• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    Mallory schreef:
    (...)

    ( ik weet het niet, misschien komt het doordat ze een vrije dag hebben ofzo :'))


    Maar dan kunnen ze vandaag toch wel weer posten??

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 21:15 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mallory schreef:
    Matthew
    Ze stopte een random film in de dvd speler. Ze keek nog even twijfelend naar haar kleren , maar besloot algauw dag het wel kon. Ze zag er vermoeid uit, alsof zee heel de nacht niet goed had geslapen. Ze drukte op play en pakte een zacht uitziend dekentje van de bank . Ze ging weer op mijn schoot zitten leunde wat achterover. Het dekentje legde ze over haar benen heen. ' Zo...daar was ik echt aan toen'zei ze blozend. Ik grinnkikde zachtjes drukte een kusje op haar wang en concentreerde me op de film, wat nou niet bepaald lukte.


    Felicia Kiara Mancini
    Hij grinnikte zachtjes en drukte een kusje op mijn wang waarna hij geconcentreerd zijn blik op de televisie richtte. Ik kon me in tegenstelling tot hem nou niet echt op de film concentreren en zuchtend keek ik naar het scherm. Ik was moe, wilde slapen en bij Matthew zijn. 1 ding had ik al bereikt, en dat was bij hem zijn. Ik geeuwde even en sloeg beschaamd mijn hand voor mijn mond. Na nog een aantal minuten keek ik Matthew beschaamd aan.
    'Ik heb afgelopen nacht bijna niet geslapen door die ruzie..' zei ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    Ze grinikkde zachtjes en zuchtje zachtjes. Ze leunde nog een beetje meertegen mijn schouder en lied haar hoofd tegen met schouder. De film was echter doodsaai, één of andere film, een horror waarin een meisje s'avonds steeds werd achtervolgd door een monster, die haar wou vermoorden. Ik hoorde Felicia zuchten en geeuwen, ze keek me schattig aan.' Ik heb de afgelopen niet veel geslapen door de ruzie' fluisterde ze. Ik glimlachtte naar haar.' Je mag wel gaan slapen hoor, gaan we gezellig een nachtje doorbrengen op de bank' antwoorde ik grijnzend. Ik sloeg mijn arm rond haar heen en zuchte tevreden. ' Ik ben blij dat het weer goed is tussen ons' fluisterde ik zachtjes in haar oor.


    •*• Lululu •*•

    (Ik heb toch al een paar keer gezegd: Bluehope went Seaver^^ )


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia Kiara Mancini
    Ik glimlachte even naar hem toen ik nog dichter tegen hem aankroop. Nog een nachtje op de bank slapen zeker, nee vannacht ging ik lekker in een bed liggen in plaats van op de bank.
    'Ik ben daar ook blij om.' zei ik voordat ik een kusje op zijn wang plaatste en tevreden voor me uit keek.
    'En ik heb vannacht al op de bank geslapen en geloof me, dat ligt niet lekker.' zei ik grijnzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    Ze glimlachte nogmaals en ging nog dichter bij me zitten.' Ik ben daar blij om' zei ze, waarna ze een kusje op mijn wang plaatste. Ik glimlachte naar haar, ze was zo lief.' En ik heb vannacht al op de bank geslapen en geloof me, dat ligt nist zo lekker' antwoorde ze grijnzend. Ik grinnikde zachtjes. ' Wil je beweren dat mijn lichaam niet zacht genoeg is?' antwoorde ik grijnzend.
    Ik pakte de afstand ediening en drukte de tv af, de film was toch afgelopen. Ik draaide me om en keek haar diep in de ogen aan, terwijl ik vlinders voelde die vrolijk door mijn maag fladderen.


    •*• Lululu •*•

    Felica
    'Wil je beweren dat mijn lichaam niet zacht genoeg is?' hoorde ik zijn zwoele stem in mijn oor en ik zag hoe hij met de afstandsbediening de tv uit drukte en me daarna glimlachend aankeek.
    'Niet geprobeerd.' zei ik uitdagend voordat ik even op mijn lip beet en daarna met mijn tong over dat plekje heen streek. Ik wist wel hoe ik jongens kon plagen, en uit kon dagen om verder te gaan. Maar Matthew was speciaal, en bij hem zou ik het rustig houden, want ik wilde hem niet nog een keer kwijt.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    ' Niet geprobeerd' antwoorde ze uitdagend. Ik grinnikte zacht en schude mijn hoofd, die meid was goed. Ik bestudeerde haar, ieder detail probeerde ik te ontdekken. Het was stil en laat, de rest lag waarschijnlijk al in bed.Met mijn vinger ging ik langs haar wenkbrauwen, neus en tenslotte haar lippen. Ik glimlachtte lief naar haar.' Dan moeten we dat maar een keertje uitproberen' zei ik met wen trotse glimlach op mijn gezicht.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    Hij grinnikte en schudde zijn hoofd even. Daarna voelde ik de zachte aanraking van zijn wijsvinger over mijn wenkbrauwen, neus en uiteindelijk mijn lippen glijden. Ik keek hem even raar aan, waar was hij mee bezig?
    'Dan moeten we dat maar eens uitproberen.' zegt hij met een vrolijke glimlach op zijn gezicht. Ik knik terug en glimlach even liefjes naar hem.
    'Maar niet hier op de bank toch?' vroeg ik met een pruillipje. Ik wist het eigenlijk niet, waarschijnlijk was Jay op mijn kamer, en Matt had ook een nieuwe kamergenoot..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    ' Maar toch niet hier op de bank' vroeg ze met een schattig pruilipje. Ik grinnikte en schudde mijn hoofd.' Trauma's aan deze bank'?' vroeg ik lachend. Ik moest toegeven, na een paar uur hierop te hebben gezeten, begon mijn lichaam een beetje pijn te doen. Ik snapte haar wel. Ik stond op en trok haar van de bank. We kunnen wel naar mijn oude kamer, dan hebben we geen last van onze kamergenoten?' stelde ik voor. Ik had niet zo'n zin om Jay tegen te komen, Sarah had ik geeneens omtmoet.


    •*• Lululu •*•

    Felicia
    Hij grinnikte en schudde zijn hoofd. 'Trauma's aan deze bank?' vroeg hij en ik knikte. 'Ik heb nog nooit zo rugpijn gehad.' gaf ik toe.
    'We kunnen wel naar mijn oude kamer, dan hebben we geen last van onze kamergenoten.' stelde hij voor toen hij opstond en ik stond ook op om zijn hand vast te pakken en hem mee naar boven te nemen. Zijn oude kamer, waar ik toen stiekem tegen hem aan was gaan liggen, toen hij moest huilen om zijn nog steeds onbekende geheim. Hij had het me nog steeds niet verteld, en ik besloot dat het nu ook geen goede timing was om hem dat te vertellen. 'Even iets anders aan.' zei ik toen we boven waren en ik haastte me als een speer naar mijn kamer, waar ik mijn zwarte broekje verwisselde voor een roze van Victoria's Secret waar in sierlijke diamantjes het woord Angel achterop sierde. Verder verwisselde ik mijn oversized shirt voor een zwart topje en verwisselde mijn knot voor los haar dat vrolijk over mijn schouders hing. Ik veegde de laatste make-up van mijn gezicht en liep toen weer terug naar Matthew. 'Zo.' zei ik toen ik hem tevreden glimlachend aankeek en de deur van zijn oude kamer opende.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ze stond op en pakte mijn hand vast, waarna ze me naar boven trok.' Even iets anders aan' zei ze snel. Ze liep naar haar eigen kamer, waar ze na zo'n vijf minuutjes weer uit kwam. Ze had nu een mooi topje aan, met een roze broekje met Angel erop. Ik grinnikte ergens klopte het wel. Ik pakte haar hand vast, en staote de kamer binnen. Het was een aangename temperatuur, ik keek naar mijn dekbed van superman. Die was ik vergeten mee te nemen. Ik trok mijn schoenen, sokken en shirt uit, waardoor ik alleen nog maar een jogging aan had. Ik stapte voorzichtig in het bed. Het was waarschijnlijk een beetje krap zo' n bed voor anderhalf persoon, maar dat maakte mIj niet zoveel uit.


    •*• Lululu •*•

    Felicia
    Hij pakte mijn hand vast en liet hem weer los toen hij zijn shirt, sokken en schoenen uittrok. Hij had alleen nog zijn joggingbroek aan en ging in zijn bed liggen, wat naar mijn idee een eenpersoonsbed was. Ik grinnikte toen ik de deken ophief en naast hem ging liggen. Ik voelde de warmte van zijn bovenlichaam toen ik tegen hem aan ging liggen, 1 arm om zijn middel sloeg en met mijn hoofd op zijn borst rustte. Met mijn wijsvinger tekende ik voorzichtig figuurtjes tussen zijn ribben en zijn borst. Ik zuchtte tevreden, zo gelukkig had ik me al lang niet meer gevoeld. Hij brengt het beste in me naar boven, en dat was precies wat ik nodig had op dit moment. Toch schoten er gedachtes door mijn hoofd, wat als een van ons er uit moest, omdat we de opdrachten niet goed doen? Zouden we dan nog contact houden? Ik dacht erover, maar ik wilde dat nu helemaal niet. Ik wilde nu alleen maar genieten van het samen zijn met Matthew.
    'Ben je moe?' fluisterde ik zachtjes om de stilte te doorbreken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    ' Ben je moe?' fluisterde ze zachtjes in mijn oor. Ik glimlachte zachtjes en haalde toen mijn scchouders op.' Het valt wel mee' zuchte ik. Ik was wel moe, maar ik wilde niet gaan slapen. Dan zou dit moment voorbij gaan. Ik streelde haar haren, en drukte toen voorzichtig mijn lippen op de hare.


    •*• Lululu •*•

    Felicia
    Ik glimlachtte toen hij zijn lippen op de mijne drukte en een bom van vlinders ontplofte in mijn buik. Ik drukte herhaaldelijk mijn lippen op die van hem en likte even plagend over zijn onderlip. Bang om te snel te gaan, en om het te verpesten met een simpel ding. Mijn handen verplaatste zich naar zijn borst toen ik me iets omhoog drukte en mijn lippen nog steeds op die van hem gedrukt hield.
    Ik hield nu al zoveel van Matthew, en ik was echt verliefd op hem.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.