• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Ben er weer en op de pc, dus kan sneller reageren! :Y)]

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik voel hem grijnzen tegen mijn lippen en open even mijn ogen maar sluit ze al snel weer. Ik voel dan hoe hij langzaam mijn jasje uittrekt en zijn vingers langs mijn armen strelen en kippenvel ontstaan op mijn armen. Dan voel ik zijn vingers onderaan mijn shirtje en in een snelle beweging is die ook al uit waardoor onze lippen van elkaar wijken en ik zie hem naar mijn gezicht kijken en bijt weer even op mijn lip. Nog steeds was de angst duidelijk in mijn gezicht te zien. Als ik dan zijn zachte fluistering hoor knik ik. Het zou beter worden. Iets daarin gaf me wel opluchting, dat ik weer iets rustiger werd. Ik voel zijn lipen dan al snel weer zacht op de mijne en ik voel zijn tong al snel weer mijn mond in glijden en open mijn mond dan ook een stukje. Dan voel ik zijn vingers naar mijn rug glijde, naar het slotje van mijn bh glijden en weer bekruipt een angstig, onzeker gevoel me. Maar voor ik het weet is het slotje al los en voel ik hem van mijn lichaam af glijden en even spannen mijn spieren zich aan als hij zijn lippen van de mijne afhaalt en me achterover duwt op het bed. Even sluit ik mijn ogen en adem even diep in en uit en kijk hem dan weer aan. Zijn woorden zorgen er voor dat ik me weer ontspan en rustiger voel en ik sluit mijn ogen. Ik voel dan zijn lippen rond mijn tepel en schrik even en open mijn ogen. Maar als ik hem dan eraan voel zuigen en buiten verlaat een zacht kreuntje mijn mond en bijt daarna hard op mijn onderlip, Ik mocht dit niet fijn vinden, maar toch deed ik het.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Een zacht kreuntje verliet haar mond, wat mij liet grijnzen. Ik maakte mijn weg kusjes te geven omhoog, totdat ik bij haar lippen aankwam, ik drukte er een zacht kusje op. 'Je vind het wel lekker, of niet?' Uitdagend grijnsde ik naar haar, om vervolgens zachtjes in haar onderlip te bijten. Nog heel even zag ik een kleine angst in haar ogen, ik moest en zou er voor zorgen dat die eruit verdween, ze moest per se plezier hebben van haar eerste keer, en dat was voor deze ene keer mijn doel. Zachtjes liet ik mijn lippen richting haar nek glijden, waar ik kleine kusjes begon te drukken, en uiteindelijk een zuigzoen maakte. Ik beet zachtjes in haar oorlel voordat ik lispelde: 'Nu ben je van mij... Voor altijd.' Als het erop stond dat die plek zou verwijden gaf ik haar gewoon weer nieuwe. Zachtjes drukte ik mijn lippen weer op die van haar, om vervolgens mijn handen richting haar broeksknoop te laten gaan, voorzichtig prutste ik eraan en opende 'm.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik had mijn ogen nog steeds gesloten en voel dan zijn lippen een weg naar boven kussen totdat hij bij mijn lippen kwam en daar een zacht kusje op duwt en ik open dan mijn ogen en kijk hem aan. Wat hij zei was zo waar, maar ik mocht niet toegeven, dus ik sla mijn blik even neer. Als ik hem weer aankijk zie ik de uitdagende blik in zijn ogen en voel dan kort, zacht zijn tanden in mijn onderlip. Ik kijk hem aan, maar zodra ik zijn lippen in mijn nek voel sluit ik mijn ogen weer en bijt op mijn lip. De kleine kusjes in mijn nek waren gekmakend. Als ik dan voel hoe hij zacht het bloed omhoog zuigt en me een zuigzoen geeft kan ik het weer niet laten kort te kreunen. Nu was ik echt van hem, zoals hij zelf ook lispelt in mijn oor. Het voor altijd gedeelte beangstigde me weer, maar ik negeerde et gevoel. 'Het zal uiteindelijk toch weer weggaan.' zeg ik zacht en grijns even en kijk hem aan. Maar voor ik nog iets kan zeggen voel ik zijn lippen weer zacht op de mijne en sleut mijn ogen en voel zijn handen richting mijn korte broekje gaan en voorzichtig prutst hij aan het knopje die hij dan toch al snel open heeft. Maar gek genoeg beangstigde het me nu niet meer zo erg als eerst.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik maakte mijn lippen even los van die van haar en knikte langzaam. 'Dat weet ik, dan krijg je gewoon weer een nieuwe, hoor.' Ik glimlachte naar haar, en drukte mijn lippen weer op die van haar. Snel trok ik eerst mijn eigen shirt uit, het zat er namelijk niet aan te komen dat Isabella zelf het initiatief nam en die uit ging trekken, maar misschien nu ik het zelf had gedaan dat ze het licht zag. Als ik haar broek open heb, sjor ik hem extra langzaam naar beneden, uiteindelijk beland die ergens aan de andere kant van de kamer. Het idee dat Isabella hier alleen nog maar in een slipje lag wond me nog meer op dan ik al was, een klein kreuntje verliet mijn mond, terwijl ze nog helemaal niets had gedaan, ik kon het niet laten. Zachtjes liet ik mijn vingers via haar dijbenen omhoog glijden, over de stof van haar slipje. Langzaam begon ik weer kusjes naast haar mond te drukken, richting haar nek, naar haar borsten, en uiteindelijk kwam ik uit bij haar slipje. Ik keek even naar haar gezicht, waar ik geen hoogte van kon krijgen, ze had haar ogen gesloten, en ze veroerde zich niet. Ik had in een soepele beweging haar slipje uit, en vervolgens liet ik langzaam, heel erg langzaam, een vinger bij haar naar binnen glijden, om die op en neer te laten bewegen. Het leek wel alsof wij een stelletje waren, die nu samen beide hun eerste keer beleefde, zo zag het er vast uit, het enige verschil was dat ik al veel te vaak seks had gehad dan een jongen op mijn leeftijd eigenlijk gehad zou moeten hebben, en dat ik haar ontvoerder ben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Hij haalt zijn lippen van de mijne af en ik kijk hem aan en grinnik even. Waarom grinnikte ik? Inmiddels begon ik mezelf niet meer te begrijpen, mijn gevoelens, alles. Ik voel al snel weer zijn lippen op de mijne. Maar als hij dan zijn shirt zelf ook uittrekt wijken onze lippen even van elkaar en zo krijg ik even de kans naar zijn lichaam te kijken, wat er zeker niet slecht uitziet en ik bijt weer op mijn lip en laat kort mijn vingers langs zijn borst en buik glijden en grijns even. Als hij dan mijn broek open heeft trekt hij die extra langzaam uit en gooit hem ergens door de kamer en ik grijns even. Als hij dan kreunt frons ik even, maar grinnik dan toch. Ik doe helemaal niks en toch kreunt hij. 'Ik doe helemal niks.' zeg ik dan en grijns even. Maar dan voel ik zijn vingers langs mijn dijbenen omhoog glijden, over de stof van mijn slipje en weer bijt ik op mijn lip, gewoonte. Dan voel ik zijn lippen weer. Op mijn mondhoek, naar mijn nek, borsten en zo steeds verder tot in mijn slipje. Als hij dan in een soepele beweging mijn slipje uittrekt open ik mijn ogen weer en kijk hem afwachtend aan. Even dringt het besef me door dat ik nu helemaal naakt voor hem lig en kijk even angstig, maar al snel voel ik dan zijn vinger bij mij naar binnen glijden en vergeet ik het weer en kreun even en open mijn mond een stukje en mijn ogen heb ik open en kijk nog steeds naar Louis. IK voel zijn vinger langzaam op en neer bewegen en kreun soms zacht. Hoe tegenstrijdig ik eerst was hoe meewerkend ik nu ben en zelfs geniet van dit alles, bijna meer wil. Louis weet precies hoe hij het moet doen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [mag ik laatste reactie van Florianne?}

    [@quin98 Hier! ^^]

    SateGoddess schreef:
    Florianne Alice de Ruiter

    'Wie zegt dat ik het met je wil doen, en anders heb ik me eigen kamer, ziet er veel beter uit.' Dat laatste had ik wel verwacht.
    'Nou dat is nogal obviously.' Desondanks laat hij me los en gaat hij staan.
    'Wacht even.' Hij loopt weg, maar de snelle hoop dat het nu mijn kans is om te ontsnappen, vervliegt eigenlijk gelijk weer, als ik het slot hoor dichtgaan. En natuurlijk zat er geen slot aan deze kant van de deur. Ik laat een diepe zucht horen, niet dat er iemand is die er naar luistert, ik ben toch alleen. Ik trek mijn benen op en sla mijn armen er om heen. Ik leg mijn kin op mijn knieën en staar naar de saaie grijze muur voor me. Echt waar ben ik nou in beland?
    Plotseling word ik opgeschrikt door het geluid van de deur. Niall komt weer de kamer ingelopen met in zijn hand een pak van iets. Hij geeft het aan me, waarna ik zie dat het een pak crackers is.
    'Als je me nog een keer slaat krijg je echt een dag geen eten, ik waarschuw je alvast' Alsof ik op crackers kan leven. Maar dat ging ik maar niet zeggen. Snel maak ik de verpakking open en eet een paar crackers. Opzich smaken ze goed, maar om er nou echt van te leven. Na een stuk of 8 crackers gegeten te hebben kijk ik de jongen weer aan.
    'Wat was je dan wel van plan met me?'

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 19:24 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik knik naar haar. 'Dat weet ik, maar, soms kan ik me niet inhouden, en dan, ja, dan krijg je dit soort dingen...' Ik grinnikte zachtjes. Zacht glijden haar vingers van mijn borst naar mijn buik, en ze grijnst naar me, weer verlaat een kreun mijn mond. Ik moest me niet zo laten beinvloeden door haar... Kleine kreuntjes verlieten haar mond, waarna ik haar met een grijns aankijk. 'Zie je nou wel,' mompel ik zachtjes. 'Zo erg is het helemaal niet, of wel? Zolang je -je maar ontspant, dan komt alles goed...' Aandachtig bestudeer ik de blik op haar gezicht, en aan alles wat ik toegeworpen krijg merk ik dat ze het echt wel fijn vind. Dat is al een hele goede stap, ondertussen begint mijn erectie ook aardig pijn te doen in mijn broek, maar volgens mij had ze het zelf nog niet helemaal begrepen na mijn actie van net. Ik zuchtte zachtjes. Mijn vingers liet ik langzaam uit haar glijden, waarna ik kleine kusjes vlak boven haar schaamstreek drukte, net ernaast, en uiteindelijk likte ik zachtjes over haar clitoris heen, mijn handen vonden zich een weg omhoog, en zacht kneep ik in haar borsten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lalala, weet niet echt meer hoe ik moet reageren ): ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [dankje ^^]

    230710 schreef:
    (...)

    In plaats van antwoord te geven, schudt ze haar hoofd en gaat naar beneden, waar ze kusjes op m'n inmiddels weeral stijve plaatste. Daarna begint ze me opnieuw te pijpen, waardoor ik een paar kreunen niet kan onderdrukken. M'n zin zorgt ervoor dat ik m'n hand op haar hoofd leg en haar wat meer naar beneden duw, zodat ik dieper in haar zit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Iknow, maar ik weet niet echt hoe ik daar op moet reageren (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik grinnik en knik dan. Als ik hem weer hoor praten bijt ik op mijn lip en knik, ik kan niks anders doen dan toegeven, want het is zo waar. Ik hoor hem dan zacht zuchten en frons even en kijk op, maar begrijp dan al snel wat er is en grinnik, maar voor ik nog wat kan doen voel ik zijn vingers uit me glijden en voel ik hoe hij kleine kusjes vlak boven mijn schaamstreek drukt en ik kijk hem afwachtend aan. Maar dan voel ik zijn tong langs mijn clitoris gaan en kreun en zijn handen voel ik ook omhoog glijden en die knepen zacht in mijn borsten en kreunen bleven mijn mond verlaten en ik bijt hard op mijn lip om me ook een beetje in te houden. Na een tijdje open ik mijn ogen weer en kijk naar Louis. Mijn ademhaling was inmiddels al flink versneld en ik begin al aardig nat te worden. Ik bijt op mijn lip en trek hem dan langzaam omhoog en kijk hem aan, maar druk toch langzaam mijn lippen op de zijne en laat mijn nagelslangs zijn huid krassen vanaf zijn borst naar zijn buik zo naar zijn broek. Als ik dan bij zijn broeksrand ben haal ik mijn lippen van de zijne af en kijk hem aan en bijt weer op mijn lip en knoop dan twijfelend zijn broek open die ik omlaag trek.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall Horan

    'Wat was je dan wel van plan met me?' vraagt ze en ik grinnik even. 'Nou eigenlijk helemaal niks, ik wou je gewoon pesten omdat je me geslagen had.' zeg ik simpel en haal me schouders op. Ik wed dat ze gewoon alles doet wat ik vraag, best grappig eigenlijk. 'Maar als je meer wil' zeg ik en wiebel met mijn wenkbrauw waarna ik begin te lachen. 'Nee hoor, maar als Harry de kamer inkomt voor je weet je genoeg' zeg ik lachend. Meestal was dat hetzelfde bij de andere jongens als ze een keer bij een ander meisje kwamen maar vaak was het ook zo dat ze gewoon bij hun eigen bleven. Ik haal mijn hand even door mijn blonde haren en kijk der aan. Eigenlijk heb ik geen idee wat we nu hier kunnen doen, ik kon der ook gewoon alleen laten en op mijn gitaar gaan spelen. Florianne zou dan wel de hele tijd alleen zijn, ze zou wat kunnen proberen te doen, en bovendien dit hok was zo saai. Ik besluit dat ik er nog even gezelschap ga houden al heb ik zo zin om gitaar te spelen.Onbewust begin ik zachtjes te zingen tijdens mijn gedachte. Ik merk het pas als ik weer een beetje uit mijn gedachten kom en stop dan met zingen. Ik zucht even en kijk om me heen. 'Wil je wat doen?' mompel ik dan en kijk der aan.

    Louis Tomlinson.
    Ik merk dat hoe sneller ik ga, hoe natter Isabella word. Velen kreunen verlaten haar mond, en uiteindelijk maakt ze dat ik stop en trekt ze me omhoog, waarna ze me aan kijkt en vervolgens haar lippen op die van mij drukt. Haar nagels krassen over mijn borst heen, buik, en zo richting mijn broeksrand. Als ze daar aangekomen is haalt ze haar lippen van die van mij af, ze kijkt me aan en bijt op haar lip. Ik glimlach geruststellend naar haar, waarna ze twijfelend mijn broek open knoopt en 'm omlaag trekt, een zucht van opluchting verlaat mijn mond. Ik kijk haar even aan, en glimlach lief. 'Het komt goed, echt...' Zacht druk ik mijn lippen weer tegen die van haar aan, om haar wat gerust te stellen, hopelijk werkte het ook wat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you