• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Een beetje doelloos loop ik door de hallen rond, ik verveel me, misschien kan ik zo nog wat gitaar gaan spelen maar dat heb ik al heel erg lang gedaan. Ik kijk een beetje om me heen ondertussen bedenkende wat ik kan doen.

    [Iedereen die wil kan naar Cam komen ;P]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ness Allison Candler
    Pff, ik heb niet eeuwig de tijd om te wachten tot Melinda klaar is. Ik loop terug naar de hal en kijk ik rond. Eens iemand aanspreken dan maar? Ik tik de eerst beste op haar rug. "Hoi, ik ben Ness. Ik kom jullie helpen." Begin ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Dat is voor Cam toch? :3]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    {Jupp, sorry als je dat niet wou =S}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Jawel maar ik had het niet echt door x'D]

    Camille
    Ik schrik op als ik op mijn rug wordt getikt en draai me om.
    'Uhm, hallo ik ben Camille en uhh waarmee als ik vragen mag?' zeg ik lichtelijk onhandig, ik heb niet goed geslapen dan ben ik meestal behoorlijk traag van begrip.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ness Allison Candler
    "Nou, hoe zal ik het zeggen? Bijvoorbeeld, als jij een opdracht krijgt en die niet helemaal snapt... Dan ben ik er om je te helpen! Ook kan ik met andere dingen helpen, vooral als het om muziek gaat." Grijns ik, ik moet echt is met Eric gaan praten. Telkens weer uitleggen waarmee ik moet helpen. Ik lach vriendelijk naar haar. "Dus, wat is jouw specialiteit hier?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille
    'Hmm klinkt handig,' zeg ik met een glimlach, 'en ik speel gitaar en zing,' zeg ik en ik haal mijn schouders op, 'niets bijzonders.' Ik blijf maar tegen iedereen zeggen dat ik hier niet thuishoor, hoe vaak zal ik dat nog moeten gaan herhalen. Nou ja, op een gegeven moment komen ze er zelf wel achter en verlies ik deze wedstrijd. Het gaat om lol maken dus echt een probleem heb ik daar niet meer.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ness Allison Candler
    Yeahh, er zijn dus ook muzikale mensen hier! "Cool, het is zeker wel bijzonder hoor! Zing is iets! En zijn er ook andere mensen die hier zijn voor de muziek?" Vraag ik. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille
    'Uhm mijn kamergenoot danst en verder heb ik geen idee,' zeg ik, 'en zingen uhm jah... even denken over een liedje hoor,' zeg ik, ik denk even na, 'ja ik weet wel een goede. This one's for you and me, living out our dreams,' mijn ogen zijn gesloten, dat heb ik altijd als ik zing. Dan zing ik makkelijker, 'We're all right where we should be. Lift my arms out wide I open my eyes and now all I wanna see. Is a sky full of lighters. A sky full of lighters. Dat was het denk ik.'

    url=www.youtube.com/watch?v=xf7i7jSZa1Y] Lighters [/url

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:24 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ness Allison Candler
    Ik klap even. "Goed! Echt waar!" Complimenteer ik. "En als jij van niet vind, het is altijd beter dan mij." Lach ik erbij. "Maar, je speelt ook gitaar. Toch? En ook andere instrumenten?" Oké, ben ik bezig met een verhoor ofzo? Wat zal ze wel niet denken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille
    Ik glimlach verlegen, 'ja ik speel gitaar en een klein beetje piano, maar gitaar speel ik het beste,' zeg ik met een glimlach. Misschien kan ze me wel helpen minder af te gaan, Of mijn zelfvertrouwen wat op te krikken, want dat is zo ongeveer... niks.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ness Allison Candler
    "Oké, ik stop met vragen. Ik maak mezelf eerder gek dan jou, maar goed!" Ik klap een keer in mijn handen. "Ik speel ook het beste gitaar, maar ook kan ik drummen en piano. Ik kan je helpen met muziek maken, ik hou er van! Speel je alleen akoestiche gitaar of ook bas en elektrisch?" Daar ga ik weer.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:40 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille
    Ik lach, 'maakt niet uit hoor als je vragen stel en ik speel akoestisch,' zeg ik met een glimlach, 'elektrisch kan ik een heel klein beetje maar dat is niet echt mijn ding,' zeg ik, 'en mijn kamergenoot probeert me te leren dansen, maar ik ben een onhandige kluns dus hij faalde een beetje daarin,' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ness Allison Candler
    "Ik kan je helpen met piano en elektrisch, als je wilt. Ik ben al mijn hele leven op gegroeid met die instrumenten dus ik zal minder hard faallen dan... euuhh... je kamer genoot." Ik wil niet weer vragen, gewoon een echt gesprek lijkt me fijn. Nu mis ik dus de tijd waarin ik gewoon een gitaar bij me had, simpel op mijn rug. Spelen wanneer iemand het je vraagt of gewoon als ik zelf wil.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille
    'Nou ja ik denk dat ik degene ben die faalt aangezien ik niet eens kan lopen zonder te vallen',' grinnik ik, 'maar een keer gewoon wat spelen, een jamsessie ofzo... dat heb ik al een hele tijd niet meer gedaan, of eigenlijk bijna nooit,' geef ik toe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.