• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    'Tuurlijk, het is allemaal mijn schuld, ik doe het mezelf aan.' en schud mijn hoofd. 'Wat wil je dan doen, wat moet me zo bang maken dat ik je zou gehoorzamen.' sis ik dan. 'Tuurlijk.' mompel ik dan weer. 'Vertel het me gewoon, je vertelt me de hele tijd hetzelfde, maar er komt niks van!' sis ik dan en kijk hem boos aan. 'En wat kan er zo geweldig zijn aan dat voorstel, ik kan me echt niks geweldigst voorstellen, ik ben ontvoerd zit hier vast, goh, want kan er dan geweldig zijn?' mompel ik dan.


    [Louis...... ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Oke, iemand voor Allison?? Aangezien Zayn haar nu gewoon negeert??)


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (Oke, iemand voor Allison?? Aangezien Zayn haar nu gewoon negeert??)


    [Uhhmm, hetzelfde probleem... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jullie kunnen ook een GB sturen (:
    en off-topic graag in het praattopic ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    Na een tijdje opent ze haar mond en speel ik met haar tong al doet ze zelf niet mee. 'Doe mee bitch' sis ik en trek der ondertussen dichter tegen me aan. Ik draai ons zo dat ik haar tegen de muur kan duwen en doet dat vervolgens ook. 'Je geniet hier eigenlijk wel van hé' zeg ik daarna grijzend en zoen vervolgens weer door. Ik wist dat ze me eerst leuk vond, anders was ze nooit meegegaan. Ik zag der ook nogal onschuldig uit en lief, wat ik ook best kon zijn maar niet als je me boos maakte. Ik kon ook niet echt lief zijn nu, ik had er ontvoerd, iets wat ik moest doen. Mijn handen rusten nog steeds op haar kont en af en toe geef ik er een zacht kneepje in. Ik moest zeggen dat ze best lekker kon kussen en dat ze tenminste niet zoveel tegenstribbelde was ook erg fijn, daar had ik nu geen behoefte aan en dat zou ik als ze het nog zou doen ook zeker laten merken.

    BlueHope schreef:
    Allison Holly Moore
    hij zucht, is dat iets slecht? Ik wist her niet.."Je bent ergens in London. Waarom je hier bent doet er nog niet toe. Ik zal zo even wat te drinken voor je halen. Ik had eerlijk gezegt nog verwacht dat je sliep." zei hij rustig. Mooi, geen klap.had ik eerlijk gezegd wel verwacht. hij koopt weg en gooit de deur achter zich dicht. Ik wrijf pijnlijk over mijn pols en haal diep adem. Geen emotie, geen traan, geen uitbarting, het enige wat mag is een lach. Vertel ik mezelf nog een keer. Hij komt de kamerweer ingeeft mij een flesje water. "Hier." Ik lach even voor zover dat gaat. "Dankje." Zeg ik en neem een slokje. Ik kijk de kamer rond. Ik heb nu ongeveer elke mogelijkheid voor een ontsnapping uitgevogelt, ik weet wat er allemaal kan gebeuren met de ruimte. Dat was een slechte gewoonte. Ik draai het dopje weer op ht flesje en doe zo onopvallend mogelijk mijn BH weer goed. "hoelang blijf ik hier?" Vraag ik met een opgetrokken wenkbrauw.


    We've lived in the shadows for far too long.

    xClove schreef:
    (...)

    Camille Aurora Amadou
    Ik voelde hoe een warme gloed zich verspreidde in mijn onderbuik, en tegelijk begon die ook flink te rommelen. 'Ik heb honger.' mompel ik zacht tegen zijn lippen aan.


    Harry Styles
    Toen ze zei dat ze honger had, antwoordde ik onmiddellijk: "Ik ga wel wat halen, ik ben zo terug." Daarna verzamelde ik mijn kleren, deed ze aan en nadat ik nog snel een kus op haar lippen had gedrukt, verliet ik de kamer. Ik draaide de deur voor alle zekerheid aan de buitenkant op slot en liep dan zo snel als ik kon naar de keuken. Daar nam ik een flesje cola, een koek en wat fruit voor Camille en mezelf, waarna ik terug naar boven liep. Eenmaal ik daar was, draaide ik de deur weer open en sloot ze achter me. Camille lag er nog net als daarnet en ik liep grijnzend naar haar toe.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Camille Aurora Amadou
    Toen hij had toegegeven en de kamer uit was, grijnsde ik breed. 'Goed gedaan, Cam.' mompel ik in mezelf. Als ik de trap weer hoor haal ik die grijns weer weg, en die maakt plaats voor een lieve glimlach als hij de kamer weer in komt. Ter klein beetje bescherming sla ik de deken een beetje voor me, en ik ga rechtop in het bed zitten. 'Cola!' zeg ik blij als ik het flesje in zijn hand zie. 'Harry, je bent de liefste.' Ik kijk hem aan, en bijt zacht op mijn lip. 'Gaan de andere jongens dit ook met me doen?' vraag ik zacht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Haar vraag verbaasde me. "Bedoel je eten halen of...?" Ik vermoedde dat ze het laatste bedoelde, maar je wist nooit.

    [Ik moet zo gaan trainen. ;3]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Camille Aurora Amadou
    Ik bloosde licht, en schudde mijn hoofd. 'Ik bedoel ... dat van net.' zei ik, en keek hem angstig aan. Bang voor zijn reactie, ik had honger, en ik wilde niet gestrafd worden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nyan schreef:
    Juliet Fiore
    Onze tongen speelden een spelletje.Zijn handen speelde wat met mijn haar.Na zo'n 10 minuten getongzoend te hebben,laat ik mijn lippen los van de zijne en laat ik mijn hoofd rusten op zijn borstkas.Dit was allemaal zo vreemd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik weet niet wat ik moet schrijven..]

    Liam Payne
    Ik zuchtte eventjes. ''Waarom deed je het?'' mompelde ik haast onverstaanbaar. Ik keek haar aan en drukte even kort mijn lippen op de hare. Ik wilde antwoord.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    ''Waarom deed je het?'' mompelde hij,of ja zo had ik het tog verstaan.Hij keek me even aan en drukte kort zijn lippen op de mijne."Waarom deed ik wat?"vraag ik hem dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    "Mij zoenen. Ik dacht dat je het niet wilde." Ik grijnsde even om de gedachte dat ik haal overhaalde.. Dan kon ik haar nog meer laten doen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    "Mij zoenen. Ik dacht dat je het niet wilde." zei hij en grijnsde even."W-Wel ,ik moet het toch doen van je?"stotter ik licht en voel lichte blosjes op mijn wangen komen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH