• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    Mallory schreef:
    Matthew
    Ze schudde haar hoofd.' Nee, dat had er nog eens bij moeten komen'. Ze draaide haar hoofd en trok haar t-shirt een beetje naar beneden. Blozend keek ik hoe er een zuigzoen te voorschijn kwam.' Hier. Dat is van hem' vertelde ze zachtjes. Ze trok haar shirt weer goed en ging toen voorzichtig staan. Ze ging op haar tenen staan en haar duimen veegden de enkele tranen van mijn gezicht. Ze hing weer goed staan, pakte mijn handen vast. Het liefste zou ik haar zoenen, omhelsen of wat dan ook.' Ik wil geen ruzie meer met je...' fluisterde ze. Ik keek haar aan.' Ik ook niet, het spijt me echt heel erg. Ik weet dat ik fout zat en fout reageerde. Het spijt me'. Dat laatste zei ik fluisterend. Ik hoopte dat ze met het wou vergeven.


    Felicia Kiara Mancini
    'Ik ook niet, het spijt me echt heel erg. Ik weet dat ik fout zat en fout reageerde. Het spijt me.' zei hij fluisterend en ik veegde met mijn handen mijn tranen uit mijn ogen. 'Het is al goed.' zei ik zachtjes toen ik zijn handen weer vastpakte en even zuchtte.
    'Ik dacht echt dat ik je kwijt was.' gaf ik verdrietig toe toen ik mijn armen om zijn middel sloeg en met mijn hoofd tegen zijn borst rustte. Nog nooit had iets zo goed gevoeld als dit.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    ' Het is al goed' fluisterde. Ze veegde met haar handen de tranen uit haar gezicht, pakte mijn handen vervolgens weer vast. ' Ik dacht echt dat ik je kwijt was' vervolgde ze. Haar handen sloten zich om mijn middel, haar hoofd belandde op mijn borst.Ik sloeg mijn armen om haar heen, knufelde haar voorzichtig. ' Doe me dit nooit meer aan' fluisterde ik. Ik wou geen ruzie meer, niet tussen ons. Ik maakte mijn armen los, ging zitten en trok Fé vervolgens bij me op schoot waarna ik haar verder knuffelde.' Ik ben echt blij dat ik jou heb' fluisterde ik in haar haar.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    Hij sloeg zijn armen om me heen en knuffelde me voorzichtig. 'Doe me dit nooit meer aan.' fluistert hij voordat hij zijn armen losmaakt, op de bank gaat zitten en mij op schoot trekt. Mijn hoofd leg ik weer tegen zijn borst en ik trek mijn knieën hoog op als ik mijn armen om zijn middel sla. 'Ik ben zo blij dat ik jou heb.' prevelt hij tegen mijn haren aan en tevreden glimlach ik. Ik hoor zijn hartslag en ruik zijn geur, en niks kon beter dan dit nu was. Twijfelend kwam ik omhoog en keek hem in zijn ogen aan. Ik wist niet of ik dit wel moest doen, zo snel na de ruzie, maar ik wilde het al zo lang doen en ik kon me echt niet meer inhouden. Ik leun iets verder naar voren en leg mijn handen op zijn borst als ik zachtjes mijn lippen op zijn zachte lippen druk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zijn er hier enige Hyves Roleplayers btw?


    Hi. This makes no sence.

    Matthew
    Ze ging goed zitten en sloeg haar armen rond bij heen. We keken elkaar aan, minuten lang. We zeiden niks, bekeken elkaar. Ze trok zichzelf een beetje omhoog, en onze ogen waren nu op hetzelfde niveau. Ik zag een twijfeling in Felicia haar ogen. Ze legde haar ene hand op mijn borst, de andere lag nog om mijn middel. Langzaam kwam ze dichterbij, en sloot ik mijn ogen. Niet veel later voelde ik haar zachte lippen op de mijne. Ik legde mijn ene hand op haar wang, de andere om haar nek. Ik trok haar dichter naar mij toe en begon haar terug te zoenen. Het was liefdevol, ik werd helemaal warm van binnen. Ik wee niet hoe lang het duurde, idereen om ons heen leek wel verdwenen. Het leek alsof alleen wij nog bestonden. Liefdevol beeindigde ik de kus en leunde met mijn voorhoofd tegen de hare, waarna ik mijn ogen opende.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    Hij legde zijn ene hand op mijn wang en de andere in mijn nek om me iets dichter tegen zich aan te trekken en me liefdevol terug te kussen. Hoe lang het duurde wist ik niet meer, het was te perfect om aan de tijd te denken. Na een tijdje beëindigde hij de kus en leunde met zijn voorhoofd tegen het mijne toen hij zijn ogen opende. Ik kon wel huilen van geluk, na al die tijd was het toch nog goed gekomen en was ik met hem, niks anders deed er toch toe. Even dacht ik na over hoe ik eruit zag, want mijn make-up zat nog over mijn gezicht en ik zat in mijn oversized shirt en met mijn haren op een knot, dat was vast niet heel charmant..
    Ik opende mijn ogen en staarde Matthew even diep in zijn ogen aan waarna ik snel nog een klein kusje op zijn lippen drukte en hem gelukzalig glimlachend aankeek. Hoe het nu zat tussen ons wist ik niet, was hij nou mijn vriend, of zat ik nog steeds in de friendzone?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ( Ik smehelt :'))


    •*• Lululu •*•

    Matthew
    Ze keek me recht in de ogen aan, minuten lang. Ik verdronk in haar prachtige bruine ogen, en streelde haar nek. Ze drukte snel nog een klein kusje op mij mond en keek me lief aan. Ik gaf haar een stralende glimlach.' Wat zeg je er van, zullen we een film kijken?' vroeg ik liefdevol aan haar. Ik omhelste haar stevig en keek haar afwachtend aan, van wat ze zou zeggen. Het liefste zou ik willen vragen of ze de mijne wou worden, maar daar was het nog iets te vroeg voor. Ik wilde haar beter leren kennen, een band met haar opbouwen. Ik wist nu al dat ik een geweldig, lief meisje had ontmoet waarom ik veel gaf. Ik zal er alles aan doen om haar niet nog een keer te verliezen.


    •*• Lululu •*•

    [Iemand voor Camille?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Felicia Kiara Mancini
    'Wat zeg je er van, zullen we een film kijken?' vroeg Matthew toen hij me aankeek. Ik dacht even na, ik wilde heel graag een film met hem kijken, en de rest van de dag met hem doorbrengen, maar ik moest me echt eerst even opfrissen want ik zag er niet uit.. Maar aan de andere kant, we hebben toch een rustdag, dus in mijn pyjama blijven zitten zou ook wel fijn zijn. Nadenkend beet ik mijn lip en griste mijn dekentje van de andere kant van de bank af en stond op, ik stopte een random dvd in de dvd speler en drukte op afspelen. Ik kroop weer bij Matthew op schoot en sloeg mijn armen om zijn middel terwijl ik mijn zebraprint dekentje over mijn blote benen legde. 'Zo.. Daar was ik echt aan toe.' zeg ik als ik hem blozend aankijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    Ze stopte een random film in de dvd speler. Ze keek nog even twijfelend naar haar kleren , maar besloot algauw dag het wel kon. Ze zag er vermoeid uit, alsof zee heel de nacht niet goed had geslapen. Ze drukte op play en pakte een zacht uitziend dekentje van de bank . Ze ging weer op mijn schoot zitten leunde wat achterover. Het dekentje legde ze over haar benen heen. ' Zo...daar was ik echt aan toen'zei ze blozend. Ik grinnkikde zachtjes drukte een kusje op haar wang en concentreerde me op de film, wat nou niet bepaald lukte.


    •*• Lululu •*•

    {sorry, voor het niet posten... Maar ben er weer!}

    Ness Allison Candler
    Oh, wacht! Ik zou bij Eric op de kamer gaan. "Weetje de kamer van Eric te vinden?" Vraag ik na een lange stilte. Ik heb nog geen spullen bij me, maar die haal ik later wel. "En zou je me dan ook meteen naar Eric zelf kunnen brengen?" Vraag ik nog aan Chris. Ik moet gaan vragen waar die workshop van morgen over gaat! Anders maak ik meteen een slecht indruk, en dat moet ik nou net niet hebben.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Sinds wanneer is iedereen ookal weer dood?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (wat is er gebeurt?:$)


    live your life, it is beautiful as it is!

    nessje schreef:
    Sinds wanneer is iedereen ookal weer dood?


    ( ik weet het niet, misschien komt het doordat ze een vrije dag hebben ofzo :'))


    •*• Lululu •*•