• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '

    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 23:05 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Savannah

    Ik lach en kijk hem aan. 'Scared?' grijns ik.
    Ik kijk grijnzend voor me uit en wacht af..


    El Diablo.

    Zayn Malik
    'Nee hoor,' lach ik onschuldig. We hadden bijna het hoogste punt van de achtbaan bereikt.

    [Kort stukje ;p]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik grinnik kort, en grijns als we keihard naar beneden gaan.
    Grijnzend sluit ik me ogen en lach..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Ik schrik even van de vaart die de achtbaan maakt als we keihard naar beneden gaan. Dan houd ik genietend van de adrenaline mijn armen in de lucht. Het was een fijn gevoel.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    230710 schreef:
    Harry Styles
    "Bijna zo mooi als jij," zeg ik. Ik buig me naar haar toe en plant m'n lippen zachtjes op de hare. Mijn tong glijft over haar lip, vragend naar toestemming.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    NOI schreef:
    Louis Tomlinson.
    'Mooi zo,' ik grijns breeduit en sla mijn arm om haar middel heen. 'Waar wil je nu in?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexnadra R.Jozephs
    Ik grinnikte en dacht dan na,de Raja River was ook wel leuk,maar wel nat."Wil je op de Raja river? Het zijn bootjes waar je door een hele stoming vaard."grijns ik naar hem.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 19:10 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ja, ja, lijkt me leuk! Word je er heel erg nat van?' Ik keek Alex even aan, en keek richting de attractie. Volgens mij werd je er wel erg nat van, en ik wist niet zeker of het dan zo'n super handig idee was om er in het begin in te gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    "Hmm,ja eingelijk wel,of we kunnen eerst naar...Die atractie doen."Het was een soort van spinner,je zat erin en je draaide terwijl 1 groote bak,waar alle mensen inzaten ook draaide.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Is goed,' ik grijnsde, en trok Alex richting de attractie heen om in de wachtrij te gaan, gelukkig was deze niet zo lang als alle andere.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mijntopics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    230710 schreef:
    Harry Styles
    "Bijna zo mooi als jij," zeg ik. Ik buig me naar haar toe en plant m'n lippen zachtjes op de hare. Mijn tong glijft over haar lip, vragend naar toestemming.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    NOI schreef:
    Louis Tomlinson.
    'Is goed,' ik grijnsde, en trok Alex richting de attractie heen om in de wachtrij te gaan, gelukkig was deze niet zo lang als alle andere.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Bree?]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    Ik open mijn mond, en het voelt alsof overal in mijn lichaam vuurwerk ontploft. Na een tijdje, als we boven zijn, stop ik de zoen. Liefdevol kijk ik hem aan. 'Je bent echt de allerliefste. Punt uit.'

    [Sorry voor late reactie $

    Hazz in Kidnapped?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.