• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '

    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 23:05 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    Harry Styles
    "Haha je hebt het dan toch door," lach ik. "Geen idee, waar wil jij het liefst in? Met dat been geraak ik toch niet in de meeste attracties, dus kies jij maar iets wat je absoluut gedaan wilt hebben."



    Nyan schreef:
    Alexandra R Jozephs
    Ik grinnik als ik zijn tong over mijn wang voel .Als hij klaar was keek hiij me weer aan."Ja,perfect ." grinnikte ik en drukte even kort mijn lippen op de zijne.

    (Wie wil er Louis en Zlex ontmoeten?)


    [Even de laatste reacties gequoted]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [TONIGHT LET'S GET SOME AND LIVE WHILE WE'RE YOUNG ;D ofwel mijn topics]


    Do what people say you can't.

    [mijn topics (: ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Zayn Malik

    Savannah grijnsde en ik lachte enthousiast terug. Ik was al lang niet meer in een pretpark geweest. De achtbaan schokte even en kwam toen langzaam in beweging. 'Here we go,' zei ik, waarna ik diep zuchtte.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 18:20 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.
    'Mooi zo,' ik grijns breeduit en sla mijn arm om haar middel heen. 'Waar wil je nu in?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Reactie van Bree?]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    'Hmm. Ik heb echt geen flauw idee. Kies jij maar, dan kunnen we er tenminste samen in.' glimlach ik. Vrolijk blijf ik doorduwen, en kijk ondertussen naar al de mensen die voorbij lopen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Mijn topics)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles
    "Oké dan, anders blijven we bezig," antwoord ik lachend. M'n hoofd draait alle kanten op, om zo veel mogelijk attracties te kunnen zien. Het waren er zo immens veel, dat ik niet wist naar welke ik eerst wilde. M'n blik gleed naar de meest bekende attractie van het hele park, het reuzenrad. "Het reuzenrad," zeg ik daarna tegen Bree, "daar wil ik in met jou."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    Ik kijk hem glimlachend aan en rijd hem er vervolgens heen, waar we in de rij gaan staan. 'Daar wil ik ook met met jou.' fluister ik in zijn oor. Als we aan de beurt zijn helpt een man ons in het bakje en rijdt Harry's rolstoel weg. Het ding komt in beweging, en ik kruip dicht tegen hem aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Het was makkelijker gegaan met m'n been dat ik verwacht had. Brianna nestelde zich tegen me aan en ik sloeg een arm om haar schouder. "Het was een goed idee om hier naartoe te komen," fluister ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [LARRY BIJ CONCERT-FILMPJE asdfghjkl; (H) (er is concert bezig op nickelodeon) ]
    Brianna Adams
    Ik knik en druk een kus op zijn mondhoek. Glimlachend zie ik dat we steeds hoger klimmen, en ik hou hem stevig vast. 'Wat een prachtig uitzicht.' glimlach ik blij. Het ziet er echt fantastisch uit.

    [Kidnapped? ]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 15:37 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "Bijna zo mooi als jij," zeg ik. Ik buig me naar haar toe en plant m'n lippen zachtjes op de hare. Mijn tong glijft over haar lip, vragend naar toestemming.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.