• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '

    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 23:05 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Harry Styles
    "Ik ga boos worden hoor," zeg ik als ze nog steeds niet toegeeft dat zij de liefste is. Ik verstrengel mijn vingers met de hare en geniet van het prachtige uitzicht.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams

    Ik glimlach en een lichte gniffel verlaat mijn mond. 'Ik weet toch wel dat je niet boos kunt zijn op mij.' zeg ik met een licht kusje op zijn mondhoek. Ik staar in zijn perfecte ogen, een perfect moment.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "Oké, daar heb je gelijk in, maar dat is omdat jij te lief bent," antwoord ik. Haar blik boort zich in de mijne, wat ervoor zorgt dat ik het niet kan laten haar handen vast te nemen en te fluisteren: "Je bent prachtig. En je bent van mij. Voor altijd."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Savannah?]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Brianna Adams
    Ik knik, en sla mijn armen stevig om zijn middel. 'En ik wil je nooit meer kwijt, sweetie.' zeg ik voor ik mijn lippen op de zijne druk. Zacht voel ik hem terugzoenen, en vlinders fladderen in mijn buik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlacht en ging met hem in de wachtrij staan die niet zo lang was ik drukte een kusje op zijn wang en grijnsde dan.Hij was echt geweldig.

    (sorry for late reaction :s )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex drukte een kusje op mijn wang, waarna ik lief naar haar glimlachte. Na een paar kleine minuutjes kwamen we vooraan in de rij. We hadden het geluk dat we in het voorste karretje mochten. Ik glimlachte en stapte als eerste in.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij glimlachte lief naar me terug en we mochten net door naar het eerste karretje.Ik zet me naast Louis en doe de beveiliging om.Ik had zin om overkop te gaan!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex stapte gelijk achter me naar binnen, en direct erna kwam de beveiling naar beneden, we klikte 'm vast. En in een snelle seconde erna werden we weggezoeft.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Two schreef:
    Zayn Malik

    Ik schrik even van de vaart die de achtbaan maakt als we keihard naar beneden gaan. Dan houd ik genietend van de adrenaline mijn armen in de lucht. Het was een fijn gevoel.


    Savannah

    Ik gier het uit, maar opeens stopt de achtbaan.
    We zitten net op het stuk dat die weer naar boven gaat en ik slik.
    Ik hoor wat meiden achter me gillen. Al snel klinkt door de luidsprekers: "Geen paniek, we zorgen dat de achtbaan zo snel mogelijk weer werkt".
    Ik betrap mezelf erop dat ik een beetje tril en zucht..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Met een ruk kwam de achtbaan tot stilstand. Wat meiden achter ons gilden. Ik keek om naar Savannah en zag dat ze trilde. Ookal werd ik zelf ook een beetje bang; ik sloeg mijn arm beschermend om haar heen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=145380]Iemand intresse? (:[/url


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xClove schreef:
    Brianna Adams
    Ik knik, en sla mijn armen stevig om zijn middel. 'En ik wil je nooit meer kwijt, sweetie.' zeg ik voor ik mijn lippen op de zijne druk. Zacht voel ik hem terugzoenen, en vlinders fladderen in mijn buik.


    Harry Styles
    Ik ga mee in de zoen, maar even later haal ik toch happend naar lucht m'n lippen van de hare. "Sweetie?" vraag ik lachend.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 18:13 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    'Ja, dat wordt je nieuwe koosnaampje.' lach ik. 'Of heb je liever Tweety? Of Love?' ik gniffel en voel hoe het reuzenrad langzaam tot stilstand komt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "Ik verkies Hazza," fluister ik zwoel in haar oor, waarna het rad tot stilstand komt. De man helpt ons weer met uitstappen en even later zit ik opnieuw in de rolstoel, met Bree achter me.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.