• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    Matthew
    Ze drukte haar lippen weer op de mijne, waarna ze plagend met haar tong over mijn onderlip streelde. Ik grijnzde, tot zover het kon en verplaatste mijn hand naar haar nek, waarmee ik haar dichter naar me toe trok. Mijn andere hand belandde voorzichtig op haar heup. Omdat het zo'n klein bed was voor ons tweeën, lagen we bijna op de rand. Ik kuste haar voorzichtig verder waarna ik mijn evenwicht verloor, waarna ik kenis maakte met de grond.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    Zijn ene hand verplaatste naar mijn nek, en de andere belandde op mijn heup. Hij kuste me voorzichtig en zachtjes verder en genietend vlijdde ik me nog dichter tegen hem aan. Ineens voelde ik zijn lippen niet meer en hoorde ik een doffe knal vanaf de grond komen. Ik opende geschrokken mijn ogen en reikte naast me, waar ik niks voelde en ik besefte dat ik op de rand lag en dat Matthew dus op de grond lag. Ik keek naar de vloer naast me en zag inderdaad Matthew liggen.
    'Gaat het?' vroeg ik toen ik lachend rechtop ging zitten en mijn benen over de rand slingerde en naast Matthew op de grond neerzakte.
    'Heb je pijn?' vroeg ik toen ik mijn lachen in probeerde te houden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    Kreunend ging weer overeind zitten, waar Felicia ook ap zat.' Heb je pijn?' vroeg ze met een klein lachje op haar gezit. Ik barste in lachen uit.' Lekker slim ben ik' lachte ik. Ik stond op, trok Felicia omhoog en keek haar lachend aan. ' Zullen we maar gaan slapen?' lachte ik vrolijk naar haar.


    •*• Lululu •*•

    [Echt niemand voor Camille? :3]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    [Echt niemand voor Camille? :3]


    {Kweenie, of je Ness wil?
    Anders doe je dat maar(: }


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lizor schreef:
    [Echt niemand voor Camille? :3]

    [ Morgwn kan Matthew wel met haar praten (A), ik vraag me af waarneer het ochtend word]


    •*• Lululu •*•

    [Ik wacht wel even op de volgende ochtend, dan kunnen ze elkaar bij het ontbijt ontmoeten (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Felicia Kiara Mancini
    'Zullen we maar gaan slapen?' zegt hij als hij me lachend overeind trekt en lachend ga ik weer op het bed zitten.
    'Ja laten we dat maar doen.' zeg ik als ik wacht tot Matthew weer goed ligt en mijn vertrouwde plekje op zijn borst weer op zoek. Ik druk nog een zacht kusje op zijn mond en trek tevreden de deken over me heen wanneer ik nog dichter tegen Matt aan kruip.
    'Welterusten.' fluister ik zachtjes en ik sluit mijn ogen, en val al snel in een diepe slaap.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lizor schreef:
    [Ik wacht wel even op de volgende ochtend, dan kunnen ze elkaar bij het ontbijt ontmoeten (:]


    Als het ooit ochtend word:(


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Als het ooit ochtend word:(

    [ Ik stuur anders wel een privebericht (:]


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    [ Ik stuur anders wel een privebericht (:]


    {graag}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    {graag}

    [ gedaan (:]


    •*• Lululu •*•

    (jay willt wel met camille praten)


    live your life, it is beautiful as it is!

    {Wanneer is het nou eindelijk ochtend?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    {Wanneer is het nou eindelijk ochtend?}

    ( ik heb een prive bericht gestuurd, maar ze is al vier dagen niet meer online geweest :c
    Ik denk dat ze examens heeft, en daardoor deze week niet online zal komen.. Maar ik weet ook niet alles :P)


    •*• Lululu •*•