• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (Ik begin wel)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Jason Lee
    Ik besluit maar iemand te gaan zoeken om mee te praten. Ik verveel me namelijk kapot. Ik loop door de gangen en zie toch nog wel wat mensen, misschien zijn de lessen nog niet begonnen. Eigenlijk vind ik het wel jammer dat ik nu niet te laat kan komen want ik had wel zin in een discussie. Ik voel iets glads onder mijn voet en kijk naar de grond. Hierdoor let ik niet op en bost ik tegen iemand aan. Ik kijk zuchtend omhoog. ´Hey, ik ben Jason´ zeg ik tegen de jongen. Misschien wel een beetje een rare manier om het gespek te beginnen zonder me te verontschuldigen, maar het is mijn manier.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Eli Stefan Dark.

    'Eli, haal die grijs van dat gezicht van je af, daar trapt niemand in.' De stem van Rosalie liet me weer naar haar kijken en ik zag hoe ze langzaam terug in een mens veranderde. Ik wist goed dat de grijns wel degelijk werkte en dat verraadde het gezicht van Rosalie ook. Ik vond het leuk dat meisjes me aantrekkelijk vonden, maar heel eerlijk vond ik het zielig dat ik zo veel harten moest breken. De grijns verdween dan ook van mijn gezicht, waarna ik terug naar het andere meisje keek. 'Lily, Lily Sharp,' stelde ze zichzelf voor en ik knikte vriendelijk, waarna ik haar hand schudde. De dorstige blik in de ogen van Rosalie verdween en ik zag hoe haar ogen hun eigen kleur weer kregen, waarna ze nog even wachtte met opstaan. Ze zette een aantal stapjes om te proberen of ze kon lopen. 'Wat ben je precies? Ik zie allemaal bloed.' Ik was zo aandachtig geweest met het kijken hoe Rosalie terug veranderde in een mens, dat de vraag van Lily nu pas tot me doordrong. Ik keek haar even aan, mijn wenkbrauwen fronsend bij elkaar getrokken. 'Hoe kan je dat zien dan? Ben je helderziende?' Ik had de vraag al gesteld voor ik er zelf erg in had. Ik schraapte mijn keel en ging recht staan van de muur. 'Het kan wel kloppen wat je ziet, ik ben namelijk een halfvampier.' Ongemakkelijk krapte ik even achter mijn nek en grijnsde opgelaten naar de twee meisjes. 'Mijn vader is een volbloed vampier, mijn moeder een mens. Hierdoor ben ik maar een halfvampier. Ik kan me voeden op menselijk voedsel en bloed, maar heb het bloed uiteindelijk wel nodig. Verder ben ik bijna net zo snel als een vampier en net zo sterk. Ik weet dus waar je last van hebt met je dorst.' Mijn laatste zin was naar Rosalie gericht. 'Maar maak je maar geen zorgen, ik kan het makkelijker onder controle houden dan een gewone vampier en hoef lang niet zoveel bloed te drinken. Daarbij drink ik meestal dierenbloed.' Ik had gezien hoe de tanden van Rosalie gegroeid geweest waren toen ze een zeemeermin was, het zou angstaanjagend geweest moeten zijn, maar dat was het voor mij niet. 'En Rosalie, je ziet er niet afschuwelijk uit met die tanden hoor, ook al schrik je er de juiste vijanden mee af. Zie ik er afschuwelijk uit als ik dit doe?' Het was als een compliment bedoeld. Ik liet de vampier in mij naar boven komen en voelde hoe mijn irissen zwart werden, terwijl mijn oogwit bloedrood kleurden. Mijn hoekmannen schoten mijn kaak uit, waardoor ze nu bijna drie centimeter lang waren. Ze scheurden tussen mijn lippen door, waardoor mijn lippen open barstten en ik per ongeluk in mijn tong beet, waardoor er een klein straaltje bloed langs mijn kin naar beneden liep en de smaak van mijn eigen bloed door mijn mond vloeide. Mijn volledige gezicht was vertrokken en ik opende mijn mond, waardoor mijn grote witte hoektanden volledig tevoorschijn kwamen. Ik stootte een soort sissend en grommend geluid uit, terwijl ik de meisjes aankeek alsof ze mijn nieuwe prooi waren. Maar eigenlijk had ik de volledige situatie onder controle.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Wolf Dumont
    Ik was wat rond aan het slenteren door de hangen,ik had al mijn gerief op mijn kamer gelegd ondertussen.Ik was wat aan het zoeken op mijn gsm tot iemand tegen me opbotste.Fronsend keek ik hem aan.´Hey, ik ben Jason´zei hij,zonder zicht te verontschuldigen.Ik bekijk hem even."Ook een vreemde manier om hoi te zeggen."mompel ik bijna onverstaanbaar."Wel,Ik ben Wolf."stel ik me dan toch voor.

    (Moet eten)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jason Lee
    Ik lach een beetje schamper. Ach laat ik geen ruzie met hem maken. ´Is dit je eerste jaar hier?' vraag ik hem. 'Ik heb je hier nog nooit eerder gezien.' Ik vis mijn sleutel uit m'n zak. Kamer 334, een andere kamer als vorig jaar. Nou ja, daar kan ik wel wat leuke dingen voor laten verschijnen. Ik bedenk alsvast wat, maar kan op geen idee komen. Vorig jaar was mijn kamer niet erg interresant, en ook elke keer als ik een meisje mee nam keken ze er naar alsof ze op een vuilnisplaats stonden. Misschien moet ik het toch maar wat aantrekkelijker maken, dat ze dan blijven.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Lily Sharp - Helderziende.

    'Hoe kan je dat zien dan? Ben je helderziende?' antwoordde Elil. De zin schoot door mijn hoofd heen. Ik had het niet graag als iemand wist wat ik was, maar als ik zelf allemaal hints ging geven, had het niet veel nut. 'Het kan wel kloppen wat je ziet, ik ben namelijk een halfvampier. Mijn vader is een volbloed vampier, mijn moeder een mens. Hierdoor ben ik maar een halfvampier. Ik kan me voeden op menselijk voedsel en bloed, maar heb het bloed uiteindelijk wel nodig. Verder ben ik bijna net zo snel als een vampier en net zo sterk. Ik weet dus waar je last van hebt met je dorst. Maar maak je maar geen zorgen, ik kan het makkelijker onder controle houden dan een gewone vampier en hoef lang niet zoveel bloed te drinken. Daarbij drink ik meestal dierenbloed.' Op dat moment zag ik hoe Eli langzaam veranderde in een vuile vampier. Ik had het niet zo op vampieren, vooral om de reden dat ze onvoorspelbaar waren. Ik voelde dat hij zich onder controle had, maar toch voelde me niet prettig. 'Gee, waaw, en dan dacht ik dat ik anders was,' mompelde ik om de aandacht ergens anders op de richten, maar Eli bleef nog steeds een vampier. 'Eli, genoeg,' riep ik ineens hard en een angstig gevoel overviel me.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kayleigh beale

    . 'Ze waren erg aardig, maar mochten nies weten dat ik bovennatuurlijk was dus daarom ben ik naar deze school gegaan.' Zegt Aiden als hij zijn hand in zijn zak stopt. 'En jou gave is ook wel erg gaaf. Zo kan je ook meteen zien hoe iemand is.' voegt hij eraan toe met een glimlach. Ik knik. "maar soms kies ik ervoor om hun aura, niet te zien. Wil me laten verrassen. Maar ik denk dat er veel zijn met een onvriendelijke aura. Eentje die jij al zeker niet hebt, dus dat is goed,"

    [Sorry als het kort is, maar ik heb er niet echt veel zicht op op mijn mobiel. :p]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:24 ]


    Take me to wonderland

    HurtedHeart schreef:
    [Dashed kan je met Conrad reageren? Zal nu trouwens zelf ook reageren met Aiden :)]


    (ja oke, maar moet ChaoticTania niet eerst reageren?....)


    On wednesdays we wear black

    Nyan schreef:
    Nickolas Anderson
    Verveeld kijk ik nog een beetje rond.Ik had nog niet direct zin om naar mijn kamer te gaan.'Hé,Nick.'Hoorde ik Polar zeggen en ik kijk hem aan."Wat is er Polar?"vraag ik hem dan omdat hij zich wat anders gedraagde."Kom!"zei hij en sprong dan van mijn schoot af ,waarna hij naar iemand toe rende.Ik zuchtte en ging hem achterna.Polar had naar een jongen die ouder leek dan mij toegerend en zat hem nu te besnuffelen."Hoi!"zei ik tegen hem,om niet vreemd over te komen aangezien mijn soul niet vaak iemand besnuffeld.


    Wolf Dumont
    Hij lachte een beetje schamper´Is dit je eerste jaar hier?'vroeg hij dan 'Ik heb je hier nog nooit eerder gezien.' Ik schudde mijn hoofd.Ik had em wel al eens gezien,maar ik kende hem niet."Nee,ik zit hier al een paar jaar."zeg ik en grijns licht.Mischien zat hij wel in een andere categorie dan ik.Of lette ik niet veel op hem,kon ook.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jayden Tristan Parker | Weerwolf.
    Jayden schrok op toen een kleine witte hond naar hem toe sprong en begon te besnuffelend. Lachend aaide Jayden het beestje over zijn witte pluizige kop. Alleen bleek het geen hond te zijn, maar een Pool vosje. "Hallo daar," zei Jayden tegen het dier en glimlachte breed. Pas toen een jongen naar Jayden toe liep kon Jay zijn aandacht verplaatsen en bekeek de jongen even subtiel van top tot teen. Hij leek in elk geval jonger dan Jayden, maar dat deerde hem niet. Hij had lichtbruin warrig haar en blauwe ogen. "Hoi!" zei hij tegen Jayden. "Hoi," was Jaydens wederantwoord. Hij keek terug naar de Pool vos. "Deze is vast van jou?" gokte hij.

    |Sorry dat het zo lang duurde maar ik moest eerst piano spelen van mijn moeder. ;D |


    kindness is never a burden.

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit|| Kamer

    Ik kijk naar Eli en glimlach even. 'Dan hebben we meer gemeen als op het eerste gezicht lijkt,' grinnik ik. Ik bijt op mijn lip en luister naar zijn verhaal. Ik zie dat hij langzaam verandert in een vampier. Ik blijf hem strak aankijken. Als ik bang ben kon ik als mens niet doen, niet mijn 'gevaarlijke' blik als zeemeermin, ik was gewoon echt een mensen mens, tenzij je me heel bang of heel boos kreeg. Dan konden mijn tanden nog tevoorschijn komen en mijn oogkleur verandern. 'Nu zou je me heel makkelijk kunnen doden,' mompel ik. Ik keek naar zijn tanden. Die waren nog groter dan mij. Ik ga op mijn bed zitten en kijk naar zijn irrisen. Op zich was ik bang, wat ook normaal is, maar toch. 'Ben jij de enige die dierenbloed eet,' vraag ik hem. Vampiers vond ik altijd al te gek. Nou ja... Wat ik over ze hoorde, maar als mens was ik kwetsbaar. Vooral tegen vampiers, zelfs half vampiers. Ik kijk naar Lily die Eli paniekerig vraagt om te stoppen. Ik kijk naar Eli en knik dat hij da tmoet doen. Ik bijt even op mijn lip en trek mijn knieën op. 'Stel ik krijg nu bloed, is het dan moeilijk voor jouw om alles onder controle te houden?' Ik kijk hem vragend aan. Ik had nog nooit met een vampier gepraat. Ik sta op en loop naar Eli toe. 'Stop,' zeg ik hem en zwaai met mijn hand voor zijn ogen. Ik knip met mijn vingers en grinnik even. Het feit dat hij zo rustig bleef stelde me wel gerust op zich. Ik kijk naar Lily. Nee, ik was niet bang voor Eli. En ik heb geen idee waarom niet. Misschien omdat ik ook zulke tanden had, alleen de kleinere versie. Of omdat ik ook een beetje veranderde in mijn gezicht. ik weet het niet.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aria Magnolic - Dochter van Lucifer | kleding
    Mijn ogen glipten een moment door de oud-Victoriaanse slaapkamer. Het was aardig thuis te noemen nu - en ik snakte naar een beetje amusement dus verliet ik het vertrek met de bekende, onheilspellende glimlach rond mijn lippen. Ik kon harten horen kloppen en het bloed horen stromen - de mensen die voorbij liepen waren zo ontwijkend dat ik het bijna beledigend zou vinden. Misschien kon ik een jongen vinden om mijn honger te stillen.. voor nu.
    Het gevoel om te zondigen kwam aan als hevige koorts en ik kon het niet laten om een voorbij lopende eerste jaars aan zijn stropdas te trekken.
    Zijn wangen werden rood en ik kon zijn hart horen pompen. Hm, te angstig. Mijn roodgelakte nagels glipten kort langs zijn wang voor ik deze opnieuw door mijn lokken haalde en mijn weg door het enorme kasteel vervolgde. Zachtjes glipte mijn tong over mijn lippen voor ik deze bedachtzaam tuitte.
    Waar hielden de badboys zich vandaag de dag verborgen? Mijn vingers glipten plagerig langs de toortsen die in het oude gedeelte aan de wanden waren bevestigd. De intense warmte tegen mijn vingertoppen zorgde voor een gereserveerde glimlach. Zelfingenomen glipte mijn blik over de oude tapijten.
    ‘Vuur doof.’ Sprak ik simpel maar dwingend - waarmee de kaarsen zich in een zachte bries gewillig doofden en ik in het bekende donker mijn weg naar lust vervolgde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lily Sharp - Helderziende

    'Stop,' zegt Rosalie tegen Eli en knipt voor zijn ogen met haar mooie vingers. Rosalie leek helemaal niet bang voor Eli de vampier te zijn. Misschien kwam het omdat ze zich met hem kon identificeren. Zelf leek ze nogal onzeker te zijn over haar meermin. 'Het was- Ik ben- Het vampierengedoe geeft me gewoon kriebels,' weerde ik, nog voordat een van beide er iets over kon zeggen. 'Ja?! Niet grappig Eli.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nickolas Anderson
    "Hoi," antwoorde hij terug waarna hij naar Polar keek."Deze is vast van jou?" gokte hij en ik knikte."Euhm,ja sorry.Ik ben trouwens Nickolas,en dat is mijn soul Polar."stelde ik ons dan voor en glimlachte licht.Ik bekijk hem even kort .Hij had kort zwart/bruin haar en droeg een nerdbril.Ik begreep niet waarom dat Polar,zo plots naar hem toerende.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ben cello spelen, zo terug..]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt