• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '

    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 23:05 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    NOI schreef:
    Louis Tomlinson.
    Alex stapte gelijk achter me naar binnen, en direct erna kwam de beveiling naar beneden, we klikte 'm vast. En in een snelle seconde erna werden we weggezoeft.


    Alexandra R.Jozephs
    Niet veel later werden we echt weggezoeft over de rails.De adrenaline gierde weer door mijn lichaam an ik stak mijn armen in de lucht,waarna ik begon te gillen van plezier.

    (sorry niet veel inspi :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Naast mij stak Alex van plezier haar handen in de lucht, en begon ze te gillen. Grijnzend volgde ik haar voorbeeld. Helaas stonden we na korter dan een minuut volgens mij alweer terug naar beneden. Ik maakte een pruillipje en keek Alex aan. 'Waarom duurt het toch altijd zo kort?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Louis deed mijn voorbeeld na,maar helaas ik vond de rit veel te kort.Lou keek me aan met een pruilipje'Waarom duurt het toch altijd zo kort?' vroeg hij.Ik haalde mijn schouders op "Geen idee."zei ik,waarna we moesten uitstappen.Daarna nam ik zijn hand weer vast en drukte ik een kusje op zijn lippen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Het is niet eerlijk,' pruilde ik nog even door, alsof ik een klein kindje van vijf was waarbij net zijn ijsje was afgepakt. We waren inminddels al uitgestapt, en Alex pakte mijn hand vast, en drukte een kusje op mijn lippen. Vrolijk glimlachte ik naar haar, terwijl ik een kneepje in haar hand gaf. 'Waar wil je nu in?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij glimlachte weer vrolijk naar me waarna hij een kneepje in mijn hand haf en vroeg waar ik nu in wilde."Ik wil wel een ritje a la Louis."grijnsde ik,waarna ik mijn lippen weer op de zijne plantte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    230710 schreef:
    Harry Styles
    "Ik verkies Hazza," fluister ik zwoel in haar oor, waarna het rad tot stilstand komt. De man helpt ons weer met uitstappen en even later zit ik opnieuw in de rolstoel, met Bree achter me.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Louis Tomlinson.
    Ik grijnsde ondeugend naar haar, keek even om me heen. En uiteindelijk zag ik wat ik wilde hebben. De wc's. Ik pakte Alex hand vast en trok haar richting de wc's, gelukkig was dit voor mannen en vrouwen, dus niemand die het zou merken. Ik trok haar een hokje in, draaide 'm op slot. 'Daar kan aan gewerkt worden,' ik drukte zachtjes mijn lippen op die van haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij grijnsde ondeugend,waardoor ik ook begon te grijnzen.Hij keek even rond en nam mijn hand vast,waarna hij me naar de wc hokjes nam.Ik grinnikte toen hij me in een hokje terok en hem op slot deed.'Daar kan aan gewerkt worden,' zei hij en plante zijn lippen op de mijne.Gewillig kuste ik hem terug en sloeg mijn armen om zijn nek heen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Gewellig kuste ze me terug, en sloeg haar armen om mijn nek heen. Gretig liet ik mijn handen onder haar t-shirtje verdwijnen, ik had serieus echt nood aan haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Het duurde niet lang of zijn handen verdwenen onder mijn shirt.Een klein gesmoort kreuntje verliet mijn mond en ik likte met mijn tong over zijn onderlip vragend om toestemming


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex llikte met haar tong over mijn onderlip, vragend voor toestemming, die ik haar uiteraard gaf. Ik opende mijn mond, en onze tongen vonden elkaar. Helaas moest ik het genietende moment even onderbreken, ik trok Alex shirt in een ruk over haar hoofd heen en drukte daarna gauw weer mijn lippen op die van haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij opende zijn mond en algauw vonden onze tongen elkaar.Het duurde niet lang,of Louis liet mijn lippen los.Hij ontdeet me van mijn shirt en drukte zijn lippen weer op de mijne.Nu onderbrak ik even de kus om hem ook shirtless te maken.Ik grijnsde even en drukte een kusje op zijn gespierde torso en daarna weer op zijn lippen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex onderbrak onze kus ook, om mijn shirt uit te trekken, vervolgens drukte ze een kusje op mijn torso, waarna een kleine kreun mijn mond verliet. Direct daarna vonden mijn lippen die van haar, mijn vingers gleden richting het slotje van haar bh, en snel had ik 'm al open.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Two schreef:
    Zayn Malik

    Met een ruk kwam de achtbaan tot stilstand. Wat meiden achter ons gilden. Ik keek om naar Savannah en zag dat ze trilde. Ookal werd ik zelf ook een beetje bang; ik sloeg mijn arm beschermend om haar heen.


    Savannah

    Ik glimlach even naar hem en leun tegen hem aan.
    'Fijn' zeg ik, 'heel fijn' mompel ik.
    Ik haal een hand door mijn haar en trek mijn jasje wat dichter tegen me aan...


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    Zijn vingers gleden over mijn rug heen,richting mijn bh slotje die hij zonder moeite open klikte.Ik liet mijn bh van me glijden en laat mijn vingers met zijn broeksrand spelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH