehoord heeft. Daar kom ik zo wel achter. Ik leun tegen een muurtje terwijl ik op de reactie van Chris wacht.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chris
    Ik draaide mij even langzaam om en keek van Ness naar Mel. "Mel is een het zingen. Als je lang wil leven stoor je haar nu niet." Ik keek even moeilijk en haade mijn schouders weer op. "Als ik je nou eerst de rest laat zien ? Ik bedoel, ik denk niet dat Mel daar nog zo een twee uur gaat zitten zingen." Ik begon weer verder te lopen en draaide soms even een rondje, puur omdat ik inspiratie kreeg voor een gedicht of verhaal.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ness Allison Candler
    Zuchtend loop ik achter Chris aan, en inderdaad! Ik denk niet dat iemand zolang gaat staan zingen, ik hou dat sowieso niet vol. Maar een pro misschien net aan... Het valt me op dat Chris nogal blij is. Hij draait het ene rondje na de andere. Na een tijdje zo saai achter hem aan te lopen, draai ik maar met zijn rondjes mee. Iets beters heb ik niet te doen. Dit ziet er vast raar uit! Twee mensen rondjes draaiend in een huis, als een stelletje idioten. Maar, nou en?! Vrolijk doe ik met Chris mee.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chris
    Ik draaide nog even een rondje en keek op. "Weet je, ik denk.... nou ja, ik vertel het nog wel eens." Ik wuifde het weg en liep weer naar binnen. Ik wees een paar mensen aan en zei erbij wie het waren en wat ze deden. toen kwamen we aan bij Dan. Stilletjes liep ik voorbij en draaide mij om. "Hij is aan het studeren, hij zit hier ook vanwege zijn slimmigheid." Ik maakte een paar rare gebaren met mijn handen. "En dan nu, waar zit je slaapkamer?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ness Allison Candler
    "Weet je, ik denk.... nou ja, ik vertel het nog wel eens." Chris vuiwt het weg, en uit ervaring moet ik het maar laten gaan. Ik wil het eigenlijk wel weten... Ik krijg een paar namen mee van de mensen die hij opnoemt. Als Chris over de jongen, die ijverig zit te leren, aankomt stopt hij even. Hij loopt voorbij de jongen en ik volg hem maar. "Hij is aan het studeren, hij zit hier ook vanwege zijn slimmigheid." Hij maak een paar rare gebaren met mijn handen. Waardoor ik mijn lach niet meer in kan houden. Als hij over mijn slaapkamer begint, val ik stil. "Slaapkamer? Ik wist niet dat ik hier ook moest slapen. Ik moet ook nog langs Eric voor al die dingen, denk ik." Mompel ik er achteraan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Sorry dat ik een hele tijd niet online ben geweest :3 ik had het erg druk met school.... waar moet ik nog op reageren?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Matthew
    Ze schudde haar hoofd.' Nee, dat had er nog eens bij moeten komen'. Ze draaide haar hoofd en trok haar t-shirt een beetje naar beneden. Blozend keek ik hoe er een zuigzoen te voorschijn kwam.' Hier. Dat is van hem' vertelde ze zachtjes. Ze trok haar shirt weer goed en ging toen voorzichtig staan. Ze ging op haar tenen staan en haar duimen veegden de enkele tranen van mijn gezicht. Ze hing weer goed staan, pakte mijn handen vast. Het liefste zou ik haar zoenen, omhelsen of wat dan ook.' Ik wil geen ruzie meer met je...' fluisterde ze. Ik keek haar aan.' Ik ook niet, het spijt me echt heel erg. Ik weet dat ik fout zat en fout reageerde. Het spijt me'. Dat laatste zei ik fluisterend. Ik hoopte dat ze met het wou vergeven.


    •*• Lululu •*•

    Lizor schreef:
    [Sorry dat ik een hele tijd niet online ben geweest :3 ik had het erg druk met school.... waar moet ik nog op reageren?]


    ik heb geen idee. we zijn nu bij het ontbijt. kan ik alex naar je toesturem hij is een beetje lonely!?


    Hi. This makes no sence.

    {Blijft Ness ook in het huis slapen enzo?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    {Blijft Ness ook in het huis slapen enzo?}


    jep!


    Hi. This makes no sence.

    ChaoticTania schreef:
    (...)

    jep!


    Oww, oké!
    Kan ik weten met wie ik zit of heb ik een eigen kamer??


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Oww, oké!
    Kan ik weten met wie ik zit of heb ik een eigen kamer??


    ke kan bij eric of je moet alleen.


    Hi. This makes no sence.

    ChaoticTania schreef:
    (...)

    ke kan bij eric of je moet alleen.


    Wat jij wil ^.^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'